quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef rubbereend het volgende:
dit item mist duidelijk Herman Brusselmans
RVPquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom geen Chelsea-Juventus ?
quote:
Turken, lekker verschillig.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Teams zonder RVPquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Van Persie en Büttner.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Buttner speelt natuurlijk niet, en Dirk Kuijt is 1. geblesseerd en 2. speelt niet bij Galataseray.quote:
Ja, ninja editquote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buttner speelt natuurlijk niet, en Dirk Kuijt is 1. geblesseerd en 2. speelt niet bij Galataseray.
3. Zit niet eens in CL.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buttner speelt natuurlijk niet, en Dirk Kuijt is 1. geblesseerd en 2. speelt niet bij Galataseray.
Wordt al maanden naar uitgekeken.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:56 schreef Karina het volgende:
- Cellist Pieter Wispelwey komt praten over zijn nieuwe CD met Bach Suites
Best wel een grote band dus te gastquote:Op donderdag 20 september 2012 08:56 schreef Karina het volgende:
Weer iets over muziek:
- Giel Beelen is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk
- Cellist Pieter Wispelwey komt praten over zijn nieuwe CD met Bach Suites
- Muziek is van ‘The xx’.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
Is dat zo? Ik ken ze nietMisschien als ik het hoor.
Het enige wat ik herken is de plek waar ze staanquote:
Zo'n lekker hipster bandje voor jequote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige wat ik herken is de plek waar ze staan
Ja precies, ik verheug me alquote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo'n lekker hipster bandje voor je
quote:In de uitzending van donderdag 20 september: Peter R. de Vries, Felix Rottenberg, Pieter Wispelwey, Leo Blokhuis en muziek van The XX. Tafelheer is Giel Beelen.
Hopelijk gaat-ie nog even zijn excuses aanbieden over zijn optreden met Rutte.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Karina het volgende:
Oh nee he? Weer Peter R. Is er een boef ontsnapt of gaat het weer over politiek? Al is het wel vermakelijk als hij even lekker losgaat.
Is er IEMAND die Rottenberg te pruimen vindt? Ik kijk bij voorbaat nooit als hij er zit.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
De gasten beloven niet al te veel goeds.
Zie ik hem liever excuses maken over zijn 'kanker is een keuze'.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hopelijk gaat-ie nog even zijn excuses aanbieden over zijn optreden met Rutte.
Huh, heeft hij dat gezegd? Link/bron?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik hem liever excuses maken over zijn 'kanker is een keuze'.
Wel volhouden he?quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zelfde accent als die zanger van The View
Nee gek.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zelfde accent als die zanger van The View
Jawel gekquote:
2 vs 1quote:
Ik heb gelijkquote:
Werkloosquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt Peter er nu steeds bijgehaald als het over politiek gaat
Hij deed ook een keer niet mee met de verkiezingen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
De staat is natuurlijk gewoon een georganiseerde boevenbende. Alleen wordt deze door de bevolking gedoogd.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Peter is alles deskundige.quote:
Alleen politici hebben kennis van zaken. Het gepeupel weet niet waar het het over heet.quote:
Die zou ik zo doenquote:
Hij heeft toch een keer een mislukte politieke partij gehad ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
Peter die politici gaat analyseren. Echt, waar slaat het op.
Wees blijquote:
Zijn deze stoere mannen niet opwindend genoegquote:
quote:
"Eeeeuuuuhhhhhhhhhhh.......".quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Vraag de Boertjes maar eens hoe het in Qatar is. Die hebben vast mooie verhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt voor alles in DWDD.quote:
Precies er tussen in, in de Atlantische Oceaan, is-ie erg bekend.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit van deze man gehoord, maar hij schijnt bekend te zijn van New York tot Tokyo.
Schijnbaar vanaf New York westwaards.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit van deze man gehoord, maar hij schijnt bekend te zijn van New York tot Tokyo.
De barbaarquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Precies er tussen in, in de Atlantische Oceaan, is-ie erg bekend.
Jongen, waarom post je dit niet even een seconde later.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Precies er tussen in, in de Atlantische Oceaan, is-ie erg bekend.
hij bedoel yo mamaquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ja Matthijs, Jojoma heeft een andere cello (geen idee wie jojoma is).
Soms voel ik me weer even 18 en interesseert Bach me geen kut. Elk voordeel hep se nadeel.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef henkde_j het volgende:
Wat een puristisch gedoe. Wel mooi, maar niet echt toegankelijk
Woei!quote:
Of je jaagt ze wegquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
haha dit topic veranderd ook nooit hèelke keer als ik iets boeiend vind, haakt de helft af
ontzettendquote:
Ik zit geboeid (?) te kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
haha dit topic veranderd ook nooit hèelke keer als ik iets boeiend vind, haakt de helft af
Wat ben je toch heerlijk verschillig!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Een gezicht bestaat uit veel meer dan alleen ogen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van de rest is niet zoveel te zien hè.
Nee hoor, ik ben meer een vpro-erquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk verschillig!
Achja er zijn ook mensen die mumford en sons depressief noemenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik word altijd zo depressief van dit soort muziek.
Leo vind ik vaak niet zo boeiend....quote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Is de Top2000 al begonnen dat Leo er zit?
De items over hits die al heeeel oud blijken te zijn vind ik altijd leuk.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Leo vind ik vaak niet zo boeiend....
Ze doen nog filmpjes uit de zomerperiode, die voor DWDD een half jaar duurde.quote:
Dat hoop je idd.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Deze vrouw is niet echt toch? Dat kan niet.
Jawel. http://sinterklaaspapier.nl/quote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Kan wel, zie Man Bijt Hond.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Dat zijn vaak dingen die ze hier op FOK al eerder hebben gezien... en ook vaak linkjes als de producer van de schrijver van de broer van janis joplin heeft deze zwerver die dit liedje zong ooit nog een dubbeltje gegeven.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De items over hits die al heeeel oud blijken te zijn vind ik altijd leuk.
[Tegel-alert]quote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
haha nu krijgt dit bandje straks ook het stempel ontdekt door DWDD dat ze al 3 jaar flink aan de weg timmeren maakt niet uit
Idem.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat tweede album trouwens niet zo sterk als die eerste
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat tweede album trouwens niet zo sterk als die eerste
Troost je, ik ook natuurlijk weer niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[Tegel-alert]
Ik had er nog nooit van gehoord.
Lijkt wel een duits accent..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Normaal vind ik XX wel goed, maar ze spreekt de woorden nu wel kut uit zeg
Ja, leuk!quote:
Wintergasten.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef BoerBert het volgende:
Soort Zomergasten over alleen muziek zou ik wel leuk vinden.
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Man flikker toch eens op met die Leo Blokhuis en zijn oude kutmuziek.
Ik nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb die LP thuis liggen![]()
maarja wie niet
Hij ligt zovaak bij de vrijmarkt net als thriller, en james last dat bijna elk gezin in nederland hem wel gehad moet hebbenquote:
Veel naar geluisterd!quote:
Dat weet hij helemaal niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:13 schreef marcodej het volgende:
Even tussendoor melden dat hij heus wel weet dat er tegenwoordig ook muziek gemaakt wordt.
Leo weet wel redelijk wat hoorquote:
Muziek welquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Zou Leo 50+ stemmen? Omdat vroeger alles beter was.
Heb jij ook een Afro?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Geweldig ditDie kleding, die kapsels.
En slanke amerikanenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Geweldig ditDie kleding, die kapsels.
Ik luister heel veel naar oude muziek maar ik word zo moe van Leo Blokhuis die elke keer als hij op tv komt interessant loopt te doen met elke keer dezelfde oude grijze meuk dat iedereen al 1000 keer gehoord heeft.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]ga jij maar weer Justin bieber luisteren
Vroegâââh....quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Lov1 het volgende:
Spinal TapSupertramp
Sgt. Pepper
Bach + cello
Dat dus. Vervelende vent. En Matthijs die dan ook enorm interessant gaat doen. Niets aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luister heel veel naar oude muziek maar ik word zo moe van Leo Blokhuis die elke keer als hij op tv komt interessant loopt te doen met elke keer dezelfde oude grijze meuk dat iedereen al 1000 keer gehoord heeft.
Zo oud ben jij ook nog nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:16 schreef Lov1 het volgende:
Spinal TapSupertramp
Sgt. Pepper
Bach + cello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |