quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goossens nog steeds zulke goede longshots?
Ward Prowse had ik 3quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat die spelers als Piazon heel zeldzaam zijn, ik zie nu ook die bronze GK van Southampton voor het eerst op de markt en Ward-Prowse (een CM) Die GK heeft 87 kicking
Jup, 88 longshots 81 free kickquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goossens nog steeds zulke goede longshots?
Vandaag is geen dag voor grappen en grollen!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ik zit trouwens wel op psn
Als het mogelijk was, zou ze je keihard pijpen, maar je bent te ver wegquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
If it were possible, I would've definitely processed your request.
Wat bedoelt ze precies
Als het mogelijk was, zou hij het gedaan hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
If it were possible, I would've definitely processed your request.
Wat bedoelt ze precies
Waren nou ook al jou accounts gebannen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wel respect voor EA dat ze iedereen die er iets mee te maken heeft keihard terugpakken door ze zonder pardon een ban te geven
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waren nou ook al jou accounts gebannen?
Jij bent zo triestquote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Coen ik kan ze niet vinden man, misschien 10 andere erop zetten?
En mensen die er niks mee te maken hebben ookquote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wel respect voor EA dat ze iedereen die er iets mee te maken heeft keihard terugpakken door ze zonder pardon een ban te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |