Afellayquote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef Maver24 het volgende:
Affelay of Elia op LM ??, Wil daarvoor Castaignos plaatsen
Heerlijk jaquote:
Balenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
0,0 . Alles kwijt![]()
Maar heb binnen de kortste keren wel weer een top team.
Same here..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
Kanker, main account ook gebanned![]()
Weg coins, weg spelers, weg Xbox live Gold, weg FUT founder.
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
http://www.futwiz.com/playersquote:Op donderdag 20 september 2012 16:41 schreef el-blanchito het volgende:
Is er ook al een Database waar je skillers kan zien voor FUT 13?
jaquote:
Had je daar ook op getamperd dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Confetti het volgende:
Vanochtend was mijn main ook niet gebanned maar daarna is er nog een wave geweest
Ja, als allereerstequote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Had je daar ook op getamperd dan?
Die wave heb ik dus overleefd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Confetti het volgende:
Vanochtend was mijn main ook niet gebanned maar daarna is er nog een wave geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die wave heb ik dus overleefd.
De goedkoopste op de markt is 1.5k (Xbox)quote:
Oh dat verklaard een hoop. Bij Tim is dat niet zo though.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, als allereerste![]()
Had nooit verwacht dat het zou werken.
Kwam je daar op xbox achter of wel al op webapp?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik had 3 accounts, 1 heb ik mee geglitched, die was vanochtend vroeg al dood. Verder heb ik 1 main account en 1 trade account..met die trade account heb ik alles naar de main account gestuurd, nu is die tussenaccount nog in leven en de main account dood. Uiteraard een verhaaltje eigen schuld dikke bult, maar ik baal wel hard nu.
Kom maar opquote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand eens helpen?![]()
Ik wil op de WebApp. Kwestie van een linkje volgen en doorgeven wat er op die link staat.
webappquote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwam je daar op xbox achter of wel al op webapp?
Kun je je account unlocken als de game uit is?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:43 schreef Cubewood. het volgende:
Als je account gelocked is moet je wachten tot de release want je kan het alleen in de game unlocked
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLEDquote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kun je je account unlocken als de game uit is?
Dudequote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLED
Hehehequote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLED
Niemand een idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Perdebal het volgende:
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
Neenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat houdt een consoleban eigenlijk in? Dat hebben jullie niet toch?
Ik ging zoeken voor een affelay, toen kreeg ik 1 resultaat bij 59,55 secquote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De goedkoopste op de markt is 1.5k (Xbox)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |