SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wat als, stel dat, miss dit miss dat. Als ik zo gedaan had was het miss zo en zo gelopen.
Heb je allemaal niks aan. Kan je over blijven denken, gaat niks oplossen. Zelfde als fouten maken. Leer er van en klaar.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Nou, als ik iemand zou aanrijden, dan zou dat gevolgen hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou iemand aanrijden met ernstige gevolgen zou ik niet zo snel kunnen vergeten denk ik.. Daar blijf ik wel bij stil staan. Nu ging dat vanochtend net goed en heb ik daarna even mijn hart kunnen luchtenDus in deze situatie was ik het ook snel weer vergeten, tot vanochtend. En misschien is dat wel het hele eiereten, de mogelijkheid om iets te kunnen ventileren, relativeren, en verder gaan tot de orde van de dag.
Wat voor situaties houden je dan wel van de kaart?
Ik heb een keer, toen ik op de fiets was, een bijna-aanrijding gehad met een scooter.
We remden allebei af, keken elkaar aan en hadden zoiets van "Nou, niks gebeurd toch?" Zeiden doei en reden weer door.
Vond dat moment vooral grappig.
Dingen die mij van de kaart halen, phoe, kan van alles zijn.
Bijvoorbeeld een fok-meet kan mij wel aardig door elkaar husselen
De meets zelf niet (meer), maar alles ervoor en erna kan me dagenlang bezig houden (hoe kom ik thuis, hoe laat moet ik vertrekken om de trein te halen etc enz).![]()
Ik moet min of meer continu op m'n hoede zijn omdat ik anders domme slordigheidsfoutjes ga maken (zoals de verkeerde kant op gaan in de trien (is al eens voorgekomenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
Wat als, stel dat, miss dit miss dat. Als ik zo gedaan had was het miss zo en zo gelopen.
Heb je allemaal niks aan. Kan je over blijven denken, gaat niks oplossen. Zelfde als fouten maken. Leer er van en klaar.).
Dus ik moet continu geconcentreerd zijn in voor mij onbekende of drukke, chaotische omgevingen.
Tis niet anders.![]()
Tja vervelend, maar dat van de trein overkomt mij ook wel eens. Wat dat betreft ben ik ook lekker suf. Kan er alleen maar omquote:Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet min of meer continu op m'n hoede zijn omdat ik anders domme slordigheidsfoutjes ga maken (zoals de verkeerde kant op gaan in de trien (is al eens voorgekomen).
Dus ik moet continu geconcentreerd zijn in voor mij onbekende of drukke, chaotische omgevingen.
Tis niet anders.
Laggen, je komt op die manier in de gekste situaties. Leuk toch.
En wat ik zeg, je kan denken en overdenken wat je wilt. Het gaat niks aan dat geen wat er gebeurd is verranderen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik snap dat lang blijven hangen bij mensen waar je geeneens een relatie mee hebt gehad niet. Je moet doorgaan en niet nadenken over ''wat als''. En dat doe je weer door gewoon bezig te zijn met leuke dingen. Er zijn echt zoveel boeiende mensen op de wereld waar je gewoon een leuke tijd mee kunt hebben; al is die tijd kort en raak je erop uitgekeken of die persoon op jou. Hoort er gewoon bij. Dus op naar de volgende. Je bent ook nog maar 18.
Zojuist heeft iemand het contact met mij verbroken en ik zit er niet eens mee. Terwijl ik toch een hele poos contact met hem gehad heb en het op zich niet niks was qua gesprekken. Veel persoonlijk gepraat, leuk innerlijk, leuke gesprekken, blabla. Ik vind hem nu gewoon in één klap een kansloze sukkel die het niet moet wagen om nog contact op te nemen en maar achter z'n wijven aan moet gaan
. Blijkbaar vond ik hem onbewust toch niks aan denk ik.
Ik heb vannacht min of meer besloten dat ik gewoon leuke mannen ga daten en dan kom ik vanzelf iemand tegen die ik echt leuk vind. En diegene mij ook om wie ik ben, want ik ga mezelf zijn. Denk en hoop ik. Vanavond is mijn eerste date, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.Dus ik ben hier weg.
![]()
![]()
Wat mensen betreft, ik ben van het afsluiten. Ik bedoel het altijd goed, ben gewoon een lieve meiden heb er een grafhekel aan als er dingen over mij worden gezegd/gedacht worden en ik mij niet kan verweren. Zo had ik vroeger een beste vriend, heel veel lief en leed mee gedeeld, en van de een op de andere dag negeerde hij mij. Heb jaren later contact gezocht, een contact mogelijkheid gegeven, werd niet op gereageerd, jammer dan. Maar toch. Zou niet eens contact wíllen. Wil wel weten wat er mis is gegaan.
hey maar volgut, je had die andere toch gedumpt? Dat had ik even gemist.
Veel plezier vanavond in ieder geval![]()
![]()
Dat is ook vervelend inderdaad. Ook vreemd dat iemand ''ineens'' zo doet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat mensen betreft, ik ben van het afsluiten. Ik bedoel het altijd goed, ben gewoon een lieve meiden heb er een grafhekel aan als er dingen over mij worden gezegd/gedacht worden en ik mij niet kan verweren. Zo had ik vroeger een beste vriend, heel veel lief en leed mee gedeeld, en van de een op de andere dag negeerde hij mij. Heb jaren later contact gezocht, een contact mogelijkheid gegeven, werd niet op gereageerd, jammer dan. Maar toch. Zou niet eens contact wíllen. Wil wel weten wat er mis is gegaan.
hey maar volgut, je had die andere toch gedumpt? Dat had ik even gemist.
Veel plezier vanavond in ieder gevalEn ik vind het dan weer laf om niet te zeggen wat er fout is gegaan. Maargoed, zulke mensen heb je; blij zijn dat je er vanaf bent misschien zelfs.
Ik had een vriendje die ik heb gedumpt inderdaad. Dit was weer een ander waar ik eigenlijk alleen maar mee praatte en meer ook niet. Stelde niets voor maar wel een soort steun voor me geweest ofzo. Nouja, kan er niet mee zitten, jammer is alleen dat hij niets gelooft van wat ik zeg en denkt dat ik niet oprecht ben geweest maar dat was ik sowieso wel. Maarja, bedankt, ben wel zenuwachtig.
![]()
![]()
Over oprecht zijn, dat zijn gevoelens en dat zijn allemaal momentopnames. Ik heb 2 keer een lange relatie verbroken en bedacht me dat ik tot 2 keer toe even daarvoor nog dacht samen oud te worden. Wij vrouwen zijn wispelturigMaar niet minder oprecht.
Ik moet zeggen dat ik jullie discussie met vlagen heb gevolgd en vooral vluchtig heb gelezen, maar als ik het goed heb ben je nu juist oprecht geweest door er een punt achter te zetten. Dat is goed.![]()
Als je dat eerste ook tegen jezelf zegt..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Volgut het volgende:
. Er zijn echt zoveel boeiende mensen op de wereld waar je gewoon een leuke tijd mee kunt hebben; al is die tijd kort en raak je erop uitgekeken of die persoon op jou. Hoort er gewoon bij. Dus op naar de volgende. Je bent ook nog maar 18.
Ik heb vannacht min of meer besloten dat ik gewoon leuke mannen ga daten en dan kom ik vanzelf iemand tegen die ik echt leuk vind. En diegene mij ook om wie ik ben, want ik ga mezelf zijn. Denk en hoop ik. Vanavond is mijn eerste date, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.Dus ik ben hier weg.
![]()
Eb dat tweede ook op vrienschappen gaat betrekken, kom je volgens mij een heel eind![]()
![]()
ik kon posts niet qouten dus dan maar zo.
ik weet dat friendzone niet erg is, maar weet ik veel.. iets zit gewoon niet lekker. misschien wil ik te graag een vriendin, contact gaat goed, maar ja als dan iemand afwijst en alles gaat goed, ga je toch aan dingen twijfelen..![]()
Vanavond eerste date alquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat eerste ook tegen jezelf zegt..
Eb dat tweede ook op vrienschappen gaat betrekken, kom je volgens mij een heel eindZal wel een fokker zijn
![]()
![]()
![]()
Niet alle fokkers gaan direct zo snel met andere fokkers hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanavond eerste date alZal wel een fokker zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet allemaal maar een heleboel welquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet alle fokkers gaan direct zo snel met andere fokkers hoor![]()
![]()
![]()
Ja ik ben er een vanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet allemaal maar een heleboel welEn ondanks het rappe tempo, helemaal stapeldol verliefd
En die hevigheid, die is wel nieuw. En doodeng, mijn hemel
![]()
![]()
De friendzone is al beter dan niksquote:Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik kon posts niet qouten dus dan maar zo.
ik weet dat friendzone niet erg is, maar weet ik veel.. iets zit gewoon niet lekker. misschien wil ik te graag een vriendin, contact gaat goed, maar ja als dan iemand afwijst en alles gaat goed, ga je toch aan dingen twijfelen..
Op elke fokker past een bril.![]()
Mocht ik ooit weer aan het daten gaan en het loopt weer leeg als een ballon, dan mag ik hopen dat het geen Fokster is die hier daarna nog wél geregeld komt. Lijkt me ook niet zo prettigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanavond eerste date alZal wel een fokker zijn
![]()
![]()
![]()
Beetje respect van beide kanten. Gaat hier ook prima.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer aan het daten gaan en het loopt weer leeg als een ballon, dan mag ik hopen dat het geen Fokster is die hier daarna nog wél geregeld komt. Lijkt me ook niet zo prettig![]()
Dat moet je ook maar net treffen, natuurlijk. Fijn als dat zo isquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Beetje respect van beide kanten. Gaat hier ook prima.Maar het zal voor iedereen anders zijn, en gezien hoe ik me nu soms nog voel verwacht ik dat ik het er toch al niet makkelijk mee zou hebben
![]()
![]()
We zullen zien, wat doe jij hier eigenlijk Cue? Alleen tips geven? Nee, het was geen fokker..Maar misschien wel eens doen
![]()
![]()
Mensen kunnen nogal rancuneus zijn inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar net treffen, natuurlijk. Fijn als dat zo isMaar het zal voor iedereen anders zijn, en gezien hoe ik me nu soms nog voel verwacht ik dat ik het er toch al niet makkelijk mee zou hebben
Ik heb daar ook een handje van.Slechtste eigenschap die ik heb.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Maar hoe was de date zelf dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Volgut het volgende:
We zullen zien, wat doe jij hier eigenlijk Cue? Alleen tips geven? Nee, het was geen fokker..Maar misschien wel eens doen
En ik ben hier idd om te kijken of ik af en toe wat nuttigs kan bijdragen. Zelf niet echt problemen met contact leggen. Wel met mannen echt oprecht geintresseerd in mij te krijgen.. om het maar zo te zeggen.![]()
Pas op wat je zegt in dit topic, het kan tegen je gebruikt worden!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Volgut het volgende:
Verder zitten hier natuurlijk niet alleen maar mensen die niets van versieren bakken. Zonder tips heb je niets aan een reeks als deze.![]()
Denk dat dat meer aan jou ligt, zie maar weinig gezeur na relaties op FOK!.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar net treffen, natuurlijk. Fijn als dat zo isMaar het zal voor iedereen anders zijn, en gezien hoe ik me nu soms nog voel verwacht ik dat ik het er toch al niet makkelijk mee zou hebben
![]()
Dames, wij mannen willen eigenlijk maar een ding beter weten dan 'hoe zorgen wij ervoor dat dames in ons interesseren', en dat is:
Hoe weten wij als een dame NIET (meer) geïnteresseerd is in een persoon?
Want vele mannen hier in dit topic zijn geen asperges met sociaal gebrek, maar eerder stalkers die de gas terug willen nemen maar niet weten hoe.![]()
Meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef Playerhater het volgende:
Hoe weten wij als een dame NIET (meer) geïnteresseerd is in een persoon?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, want als ik dronken ben dan begrijp ik niet of ze hard to get spelen of dat ze gewoon echt geen interesse meer hebbenquote:![]()
![]()
Als je het nuchter wel ziet/merkt ,dan moet je gewoon minder drinkenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Playerhater het volgende:
Ja, want als ik dronken ben dan begrijp ik niet of ze hard to get spelen of dat ze gewoon echt geen interesse meer hebben![]()
![]()
Ik zie het dan wel, maar het gekke is dat ik de eerste 2 minuten wel haar volle aandacht heb, en daarna niet meer, geen interesse...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het nuchter wel ziet/merkt ,dan moet je gewoon minder drinken
WAAR gaat het mis?![]()
Omdat ze dan merkt dat je dronken bent, en zoiets heeft van "blijkbaar is het met hem niet gezellig in deze staat" het dus afkapt?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef Playerhater het volgende:
Ik zie het dan wel, maar het gekke is dat ik de eerste 2 minuten wel haar volle aandacht heb, en daarna niet meer, geen interesse...
WAAR gaat het mis?![]()
Dat zou wel eens kunnen, maar nuchter ben ik ook niet zo'n sociaal persoon denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze dan merkt dat je dronken bent, en zoiets heeft van "blijkbaar is het met hem niet gezellig in deze staat" het dus afkapt?
En als ik nou eens mijn bek vaker houd, meiden laat dagdromen en hen eens vraag wat hun interesses zijn?
Eerlijk is eerlijk: ik doe dat zelden.![]()
Wat doe je in die 2 minuten dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Ik zie het dan wel, maar het gekke is dat ik de eerste 2 minuten wel haar volle aandacht heb, en daarna niet meer, geen interesse...
WAAR gaat het mis?![]()
Jongen: "ahhh..... wil je echt niet?"quote:Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Ja, want als ik dronken ben dan begrijp ik niet of ze hard to get spelen of dat ze gewoon echt geen interesse meer hebben
Meisje: "nee echt niet!"
Jongen: "ahhh jawel.. jij wil wel... jawel...."
Meisje: "nee echt niet hihi"
Jongen: "kijk je lacht, zie je wel dat je lacht, jij wil echt wel"
Meisje: "hihi nee hou op gekkerd!"
Jongen: "toe nou, schiet op man godverdomme""
Meisje: "Doe even normaal haha"
Jongen: "Kom hier *smack*, hier hou je wel van hea"
Meisje: *huilt*
Jongen: "oh.... was het geen hard to get spelen?"YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind dat meisjes/vrouwen soms ook wel onduidelijk daarin zijn hoor. Wel hun telefoonnummer geven, maar vervolgens wel gaan klagen dat hij hun belt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jongen: "ahhh..... wil je echt niet?"
Meisje: "nee echt niet!"
Jongen: "ahhh jawel.. jij wil wel... jawel...."
Meisje: "nee echt niet hihi"
Jongen: "kijk je lacht, zie je wel dat je lacht, jij wil echt wel"
Meisje: "hihi nee hou op gekkerd!"
Jongen: "toe nou, schiet op man godverdomme""
Meisje: "Doe even normaal haha"
Jongen: "Kom hier *smack*, hier hou je wel van hea"
Meisje: *huilt*
Jongen: "oh.... was het geen hard to get spelen?"![]()
Negatieve aandacht is ook aandacht..... Heeft vaak ook met leeftijd te maken, en of ze wel of geen issues hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind dat meisjes/vrouwen soms ook wel onduidelijk daarin zijn hoor. Wel hun telefoonnummer geven, maar vervolgens wel gaan klagen dat hij hun belt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Groeten, naam vragen (en zo vaak mogelijk herhalen), lullen over mijn interesses omdat ze erom vraagt... en dan lul ik soms teveel en/of vraag ik niet naar haar interesses.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je in die 2 minuten dan?
Ik weet de oplossingen al![]()
Maar uitvoeren...![]()
![]()
Interesses is ook wel erg standaard, zou eerder praten over iets wat op dat moment ook echt boeiend is.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Groeten, naam vragen (en zo vaak mogelijk herhalen), lullen over mijn interesses omdat ze erom vraagt... en dan lul ik soms teveel en/of vraag ik niet naar haar interesses.
Ik weet de oplossingen al![]()
Maar uitvoeren...![]()
Nou ja, daar heb ik mijn collega's voor die genoeg zeiken over weer, politiek en voetbal.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Interesses is ook wel erg standaard, zou eerder praten over iets wat op dat moment ook echt boeiend is.
Waar kan ik het anders over hebben dan interesses?![]()
![]()
Wederzijdse interesse is natuurlijk belangrijk. Zonder dat wordt het een nogal saai eenzijdig gesprek. En je weet hoe graag vrouwen over zichzelf pratenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Playerhater het volgende:
Dat zou wel eens kunnen, maar nuchter ben ik ook niet zo'n sociaal persoon denk ik
En als ik nou eens mijn bek vaker houd, meiden laat dagdromen en hen eens vraag wat hun interesses zijn?
Eerlijk is eerlijk: ik doe dat zelden.
En er zit nog een groot grijs gebied tussen nuchter en dronken he![]()
![]()
Leuke date. Helaas een type die heel erg z'n best doen om in de smaak te vallen (wist ik eigenlijk ook al) want hij vindt mij ook echt leuk zegt 'ie. Ik vind hem niet zo tof. Leuk om eens mee te gaan voor een avondje want hij is knap en een leuke prater maar verder niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoe was de date zelf dan?
En ik ben hier idd om te kijken of ik af en toe wat nuttigs kan bijdragen. Zelf niet echt problemen met contact leggen. Wel met mannen echt oprecht geintresseerd in mij te krijgen.. om het maar zo te zeggen.
Oké, en wat bedoel je met oprecht geïnteresseerd? Krijg je niet veel aandacht, benaderen mannen je niet zo snel of bedoel je dat je het gevoel hebt dat mannen vaak maar één ding willen? Of gewoon dat je misschien wat saai overkomt?![]()
Niet met mannen van hier. Niet interessant ook. Als ik iets afstotelijk vind is het wel onzekerheid bij mannen (echt onzekerheid over het algemeen, over 'iets' onzeker zijn is oké) en niet weten hoe ze zich moeten gedragen. Ik wil meer het zelfverzekerde type.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt in dit topic, het kan tegen je gebruikt worden!
Verder zitten hier natuurlijk niet alleen maar mensen die niets van versieren bakken. Zonder tips heb je niets aan een reeks als deze.![]()
![]()
![]()
Dat wordt dus geen tweede date. Is dat al bekend bij hem?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Volgut het volgende:
Leuke date. Helaas een type die heel erg z'n best doen om in de smaak te vallen (wist ik eigenlijk ook al) want hij vindt mij ook echt leuk zegt 'ie. Ik vind hem niet zo tof. Leuk om eens mee te gaan voor een avondje want hij is knap en een leuke prater maar verder niet.
Oké, en wat bedoel je met oprecht geïnteresseerd? Krijg je niet veel aandacht, benaderen mannen je niet zo snel of bedoel je dat je het gevoel hebt dat mannen vaak maar één ding willen? Of gewoon dat je misschien wat saai overkomt?
Vaak loopt het uit op gescharrel. Vanuit beide kanten wel een klik, maar net meer dan dat wordt het niet. En aangezien ik niet snel verliefd wordt, heeft het z'n tijd nodig gok ik. Die is er echter niet als je door een man als scharrel wordt gezien. En als ik merk/weet dat ik echt in dat hokje zit, ben ik weer uitgekeken op de man![]()
Dusja weet wel wat eraan te doen.. geen seks.. maar das lastig![]()
![]()
Ondanks mijn leeftijd heb ik een hele jonge vriendin en schijnbaar heb ik als ouwe bok iets dat mij nog steeds onderscheid van haar leeftijdsgenoten en dan heb ik het niet over geld dus wil ik zeggen dat het weten wat meisjes/vrouwen interessant vinden als remedie heeft: Observeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef Playerhater het volgende:
Dames, wij mannen willen eigenlijk maar een ding beter weten dan 'hoe zorgen wij ervoor dat dames in ons interesseren', en dat is:
Hoe weten wij als een dame NIET (meer) geïnteresseerd is in een persoon?
Want vele mannen hier in dit topic zijn geen asperges met sociaal gebrek, maar eerder stalkers die de gas terug willen nemen maar niet weten hoe.
En dat geldt ook voor de TT in dit geval.![]()
Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hemquote:Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet met mannen van hier. Niet interessant ook. Als ik iets afstotelijk vind is het wel onzekerheid bij mannen (echt onzekerheid over het algemeen, over 'iets' onzeker zijn is oké) en niet weten hoe ze zich moeten gedragen. Ik wil meer het zelfverzekerde type.![]()
, niet het stereotype zolderautist
Ja onzekerheid met vrouwen a la, maar daar heb ik geen last van hoor (en hij ook niet meer
), wereldvent
![]()
![]()
Huh het was toch uit? Of heb ik iets gemist ondertussen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hem, niet het stereotype zolderautist
Ja onzekerheid met vrouwen a la, maar daar heb ik geen last van hoor (en hij ook niet meer
), wereldvent
![]()
klinkt heel gemaakt en lijkt me daarom juist uiterst vermoeiend, met zo iemand op date.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Leuke date. Helaas een type die heel erg z'n best doen om in de smaak te vallen (wist ik eigenlijk ook al) want hij vindt mij ook echt leuk zegt 'ie. Ik vind hem niet zo tof. Leuk om eens mee te gaan voor een avondje want hij is knap en een leuke prater maar verder niet.![]()
![]()
Het is uit met Detroit ja.. Wel wakker blijvenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh het was toch uit? Of heb ik iets gemist ondertussen?![]()
![]()
Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef dawg het volgende:
klinkt heel gemaakt en lijkt me daarom juist uiterst vermoeiend, met zo iemand op date.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggenDan zou ik helemaal gestoord worden.
![]()
heh, toevallig, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggenDan zou ik helemaal gestoord worden.
![]()
Of slechte humor, dat is ook niet aan mij besteedquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
heh, toevallig, dat vind ik ook!![]()
![]()
Kevin heeft best wel humor hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of slechte humor, dat is ook niet aan mij besteed![]()
![]()
Merk ik niets vanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin heeft best wel humor hoor
nouja van het soort humor dat ik leuk vind tenminste.![]()
Tsja als je op een post afgaat dan snap ik dat welquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk ik niets van
nouja van het soort humor dat ik leuk vind tenminste.![]()
![]()
Meer dan dat heb ik nu niet te beoordelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja als je op een post afgaat dan snap ik dat wel![]()
![]()
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Catch_me het volgende:
[..]
De friendzone is al beter dan niksC'est la vie
Ik stond ooit met een meisje te praten, toen begon ze te praten over een of ander TV programma wat ze geweldig vond.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei iets in de trant van "dat is een achterlijk programma voor hersendode volksbuurtbewoners"
Vond ze niet zo leuk.
But they can't say i'm not my beautiful self.C'est la vie
Je kan jezelf ook zijn én wat respectvol blijven héquote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond ooit met een meisje te praten, toen begon ze te praten over een of ander TV programma wat ze geweldig vond.
Ik zei iets in de trant van "dat is een achterlijk programma voor hersendode volksbuurtbewoners"
Vond ze niet zo leuk.
But they can't say i'm not my beautiful self.we dan![]()
Ik ben soms heel grof en ongenuanceerd, als ze daar niet tegen kan kunnen we daar maar beter zo snel mogelijk achter komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook zijn én wat respectvol blijven héC'est la vie
Oke dat is ook zo. Maar ja dan schop je wel veel leuke meiden bij je weg, maar ja dat weet je zelf ook wel en blijkbaar vind je dat je eigen ongenuanceerdheid wel opweegt tegen dat verlies.. dus dan is het goedquote:Op donderdag 20 september 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben soms heel grof en ongenuanceerd, als ze daar niet tegen kan kunnen we daar maar beter zo snel mogelijk achter komen.
we dan![]()
Ik hou van meisjes met een goede dosis humor en sarcasme en mijn ervaring leert mij (nou ja ervaringquote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat is ook zo. Maar ja dan schop je wel veel leuke meiden bij je weg, maar ja dat weet je zelf ook wel en blijkbaar vind je dat je eigen ongenuanceerdheid wel opweegt tegen dat verlies.. dus dan is het goed) leert mij dat die er wel doorheen prikken.
C'est la vie
Soms is het verstandig in het begin iets genuanceerder te zijn zodat je ze niet gelijk wegschopt, zodat ze niet gelijk wegschrikken, terwijl achteraf zou blijken dat ze dezelfde humor zou hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
Ik hou van meisjes met een goede dosis humor en sarcasme en mijn ervaring leert mij (nou ja ervaring) leert mij dat die er wel doorheen prikken.
![]()
![]()
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is het verstandig in het begin iets genuanceerder te zijn zodat je ze niet gelijk wegschopt, zodat ze niet gelijk wegschrikken, terwijl achteraf zou blijken dat ze dezelfde humor zou hebbenC'est la vie
Hersendode volksbuurtbewoners.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond ooit met een meisje te praten, toen begon ze te praten over een of ander TV programma wat ze geweldig vond.
Vond ze niet zo leuk.
But they can't say i'm not my beautiful self.![]()
![]()
![]()
Denk ik niet. Als zoiets je humor is moet je daar sowieso al om lachen want het is gewoon grappig.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is het verstandig in het begin iets genuanceerder te zijn zodat je ze niet gelijk wegschopt, zodat ze niet gelijk wegschrikken, terwijl achteraf zou blijken dat ze dezelfde humor zou hebbenHoe kun je schrikken van zoiets als het je humor is?
![]()
![]()
Ik heb dan ook slechts één ervaring om op af te gaan, en daarin komt geen gezeur voor omdat de dame in kwestie hier nooit meer komt. Althans, niet actief postende.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat meer aan jou ligt, zie maar weinig gezeur na relaties op FOK!.
Zou ze hier nog wel komen, dan is het natuurlijk niet per se zo dat er wél gezeur zou zijn. Ik weet alleen van mezelf dat ik het er moeilijk mee zou hebben om er dan steeds weer mee geconfronteerd te worden, want dat heb ik het immers zelfs nu ze hier niet meer komt. En ja, dat ligt aan mij.![]()
Hahahha. Maar misschien is het ook wel zo dat het gewoon zo is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope, sowieso geen tweede date als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen tweede date. Is dat al bekend bij hem?
Vaak loopt het uit op gescharrel. Vanuit beide kanten wel een klik, maar net meer dan dat wordt het niet. En aangezien ik niet snel verliefd wordt, heeft het z'n tijd nodig gok ik. Die is er echter niet als je door een man als scharrel wordt gezien. En als ik merk/weet dat ik echt in dat hokje zit, ben ik weer uitgekeken op de man![]()
Dusja weet wel wat eraan te doen.. geen seks.. maar das lastigDat heb ik hem niet vertelt, maargoed, ik negeer 'm nu - en reageer alleen als het mij uit gaat komen - dus in principe moet het dan ook wel duidelijk zijn. Ik wil niets van hem.
En wat is de reden daarachter dat het alleen maar uitloopt op gescharrel? Misschien dat je te snel naar bed gaat ofzo, dat dat het is.Of dat het alleen maar ''leuk vinden'' is en verder gewoon geen liefde in het spel.
Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen. Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk. Leuk dat jij een relatie hebt met een fokker, ik ken ook wel een leuke fokker waar ik maar eens mee moet afspreken. Maar twijfel nog.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hem, niet het stereotype zolderautist
), wereldvent
![]()
![]()
Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen.
Ja en dit vind ik dus kort door de bocht. Dat iemand moeite heeft met versieren wilt niet zeggen dat ze per definitie neanderthalers zijn die niet met mes en vork kunnen eten, laat staan een gesprek gaande kunnen houden. Ja mijn vriend (en mijn ex) zijn fokkers, maar mijn vriend heb ik via deze reeks leren kennen
Niks mis mee hoor
Even duidelijk zijn is trouwens wel zo netjes voor je date![]()
![]()
Zolang 'ie dus maar niet in dit, of een vergelijkbaar, topic post? Beetje jammer, welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Volgut het volgende:
Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen. Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk. Leuk dat jij een relatie hebt met een fokker, ik ken ook wel een leuke fokker waar ik maar eens mee moet afspreken. Maar twijfel nog.![]()
![]()
He kapitein afspreken met users uit dit topic gaat toch niet, jullie kunnen niet lezen, niet schrijven, niet fatsoenlijk praten, en hebben vast alleen daglicht gezien vanuit een klein rond raampje bovenin de toren. Wat denk je zelfquote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang 'ie dus maar niet in dit, of een vergelijkbaar, topic post? Beetje jammer, wel![]()
![]()
je moet haar niet serieus nemen. grote mond over zelfverzekerd zijn wat ze aantrekkelijk vindt maar niet tegen haar date durven te zeggen dat ze geen 2e date wil. echt een catch.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang 'ie dus maar niet in dit, of een vergelijkbaar, topic post? Beetje jammer, wel![]()
![]()
Och, hij interesseert me niet zoveel dus dan heb ik ook geen zin in een hele uitleg over waarom niet want als ik zeg dat ik niet verder wil daten gaat 'ie zeiken, sowieso. Ik weet precies hoe dat werkt, 't is een beetje een opdringerig figuur dusja. En daar heb ik totaal geen zin in. Negeren moet al genoeg zeggen en zal hem anders op den duur gewoon blokken, kost heel wat minder tijd.
Natuurlijk, zullen vast wel normale types zijn (zeg ook niet dat het niet zo is, dat maken jullie ervan) maar je zit hier niet voor niks. Je hebt dus ergens moeite met vrouwen en op zo iemand zit ik niet te wachten. Kunnen de mannen hier ook zeggen over de vrouwen die hier posten. En nu ga ik werven, flirt ik ook heel wat af dus wie weet wie ik tegenkom.
![]()
Ja, het idee alleen al; hoe haalde ik het in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He kapitein afspreken met users uit dit topic gaat toch niet, jullie kunnen niet lezen, niet schrijven, niet fatsoenlijk praten, en hebben vast alleen daglicht gezien vanuit een klein rond raampje bovenin de toren. Wat denk je zelfOverigens kom ik zelf aan drie van de vier de niet voor mij opgaan, dus hopelijk doet iemand het daar wel voor.
Ergens had ik al wel zo'n vermoedenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet haar niet serieus nemen. grote mond over zelfverzekerd zijn wat ze aantrekkelijk vindt maar niet tegen haar date durven te zeggen dat ze geen 2e date wil. echt een catch.![]()
![]()
verantwoording is wat anders dan even melden dat het hierbij blijft.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Volgut het volgende:
Och, hij interesseert me niet zoveel dus dan heb ik ook geen zin in een hele uitleg over waarom niet want als ik zeg dat ik niet verder wil daten gaat 'ie zeiken, sowieso. Ik weet precies hoe dat werkt, 't is een beetje een opdringerig figuur dusja. En daar heb ik totaal geen zin in. Negeren moet al genoeg zeggen en zal hem anders op den duur gewoon blokken, kost heel wat minder tijd.
Natuurlijk, zullen vast wel normale types zijn (zeg ook niet dat het niet zo is, dat maken jullie ervan) maar je zit hier niet voor niks. Je hebt dus ergens moeite met vrouwen en op zo iemand zit ik niet te wachten. Kunnen de mannen hier ook zeggen over de vrouwen die hier posten. En nu ga ik werven, flirt ik ook heel wat af dus wie weet wie ik tegenkom.
ik heb geen moeite met vrouwen trouwens, ik kom hier mijn algehele wijsheid aan de versiernerdjes en stoffige meisjes vertellen. misschien dat het ze daarna beter afgaat.![]()
![]()
Ja bull dawg, je zult vast ook eenzaam op je stoffige kamertje zitten
Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua 'hoffelijkheid' en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet![]()
![]()
momenteel wel idd.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua hoffelijkheid en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet
voor de rest was ik serieus. uiteraard.![]()
![]()
Hoffelijkheid. Nog zoiets dat ik altijd maar laat voor wat het is. Ik heb altijd het idee dat als ik een bepaalde hoffelijkheid zou etaleren tegenover een vrouw ze meteen iets heeft als "Wat moet die van me". Dus doen ze zelf maar lekker de deur open, en zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua 'hoffelijkheid' en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet![]()
Jah daar doel ik niet op, ik bedoel, ik kan heus zelf wel de auto openen, of mijn stoel aanschuiven. Nee, meer dates met alles erop en eraan, die de laatste tijd niet in een avond over zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoffelijkheid. Nog zoiets dat ik altijd maar laat voor wat het is. Ik heb altijd het idee dat als ik een bepaalde hoffelijkheid zou etaleren tegenover een vrouw ze meteen iets heeft als "Wat moet die van me". Dus doen ze zelf maar lekker de deur open, en zo.Maar gewoon het hele weekend doorgaan
Daar houd ik wel van
![]()
Dat zou ik dan weer niet gelinkt hebben aan hoffelijkheid. Hoe breng jij die verbinding tot stand?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jah daar doel ik niet op, ik bedoel, ik kan heus zelf wel de auto openen, of mijn stoel aanschuiven. Nee, meer dates met alles erop en eraan, die de laatste tijd niet in een avond over zijnMaar gewoon het hele weekend doorgaan
Daar houd ik wel van
Maar ik wist dus wel dat ik wat de 'klassieke' hoffelijkheid betreft op het juiste spoor zit![]()
![]()
Hoffelijkheid, attentheid, hoe wil je het noemen? Ik bedoel gewoon, ouderwets romantischquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet gelinkt hebben aan hoffelijkheid. Hoe breng jij die verbinding tot stand?
Maar ik wist dus wel dat ik wat de 'klassieke' hoffelijkheid betreft op het juiste spoor zitEn fijn
En leuk
En gewoon.. Ouderwets puberaal verliefd.
En nou houd ik op, sorry![]()
![]()
Zoiets als het voorbeeld dat ik noemde valt toch ook wel onder attent zijn, niet? Ik kan me er gewoon geen beeld van vormenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoffelijkheid, attentheid, hoe wil je het noemen? Ik bedoel gewoon, ouderwets romantischEn fijn
En leuk
En gewoon.. Ouderwets puberaal verliefd.
En nou houd ik op, sorryMaar goed, dat zegt dus wel dat ik totaal niet hoffelijk ben. Althans niet zoals jij het zou definiëren.
![]()
Betrek het nou niet zo op jezelf, wat ik zeg.. Tuurlijk ben je dan wel hoffelijk. Enige wat ik zeg is dat er niet continu een deur voor me open gehouden hoeft te worden. Wat ik dan wel weer fijn vind bijv. is als er boodschappen van mij over genomen worden, als ik érgens een hekel aan heb is het wel wanneer er een bekertje creme fraiche net voor de auto uit mijn handen tieft waardoor mijn hele kleding onder dat witte spul zit. Ja, vaak genoeg gebeurd..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoiets als het voorbeeld dat ik noemde valt toch ook wel onder attent zijn, niet? Ik kan me er gewoon geen beeld van vormenMaar goed, dat zegt dus wel dat ik totaal niet hoffelijk ben. Althans niet zoals jij het zou definiëren.
![]()
![]()
Ik betrok het juist eens niet op mezelf, aangezien ik dus geen deuren meer openhoudquote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Betrek het nou niet zo op jezelf, wat ik zeg.. Tuurlijk ben je dan wel hoffelijk. Enige wat ik zeg is dat er niet continu een deur voor me open gehouden hoeft te worden. Wat ik dan wel weer fijn vind bijv. is als er boodschappen van mij over genomen worden, als ik érgens een hekel aan heb is het wel wanneer er een bekertje creme fraiche net voor de auto uit mijn handen tieft waardoor mijn hele kleding onder dat witte spul zit. Ja, vaak genoeg gebeurd..En aangezien ik nooit een andere vorm van hoffelijk zijn heb leren kennen dan dingen die in die categorie vallen (zo ook het boodschappenvoorbeeld), mag je dus wel zeggen dat hoffelijkheid mij vreemd is.
![]()
Wat deed jij hier ook alweer?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Volgut het volgende:
![]()
Is het hebben van vrienden een vereiste bij het krijgen van vrouwelijk contact?
Zou het antwoord daarop niet gewoon zo simpel zijn als: dat hangt van de vrouw af?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Catch_me het volgende:
![]()
Ligt er aan wat voor vrouw natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Catch_me het volgende:
Maar om even heel zwart-wit voorbeeld te stellen.
Je hebt geen vrienden waar je dingen mee gaat doen of langskomen maar je bent wel druk bezig en leidt je eigen leven denk ik dat het voor weinigen een probleem zou zijn.
Of: je hebt geen vrienden, ze is jouw enige vorm van sociaal contact en bent daardoor nogal aanhankelijk en afhankelijk van haar. Dan zou het wel eens een probleem kunnen zijn.
En daar tussen liggen nog heel veel verschillende gevallen natuurlijk.C'est la vie
Deze heloef is wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor vrouw natuurlijk.
Maar om even heel zwart-wit voorbeeld te stellen.
Je hebt geen vrienden waar je dingen mee gaat doen of langskomen maar je bent wel druk bezig en leidt je eigen leven denk ik dat het voor weinigen een probleem zou zijn.
Of: je hebt geen vrienden, ze is jouw enige vorm van sociaal contact en bent daardoor nogal aanhankelijk en afhankelijk van haar. Dan zou het wel eens een probleem kunnen zijn.
En daar tussen liggen nog een heel veel verschillende gevallen natuurlijk.
Het is inderdaad een gezonde situatie waarin je beiden contacten hebt buiten elkaar. Die hoef je niet iedere dag te zien of te spreken, maar het is goed dat ze er zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind toch dat je wel denigrerend doet over je eigen vrienden en de users hier. Ik verkondig nergens dat ik denk dat hier enkel zolderkamerautisten zitten en dat het allemaal onsociale users zijn zoals jij nu doet voorkomen. Nogmaals: users zitten hier niet voor niks, users hebben dus moeite met vrouwen en dat komt - hoe dan ook - door onzekerheid. En daar knap ik als persoon simpelweg op af. Ik val op zelfverzekerde mannen die weten waar ze mee bezig zijn en niet te moeilijk doen. Vandaar mijn reactie.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
je zult vast ook eenzaam op je stoffige kamertje zitten![]()
Ach mijn vrienden nemen mij met een potje zout en de users kennen mij al langer dan vandaagquote:Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind toch dat je wel denigrerend doet over je eigen vrienden en de users hier. Ik verkondig nergens dat ik denk dat hier enkel zolderkamerautisten zitten en dat het allemaal onsociale users zijn zoals jij nu doet voorkomen. Nogmaals: users zitten hier niet voor niks, users hebben dus moeite met vrouwen en dat komt - hoe dan ook - door onzekerheid. En daar knap ik als persoon simpelweg op af. Ik val op zelfverzekerde mannen die weten waar ze mee bezig zijn en niet te moeilijk doen. Vandaar mijn reactie.
Overigens ben ik vooral sarcastisch hiermee, maar dat had je uiteraard al door
Mijn vriend hoeft niet zelfverzekerd te zijn naar alle anderen op de wereld, dat ben ik ook niet. Hij weet bij mij heel goed waar hij mee bezig is en hij is ook niet onzeker. Dat teltVoor mij althans.
Maar ik ben waarschijnlijk het type vrouw dat mensen op hun gemak stelt, en waarbij men zich niet onzeker voeltDoorgaans althans..
[ Bericht 24% gewijzigd door Cassandra87 op 21-09-2012 09:30:41 ]![]()
Leuk topic. Ik heb de hoop op iemand versieren allang opgegeven, maar besefte me tegelijkertijd dat het leven dan niet ophoudt. Ik onderneem nu dingen, kan lekker mijn eigen ding doen, kan obscure zaken doen, hou er leuke hobby's op na (waar ik ook echt tijd in kan steken), en zie wat van de wereld
Wat ik wil zeggen is dat het kut is, maar dat het dan niet ophoudt. Integendeel zelfs
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ben je kieskeurig of kan je gewoon niet met vrouwen praten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:
Leuk topic. Ik heb de hoop op iemand versieren allang opgegeven, maar besefte me tegelijkertijd dat het leven dan niet ophoudt. Ik onderneem nu dingen, kan lekker mijn eigen ding doen, kan obscure zaken doen, hou er leuke hobby's op na (waar ik ook echt tijd in kan steken), en zie wat van de wereld
Wat ik wil zeggen is dat het kut is, maar dat het dan niet ophoudt. Integendeel zelfs''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dunno, zal vast combi van beiden zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ben je kieskeurig of kan je gewoon niet met vrouwen praten?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Wijze postquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat het kut is, maar dat het dan niet ophoudt. Integendeel zelfs![]()
Misschien kan ik hier wel nog iets van leren.![]()
Ik begin volgende maand met surflessen en ga over 2 weken met iemand vliegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wijze post![]()
Misschien kan ik hier wel nog iets van leren.
Het leven draait niet om wanhopig proberen bij elkaar te hosselen en uiteindelijk toch falen en wanhopig blijven. Als het niet lukt, dan lukt het niet.
Een eventuele pro hiervan is dat het je automatisch interessanter maakt
8 van de 10 zijn het ook niet waard, en dus verspilde moeite.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik begin volgende maand met surflessen en ga over 2 weken met iemand vliegen
Het leven draait niet om wanhopig proberen bij elkaar te hosselen en uiteindelijk toch falen en wanhopig blijven. Als het niet lukt, dan lukt het niet.
Een eventuele pro hiervan is dat het je automatisch interessanter maakt![]()
![]()
Ik heb helaas het geld niet om dit soort leuke dingetjes te doen, maar verder heb ik wel een prima leven zo (al kan het natuurlijk altijd nog beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik begin volgende maand met surflessen en ga over 2 weken met iemand vliegen
Een eventuele pro hiervan is dat het je automatisch interessanter maakt).
Maar je hebt gelijk, als het niet lukt, dan lukt het nietJa, dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
8 van de 10 zijn het ook niet waard, en dus verspilde moeite.![]()
Op een gegeven moment had ik zoiets van: waarom zou ik nog moeite blijven doen. is toch enkel teleurstelling op teleurstelling. Lukt toch niet. Fuck dat. En in plaats van dan medelijden met mezelf te hebben, ging ik er wat aan doen. Leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helaas het geld niet om dit soort leuke dingetjes te doen, maar verder heb ik wel een prima leven zo (al kan het natuurlijk altijd nog beter).
Maar je hebt gelijk, als het niet lukt, dan lukt het niet
[..]
Ja, dat sowieso
Je gaat niet dood zonder relatie (ook al denken romantische comedies en media daar anders over) en het is ook prima leven zonder dat meiden je "woest aantrekkelijk" vinden ofzo.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Naja, 't ding is, ik heb wel een aantal keer succes gehad...min of meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik zoiets van: waarom zou ik nog moeite blijven doen. is toch enkel teleurstelling op teleurstelling. Lukt toch niet. Fuck dat. En in plaats van dan medelijden met mezelf te hebben, ging ik er wat aan doen. Leuke dingen doen.
Je gaat niet dood zonder relatie (ook al denken romantische comedies en media daar anders over) en het is ook prima leven zonder dat meiden je "woest aantrekkelijk" vinden ofzo.
Maar moet zeggen, met een instelling als 't jouwe kom je wel een end verder![]()
![]()
Ja, misschien niet op liefdesgebied ofzo, maar ik doe nu eindelijk wel dingen ipv stil te blijven staan bij negatieve ervaringen en teleurstellingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't ding is, ik heb wel een aantal keer succes gehad...min of meer
Maar moet zeggen, met een instelling als 't jouwe kom je wel een end verder
Naja, zo vaak sta ik er niet bij stil, maar ik heb wel gemerkt dat het voor mij niet zo weggelegd is. Er is gewoon geen interesse van de vrouwelijke kant en dan houdt het op, he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, misschien niet op liefdesgebied ofzo, maar ik doe nu eindelijk wel dingen ipv stil te blijven staan bij negatieve ervaringen en teleurstellingen![]()
![]()
Vind ik dus ook. Jammer maar helaas. Maar dan gewoon doorgaan met leven en leuke dingen doen. Je kunt vrouwen niet gaan "dwingen" en "pushen" om je leuk te vinden ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, zo vaak sta ik er niet bij stil, maar ik heb wel gemerkt dat het voor mij niet zo weggelegd is. Er is gewoon geen interesse van de vrouwelijke kant en dan houdt het op, he?
Maar je kunt ze wel versieren. Het is een spelletje dat ik niet helemaal door heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Jammer maar helaas. Maar dan gewoon doorgaan met leven en leuke dingen doen. Je kunt vrouwen niet gaan "dwingen" en "pushen" om je leuk te vinden ofzo.![]()
Als daarna Brad Pitt komt, dan ben je wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je kunt ze wel versieren. Het is een spelletje dat ik niet helemaal door heb.Ik geloof er niet meer zo in eigenlijk. Sta er vrij sceptisch tegenover. Maar kan ook zijn dat ik er gewoon bagger in ben
Same here, ik heb de strijd al een hele tijd opgegeven. En ik voel me er ook niet meer klote bij, voel me zelfs best wel goed. Ik ben al bijna 30 en ik heb niet echt behoefte meer aan een vriendin. Je gaat vanzelf een beetje in je eigen wereld leven en bovendien heb ik heel veel vrije tijd om alles te doen waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik zoiets van: waarom zou ik nog moeite blijven doen. is toch enkel teleurstelling op teleurstelling. Lukt toch niet. Fuck dat. En in plaats van dan medelijden met mezelf te hebben, ging ik er wat aan doen. Leuke dingen doen.
Je gaat niet dood zonder relatie (ook al denken romantische comedies en media daar anders over) en het is ook prima leven zonder dat meiden je "woest aantrekkelijk" vinden ofzo.
Begin 20 tot 27 of zo deed ik er alles aan om een vriendin te krijgen maar ik heb er geen behoefte meer aan. Gelukkig maar want ik voel me al een hele tijd behoorlijk gelukkig en heb het gevoel dat ik niks mis.![]()
Dat betekent dat jij je dus 7 jaar kut gevoeld hebt om iets te forceren?? damnquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Same here, ik heb de strijd al een hele tijd opgegeven. En ik voel me er ook niet meer klote bij, voel me zelfs best wel goed. Ik ben al bijna 30 en ik heb niet echt behoefte meer aan een vriendin. Je gaat vanzelf een beetje in je eigen wereld leven en bovendien heb ik heel veel vrije tijd om alles te doen waar ik zin in heb.
Begin 20 tot 27 of zo deed ik er alles aan om een vriendin te krijgen maar ik heb er geen behoefte meer aan. Gelukkig maar want ik voel me al een hele tijd behoorlijk gelukkig en heb het gevoel dat ik niks mis.
Yep. Nog wel langer eigenlijk. Van 18 tot 27 voelde ik me zwaar ongelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij je dus 7 jaar kut gevoeld hebt om iets te forceren?? damn![]()
en het heeft je niks gebracht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep. Nog wel langer eigenlijk. Van 18 tot 27 voelde ik me zwaar ongelukkig.
Hoeveel gelukkiger zou je zijn geweest als je dan gewoon gedaan had wat je echt altijd wilde doen.
Het is een les die ik ook pas sinds kort geleerd heb overigens
Klopt als een bus!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als daarna Brad Pitt komt, dan ben je wegIk geloof er niet meer zo in eigenlijk. Sta er vrij sceptisch tegenover. Maar kan ook zijn dat ik er gewoon bagger in ben
![]()
Nope nothing.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
en het heeft je niks gebracht?
Hoeveel gelukkiger zou je zijn geweest als je dan gewoon gedaan had wat je echt altijd wilde doen.
Het is een les die ik ook pas sinds kort geleerd heb overigens
Ik laat mijn geluk niet meer afhangen van mijn uiterlijk. Vrouwen moeten mij niet maar dat interesseert me helemaal niks meer. De hormonen zijn uitgewerkt :p![]()
En wat wil je nu gaan ondernemen en/of doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nope nothing.
Ik laat mijn geluk niet meer afhangen van mijn uiterlijk. Vrouwen moeten mij niet maar dat interesseert me helemaal niks meer. De hormonen zijn uitgewerkt :pMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Niks meer op dat gebied. Al ruim een half jaar of zo doe ik waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
En wat wil je nu gaan ondernemen en/of doen?Ik heb van niemand last, het bevalt me zo wel en ik voel me gelukkig zo.
![]()
Versierskillzquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, wat heeft die Brad Pitt nu wat wij niet hebben![]()
![]()
eeh ff denken , dat en aanzien en looks en geld en dit en dat en dit en dat enz enz enz tot de macht 5000quote:Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Wat wil je ondernemen op een ander gebied bedoel ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niks meer op dat gebied. Al ruim een half jaar of zo doe ik waar ik zin in hebIk heb van niemand last, het bevalt me zo wel en ik voel me gelukkig zo.
Niet alle vrouwen zijn zo oppervlakkig dat ze alleen maar op zijn geld en uiterlijk vallen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh ff denken , dat en aanzien en looks en geld en dit en dat en dit en dat enz enz enz tot de macht 5000![]()
ik denk dat 99.9% van de vrouwen liever met hem gaan dan met jouquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo oppervlakkig dat ze alleen maar op zijn geld en uiterlijk vallen.
Dat is niet het enige probleem. Als het al drijgt te lukken, dan is er altijd wel een snelle jelle in de buurt die sneller is en de vis voor je ogen wegkaapt -_-quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo oppervlakkig dat ze alleen maar op zijn geld en uiterlijk vallen.![]()
Denk dat dat in het echt nog best tegen valt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat 99.9% van de vrouwen liever met hem gaan dan met jou
Het zal je verbazen, maar het zijn ook maar gewone mensen. En zonder visagie etc zijn ze akelig normaal.![]()
die snelle jelle is gewoon beter dan jij, let's face itquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet het enige probleem. Als het al drijgt te lukken, dan is er altijd wel een snelle jelle in de buurt die sneller is en de vis voor je ogen wegkaapt -_-
Veel werken, sporten, gamen en af en toe op vakantie. Precies waar ik nu al een hele lange tijd mee bezig ben. Misschien dat ik met een nieuwe studie begin in Februari maar dat zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat wil je ondernemen op een ander gebied bedoel ik![]()
Kloptquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
die snelle jelle is gewoon beter dan jij, let's face it
Ze vonden mij wel lief en zo en vonden ook wel dat ik m'n best deed en een snelle leerling was, maar het was ook altijd zo weer over.
Het gaat nog lastig worden voor mij, het proberen heb ik eigenlijk al een beetje opgegeven, al is het alleen al omdat ik vrijwel niks tegen kom en ook gewoon geen zin meer heb om dingen te blijven ondernemen die toch steeds maar geen vruchten afwerpen![]()
En daarom zeg ik: waarom moeite doen? Kun je net zo goed dingen doen waar je wel plezier van hebt i.p.v. elke keer tegen teleurstelling aanlopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
Ze vonden mij wel lief en zo en vonden ook wel dat ik m'n best deed en een snelle leerling was, maar het was ook altijd zo weer over.
Het gaat nog lastig worden voor mij, het proberen heb ik eigenlijk al een beetje opgegeven, al is het alleen al omdat ik vrijwel niks tegen kom en ook gewoon geen zin meer heb om dingen te blijven ondernemen die toch steeds maar geen vruchten afwerpen
Lol, dan blijf je toch lekker de rest van je leven soppen op de bankquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
Het gaat nog lastig worden voor mij, het proberen heb ik eigenlijk al een beetje opgegeven, al is het alleen al omdat ik vrijwel niks tegen kom en ook gewoon geen zin meer heb om dingen te blijven ondernemen die toch steeds maar geen vruchten afwerpen
Het kan prima allebei, een awesome leven hebben en een beetje tijd vrijmaken om vrouwen te versieren. Eigenlijk wordt het er alleen maar leuker op
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Precies, gewoon doen waar je zin in heb en dan misschien lukt het andere wel per toeval of zo als je heel veel geluk hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
En daarom zeg ik: waarom moeite doen? Kun je net zo goed dingen doen waar je wel plezier van hebt i.p.v. elke keer tegen teleurstelling aanlopen![]()
![]()
En ik maar denken dat de tip die mij gegeven werd, meer te maken had met leuke dingen ondernemen ipv alleen maar op de bank te zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Lol, dan blijf je toch lekker de rest van je leven soppen op de bank
Het kan prima allebei, een awesome leven hebben en een beetje tijd vrijmaken om vrouwen te versieren. Eigenlijk wordt het er alleen maar leuker op![]()
![]()
En bovendien, ik ben gewoon niet zo goed in versieren, ik vis steeds achter het net en dat gaat al jaren lang zo, zonder zicht op verbetering. Ik kan gewoon niet zo snel schakelen en het versierspel gaat mij gewoon veel te hard. Daarbij, ik ben niet een smooth talkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Lol, dan blijf je toch lekker de rest van je leven soppen op de bank
Het kan prima allebei, een awesome leven hebben en een beetje tijd vrijmaken om vrouwen te versieren. Eigenlijk wordt het er alleen maar leuker opKloptquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
En daarom zeg ik: waarom moeite doen? Kun je net zo goed dingen doen waar je wel plezier van hebt i.p.v. elke keer tegen teleurstelling aanlopenHaha, klopt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Precies, gewoon doen waar je zin in heb en dan misschien lukt het andere wel per toeval of zo als je heel veel geluk hebt![]()
![]()
De meeste gasten hier hebben gewoon geen uitstraling en daarom lopen de chicks je aan alle kanten voorbij. Geen sex appeal zeg maar. Misschien als je veel geluk hebt dat je een keer iemand tegen komt.![]()
Nieuwe dingen ondernemen is awesome, dat moet je altijd doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En bovendien, ik ben gewoon niet zo goed in versieren, ik vis steeds achter het net en dat gaat al jaren lang zo, zonder zicht op verbetering. Ik kan gewoon niet zo snel schakelen en het versierspel gaat mij gewoon veel te hard. Daarbij, ik ben niet een smooth talker
Het hoeft geen keuze te zijn. Ik lees nu een aantal posts in de trend van 'ik heb het opgegeven en nu ben ik gewoon leuke dingen aan het doen en ben ik gelukkiger'. Die dingen moet je sowieso allemaal doen. Daarbovenop kan je dan best nog wat tijd voor de vrouwen vrij makenJe moet het niet zien als je levensdoel, maar gewoon als een hobby.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dit. Nooit stoppen met kijken naar ruimte voor verbetering.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nieuwe dingen ondernemen is awesome, dat moet je altijd doen.Dit ook. Ik hoor ook van veel mensen dat wanneer ze actief op zoek zijn het niet lukt, en als ze het opgeven het ineens komt 'aanwaaien'.quote:Het hoeft geen keuze te zijn. Ik lees nu een aantal posts in de trend van 'ik heb het opgegeven en nu ben ik gewoon leuke dingen aan het doen en ben ik gelukkiger'. Die dingen moet je sowieso allemaal doen. Daarbovenop kan je dan best nog wat tijd voor de vrouwen vrij makenJe moet het niet zien als je levensdoel, maar gewoon als een hobby.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Voor mij lijkt het niet uit te maken of ik (wanhopig) op zoek ben of niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit. Nooit stoppen met kijken naar ruimte voor verbetering.
[..]
Dit ook. Ik hoor ook van veel mensen dat wanneer ze actief op zoek zijn het niet lukt, en als ze het opgeven het ineens komt 'aanwaaien'.
Bij mij kwam het aanwaaien juist toen ik superwanhopig was en kwam er niks als ik ook niks deed.![]()
ik vind nieuwe dingen ondernemen juist altijd extreem klotequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nieuwe dingen ondernemen is awesome, dat moet je altijd doen.
Het hoeft geen keuze te zijn. Ik lees nu een aantal posts in de trend van 'ik heb het opgegeven en nu ben ik gewoon leuke dingen aan het doen en ben ik gelukkiger'. Die dingen moet je sowieso allemaal doen. Daarbovenop kan je dan best nog wat tijd voor de vrouwen vrij makenJe moet het niet zien als je levensdoel, maar gewoon als een hobby.
![]()
![]()
En hoe liep het af toen af toen je wel iemand vond toen je superwanhopig was?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het niet uit te maken of ik (wanhopig) op zoek ben of niet.
Bij mij kwam het aanwaaien juist toen ik superwanhopig was en kwam er niks als ik ook niks deed.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik was tenminste geen maagd meer, dat vond ik al heel watquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hoe liep het af toen af toen je wel iemand vond toen je superwanhopig was?
Maar ik ben single (en wsl wist je dat al) dus je zou kunnen stellen dat al m'n relaties slecht afliepen![]()
![]()
Dat dacht ik wel, ook door de wanhopigheid?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was tenminste geen maagd meer, dat vond ik al heel wat
Maar ik ben single (en wsl wist je dat al) dus je zou kunnen stellen dat al m'n relaties slecht afliepenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wat door de wanhopigheid?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, ook door de wanhopigheid?![]()
Dat al je relaties slecht afliepen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat door de wanhopigheid?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Het is ernstiger als je fysiek vastzit in plaats van geestelijk. Ik had letterlijk geen leven. Ik heb iets gedaan wat ik misschien jaren geleden had moeten doen, maar zeker tot een half jaar geleden niet over zou peinzen om te gaan doen. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik krijg nu tenminste normaal aandacht van meiden enzo. Afgelopen week ging het echt goed.
Ik hoef nu niet direct meer een relatie ofzo. Seks vind ik eigenlijk ook niet zo super belangrijk, tenzij ik daarom gewoon een paar keer afgewezen word. (Dat ze denken dat er iets mis met me is)
Gewoon normaal praten is ook erg leuk, vooral als ze om je kunnen lachen
Ik zou ze het liefst willen knuffelen, maar dat gaat uiteraard te ver als je geen relatie met ze hebt.
Wat Richard zegt klopt wel. Als je gewoon die Brad Pitt X Factor niet hebt dan kom je op relatiegebied niet zo heel erg ver. Als je geen X Factor hebt maar wel een relatie hebt, dan heb je gewoon geluk. Dan ben je "in the right place at the right time"."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Geen idee eigenlijk. Het was altijd *PATSBOEM* weer overquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat al je relaties slecht afliepen?![]()
![]()
Dan zou het daar ook wel aan hebben kunnen liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het was altijd *PATSBOEM* weer overWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Klopt als een bus!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is ernstiger als je fysiek vastzit in plaats van geestelijk. Ik had letterlijk geen leven. Ik heb iets gedaan wat ik misschien jaren geleden had moeten doen, maar zeker tot een half jaar geleden niet over zou peinzen om te gaan doen. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik krijg nu tenminste normaal aandacht van meiden enzo. Afgelopen week ging het echt goed.
Ik hoef nu niet direct meer een relatie ofzo. Seks vind ik eigenlijk ook niet zo super belangrijk, tenzij ik daarom gewoon een paar keer afgewezen word. (Dat ze denken dat er iets mis met me is)
Gewoon normaal praten is ook erg leuk, vooral als ze om je kunnen lachen
Ik zou ze het liefst willen knuffelen, maar dat gaat uiteraard te ver als je geen relatie met ze hebt.
Wat Richard zegt klopt wel. Als je gewoon die Brad Pitt X Factor niet hebt dan kom je op relatiegebied niet zo heel erg ver. Als je geen X Factor hebt maar wel een relatie hebt, dan heb je gewoon geluk. Dan ben je "in the right place at the right time".
Zo is het bij mij ook gegaan, ik ben een paar keer met de neus in de boter gevallen![]()
![]()
Het kan aan van alles gelegen hebben, daar zullen we nooit achter komen. Speculeren achteraf heeft ook zo weinig zin he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zou het daar ook wel aan hebben kunnen liggen.![]()
Nou ja, dan kun je wellicht van je eventuele fouten leren. Wat wel degelijk zin heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan aan van alles gelegen hebben, daar zullen we nooit achter komen. Speculeren achteraf heeft ook zo weinig zin he.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik weet niet waarom het steeds uit ging (behalve bij de laatste keer), dus veel van geleerd heb ik er in elk geval niet van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dan kun je wellicht van je eventuele fouten leren. Wat wel degelijk zin heeft.
Ik wil niet zeggen dat ik er niks van geleerd heb trouwens![]()
![]()
Dat kwam nooit ter sprake? Wat er fout ging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het steeds uit ging (behalve bij de laatste keer), dus veel van geleerd heb ik er in elk geval niet van.
Ik wil niet zeggen dat ik er niks van geleerd heb trouwensWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat zei ik toch, het was gewoon *PATSBOEM* O-VERquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kwam nooit ter sprake? Wat er fout ging?![]()
En dan is het onmogelijk dat de vrouw in kwestie niet zegt waar het aan ligt. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, het was gewoon *PATSBOEM* O-VERWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ze kwamen meestal met die kutsmoesjes en daar heb ik niet zo veel aan gehad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan is het onmogelijk dat de vrouw in kwestie niet zegt waar het aan ligt. Je hebt gelijk.![]()
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze kwamen meestal met die kutsmoesjes en daar heb ik niet zo veel aan gehad.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat is wel heel clichématig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Het ligt aan mij, niet aan jou"![]()
Maar ja, dat neemt niet wel dat het wel zo kan zijn. Misschien ging het ze te snel of zo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
En echt gebeurdquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel heel clichématig.![]()
Maar ja, dat neemt niet wel dat het wel zo kan zijn. Misschien ging het ze te snel of zo.
Misschien dit, misschien dat, misschien van alles en nog wat. Ik weet het gewoon niet -_-![]()
Het overkomt iedereen ook weleens. Ik zou me er vooral niet meer druk om maken en vooruit kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En echt gebeurd
Misschien dit, misschien dat, misschien van alles en nog wat. Ik weet het gewoon niet -_-With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
als het structureel gebeurd, lijkt het mij dat je meer gebaat bent bij andere dingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen ook weleens. Ik zou me er vooral niet meer druk om maken en vooruit kijken.![]()
Maar dat denk ik dan. "lukt het niet, doe dan wat anders"Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Andere aanpak sowieso.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
als het structureel gebeurd, lijkt het mij dat je meer gebaat bent bij andere dingen![]()
Maar dat denk ik dan. "lukt het niet, doe dan wat anders"With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
En dat doe ik het beste door in te gaan op de wijze waarop Michielos naar de dingen kijktquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen ook weleens. Ik zou me er vooral niet meer druk om maken en vooruit kijken.
Michielos, O wijze heer, ik ga meteen een tempel in jouw naam bouwen![]()
![]()
Sowieso ben je in 1x 30000x interessanter als je dingen onderneemt manquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat doe ik het beste door in te gaan op de wijze waarop Michielos naar de dingen kijkt
Michielos, O wijze heer, ik ga meteen een tempel in jouw naam bouwen![]()
Door te investeren daarin, investeer je waarschijnlijk tegelijkertijd ook in vrouwelijke aandacht.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ben wel sinds vorige week weer gaan sporten, 1x in de week. Das al een begin, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sowieso ben je in 1x 30000x interessanter als je dingen onderneemt man
Door te investeren daarin, investeer je waarschijnlijk tegelijkertijd ook in vrouwelijke aandacht.
Merk de spierpijn nu nog
Met hardlopen ben ik overigens gestopt, ik vond daar gewoon weinig aan.![]()
hoeft niet enkel sport te zijn. Doe iets, en blink er in uit! Doe het met passiequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben wel sinds vorige week weer gaan sporten, 1x in de week. Das al een begin, toch?
Merk de spierpijn nu nog
Met hardlopen ben ik overigens gestopt, ik vond daar gewoon weinig aan.
Als je een teamsport doen dan kan je ook direct je communicatie skills trainen. Dat kan helpen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik ben ook een teamsport gaan doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je een teamsport doen dan kan je ook direct je communicatie skills trainen. Dat kan helpen.![]()
![]()
Met 1 passie ben ik al een tijdje bezig:Het modden van spellen. Daar kan ik echt heel leuke dingen mee doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoeft niet enkel sport te zijn. Doe iets, en blink er in uit! Doe het met passie
Ken je het spelletje Zuma? Dat spel waarbij je gekleurde ballen moet schieten? Ik heb er een keer een "hard mode" versie van gemaakt, die ballen gingen hard! Altijd lachen!![]()
![]()
Ik doe voetballen, zwemmen met zijn allen, kettlebel (nu) en ga ook beginnen met surfenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een teamsport gaan doen
Genoeg sport eigenlijk
Vooral je voetbalteam is een succes afgaande op je laatste topid daarover.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik doe voetballen, zwemmen met zijn allen, kettlebel (nu) en ga ook beginnen met surfen
Genoeg sport eigenlijk![]()
Uiteraard heb ik het door maar je denkt wel dat ik al die users hier dikke autistische nerds vind en dat is heus niet zo. Je hoeft ook niet altijd zelfverzekerd te zijn (dat is niet eens mogelijk volgens mij), maar iemand die onzeker is en niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen, enzovoort, is simpelweg niets voor mij. Achja, hoef je toch geen bepaald type voor te zijn; als iemand zich ongemakkelijk voelt probeer je die persoon sowieso wel een beetje op zijn/haar gemak te stellen lijkt me.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach mijn vrienden nemen mij met een potje zout en de users kennen mij al langer dan vandaag
Overigens ben ik vooral sarcastisch hiermee, maar dat had je uiteraard al door
Mijn vriend hoeft niet zelfverzekerd te zijn naar alle anderen op de wereld, dat ben ik ook niet. Hij weet bij mij heel goed waar hij mee bezig is en hij is ook niet onzeker. Dat teltVoor mij althans.
Maar ik ben waarschijnlijk het type vrouw dat mensen op hun gemak stelt, en waarbij men zich niet onzeker voeltDoorgaans althans..
![]()
Dat heb ik redelijk uitgebreid beschreven, teruglezen. Dat ik veel mannen kan krijgen (zoals alle vrouwen), hoeft nog niet te betekenen dat het allemaal prima gaat.quote:![]()
Nou, misschien post je in het verkeerde topic dan, want dit topic gaat specifiek over mensen die moeite hebben met versieren. En daar val jij denk ik niet echt onderquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat heb ik redelijk uitgebreid beschreven, teruglezen. Dat ik veel mannen kan krijgen (zoals alle vrouwen), hoeft nog niet te betekenen dat het allemaal prima gaat.![]()
Misschien een idee om een eigen topic aan te maken? Heb je ook kans dat je wat meer lezers trekt die je dan weer van tips kunnen voorzien![]()
![]()
Dat klopt je kan je beter er bij neerleggen als het bij meerdere keren toch niet lukt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
En helemaal als je van tevoren al met de nek word aangekeken en als je ziet dat anderen
met een mooi/redelijk uiterlijk wel succes hebben.
Kan je beter in eigen wereldje gaan leven om teleurstellingen te voorkomen.![]()
klopt, heb zelfs Cue_ de gordijnen in kunnen krijgen, was maar 1 berichtquote:Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt in dit topic, het kan tegen je gebruikt worden!
Verder zitten hier natuurlijk niet alleen maar mensen die niets van versieren bakken. Zonder tips heb je niets aan een reeks als deze.
kap nah![]()
Hij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, misschien post je in het verkeerde topic dan, want dit topic gaat specifiek over mensen die moeite hebben met versieren. En daar val jij denk ik niet echt onder![]()
Misschien een idee om een eigen topic aan te maken? Heb je ook kans dat je wat meer lezers trekt die je dan weer van tips kunnen voorzien![]()
![]()
tja, dit topic heet toch echt "als versieren niet makkelijk gaat".quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat heb ik redelijk uitgebreid beschreven, teruglezen. Dat ik veel mannen kan krijgen (zoals alle vrouwen), hoeft nog niet te betekenen dat het allemaal prima gaat.
Ik vind het chique voor je, maar het is niet de strekking van dit topique
ow ik word niet met de nek aangekekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt je kan je beter er bij neerleggen als het bij meerdere keren toch niet lukt.
En helemaal als je van tevoren al met de nek word aangekeken en als je ziet dat anderen
met een mooi/redelijk uiterlijk wel succes hebben.
Kan je beter in eigen wereldje gaan leven om teleurstellingen te voorkomen.
Ik heb gewoon geen geluk in de liefde. Ik heb daarom besloten dat te laten varen en leuke dingen te doen. Geen kutgevoel, geen meid die opeens toch voor een ander kiest, geen teleurstellingen en ellende enz. enz.
Nice toch? ALsof het hele leven om relaties, liefde en seks moet draaienIk ga liever wat leuks doen i.p.v. buiten de boot te vallen
Je weet wel.. iets nuttigs doen i.p.v. rigide en wanhopig vast houden aan iets wat toch nooit gaat gebeuren .
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef zipper4u het volgende:
[..]
klopt, heb zelfs Cue_ de gordijnen in kunnen krijgen, was maar 1 bericht![]()
![]()
Ik denk er eigenlijk bijna hetzelfde over als jou, alleen mis ik toch echt die intimiteit in mijn leven. Een pornootje (quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow ik word niet met de nek aangekeken
Ik heb gewoon geen geluk in de liefde. Ik heb daarom besloten dat te laten varen en leuke dingen te doen. Geen kutgevoel, geen meid die opeens toch voor een ander kiest, geen teleurstellingen en ellende enz. enz.
Nice toch? ALsof het hele leven om relaties, liefde en seks moet draaienIk ga liever wat leuks doen i.p.v. buiten de boot te vallen
Je weet wel.. iets nuttigs doen i.p.v. rigide en wanhopig vast houden aan iets wat toch nooit gaat gebeuren .
) op zetten is zo gepiept maar stilt mijn 'honger' maar voor enkele uren en is sowieso niet alles.
Dat hangt van de vrouw af.. sommigen knuffelen je vrij snel hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zou ze het liefst willen knuffelen, maar dat gaat uiteraard te ver als je geen relatie met ze hebt.Dat is weer zo'n drogreden om het goed voor jezelf te praten.quote:Wat Richard zegt klopt wel. Als je gewoon die Brad Pitt X Factor niet hebt dan kom je op relatiegebied niet zo heel erg ver. Als je geen X Factor hebt maar wel een relatie hebt, dan heb je gewoon geluk. Dan ben je "in the right place at the right time".
Verreweg de meeste mensen hebben een relatie en de meesten daarvan zijn geen Brad Pitt of Angelina Jolie (eng dun wijf eigenlijk, Jennifer Aniston scoort bij mij dan meer punten).
Uiteindelijk draait het allemaal om de "klik". Je kunt nog zo spuuglelijk zijn, als een vrouw echt een klik met je heeft en zich goed bij jou voelt, dan ben je alsnog binnen.
Die klik heeft veel met dezelfde achtergrond, opvoeding, zelfde hobbies, ervaringen, whatever te maken.
De enige manier om sneller aan een relatie te komen, is door met veel verschillende vrouwen in contact te komen. Dan zit er meestal altijd wel eentje bij waarmee het klikt.
En dan geldt net zo goed dat het niet altijd de mooiste is, of degene waar je op slag verliefd op bent, maar iemand waarbij je je thuis voelt en die je simpelweg steeds vaker wil zien, omdat je haar anders mist.
Door bij een studentenvereniging te gaan, heb je een goede stap gezet Comp_Lex. Wordt vrienden met die vrouwen.. zij hebben ook weer vriendinnen, en gaandeweg leer je steeds meer vrouwen kennen.
Zodra je een vrouw ontmoet waarmee het echt klikt, snap je wat ik bedoel. En dan zul je merken dat zij heel anders naar jou kijkt dan jij naar jezelf.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Natuurlijk mis je wel iets maar je kunt twee dingen doen:of je kiest er voor om jezelf Kut te laten voelen want daar komt het op neer(lets face it: je bent niet gelukkig zo) of je gaat investeren in je leven en plezier hebben.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik neem aan dat deze reactie voor Catch_me bedoeld is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Michielos het volgende:
Natuurlijk mis je wel iets maar je kunt twee dingen doen:of je kiest er voor om jezelf Kut te laten voelen want daar komt het op neer(lets face it: je bent niet gelukkig zo) of je gaat investeren in je leven en plezier hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze reactie voor Catch_me bedoeld is?Ja:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Wat ik bedoel is.. dit is al topic nummer 50 ofzo? En sommigen ziten hier nog steeds zonder iets presteerd te hebben.. wat zouden al die lui voor iets leuks hebben kunnen doen ipv deze verspilde moeite(want dat is het klaarblijkelijk)???Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Het is niet of of. Je kunt dingen gemakkelijk combineren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Michielos het volgende:
Wat ik bedoel is.. dit is al topic nummer 50 ofzo? En sommigen ziten hier nog steeds zonder iets presteerd te hebben.. wat zouden al die lui voor iets leuks hebben kunnen doen ipv deze verspilde moeite(want dat is het klaarblijkelijk)???"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Voor de grijzen gebieden wel ja. Voor de excessen die nu al 50 topics meedoen niet. Ik geloof heilig dat gekwetst worden in de liefde, tegen teleurstellingen aanlopen op een vlak zijn doorwerking heeft in het dagelijks leven. Iemand die continue geconfronteerd wordt met teleurstelling laat dat in zijn hele doen en laten zien en merken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is niet of of. Je kunt dingen gemakkelijk combineren.
Daarom dat ik bovenstaande aangaf. Voor de grijze middenmoot kan het perfect en/en idd
Van de mensen die al 50 delen meeposten zijn alleen de mensen die het eigenlijk niet eens proberen die nog niet eens een date hebben gehad de laatste tijd. Een relatie is niet het doel, vanaf een relatie heb je niet ineens succes. Als je gewoon lekker kan daten soms is het ook al lekker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voor de grijzen gebieden wel ja. Voor de excessen die nu al 50 topics meedoen niet. Ik geloof heilig dat gekwetst worden in de liefde, tegen teleurstellingen aanlopen op een vlak zijn doorwerking heeft in het dagelijks leven. Iemand die continue geconfronteerd wordt met teleurstelling laat dat in zijn hele doen en laten zien en merken.
Daarom dat ik bovenstaande aangaf. Voor de grijze middenmoot kan het perfect en/en idd![]()
Tja wel dates en contact, maar dat liep allemaal dood...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Michielos het volgende:
Wat ik bedoel is.. dit is al topic nummer 50 ofzo? En sommigen ziten hier nog steeds zonder iets presteerd te hebben.. wat zouden al die lui voor iets leuks hebben kunnen doen ipv deze verspilde moeite(want dat is het klaarblijkelijk)???![]()
Gewoon jezelf zijn en een paar biertjes om wat losser te komen. Easy does it.Does running late count as exercise?![]()
Als dat voor ons zou werken dan zaten we nu niet in dit topic hèquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef sunnybelle het volgende:
Gewoon jezelf zijn en een paar biertjes om wat losser te komen. Easy does it.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Oke harddrugs dan, whateverquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als dat voor ons zou werken dan zaten we nu niet in dit topic hè
we dan![]()
Vraag me af wat dat nou met versieren te maken heeft -_-quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke harddrugs dan, whatever![]()
Hij maakt een geintje. Het punt is wel duidelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag me af wat dat nou met versieren te maken heeft -_-
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Om losser te worden toch ging het om? En ja was een geintjequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag me af wat dat nou met versieren te maken heeft -_-![]()
semi-ontopic: is het niet goed om de OP eens bij te werken met extra tips enzo? Een soort van leiddraad die aangevuld kan worden. Een keer eerder genoemd maar noem het toch maar weer even. Lijkt me dat zoveel standaard informatie telkens herhaald moet worden. Vind ik niet erg, maar lijkt me nuttig om dat gewoon als standaard informatie ook te geven in de OP..we dan![]()
Sorrie, ben net wakker, dan ben ik niet zo scherpquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij maakt een geintje. Het punt is wel duidelijkMaar er staan al wat tips in de OP. Waar had je aan gedacht?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Om losser te worden toch ging het om? En ja was een geintje![]()
semi-ontopic: is het niet goed om de OP eens bij te werken met extra tips enzo? Een soort van leiddraad die aangevuld kan worden. Een keer eerder genoemd maar noem het toch maar weer even. Lijkt me dat zoveel standaard informatie telkens herhaald moet worden. Vind ik niet erg, maar lijkt me nuttig om dat gewoon als standaard informatie ook te geven in de OP..![]()
Volgens mij ben ik meer mezelf dan 90% van de 'versierders'...quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef sunnybelle het volgende:
Gewoon jezelf zijn en een paar biertjes om wat losser te komen. Easy does it.
Misschien is dat wel het probleem...![]()
Dat idee had ik ook, maar ik ga echt niet niet mezelf zijn om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik meer mezelf dan 90% van de 'versierders'...
Misschien is dat wel het probleem...
Daar heb ik gewoon geen zin in, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.![]()
Nou wat betere en meer tips.. maar goed is niet echt nodig maar leek me nuttiger. Er zijn zoveel extra nuttige dingen te plaatsen in de OPquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, ben net wakker, dan ben ik niet zo scherp
[..]
Maar er staan al wat tips in de OP. Waar had je aan gedacht?we dan![]()
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, maar ik ga echt niet niet mezelf zijn om wat voor reden dan ook.
Daar heb ik gewoon geen zin in, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.![]()
'Jezelf' zijn kan ook groeien en in gradaties wel aangepast worden hé.. net zoals mensen die onbeschoft zijn en dan stellen van 'ja zo ben ik nou eenmaal'. Is geen excuus, ook als je jezelf bent kan je wel wat netjes blijven meestal. Zo ook met jezelf zijn wat versieren betreft toch. Je kan jezelf blijven maar een beetje groeien/anders doen als het je voordelen biedt.we dan![]()
Naar mijn eigen definitie van jezelf zijn, hoort ook persoonlijke groei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'Jezelf' zijn kan ook groeien en in gradaties wel aangepast worden hé.. net zoals mensen die onbeschoft zijn en dan stellen van 'ja zo ben ik nou eenmaal'. Is geen excuus, ook als je jezelf bent kan je wel wat netjes blijven meestal. Zo ook met jezelf zijn wat versieren betreft toch. Je kan jezelf blijven maar een beetje groeien/anders doen als het je voordelen biedt.
Persoonlijke groei hoort er wat mij betreft gewoon bij
En op mijn tempo waarin ik beter wordt in versieren, houd ik niet eens de groei bij van de rest![]()
Ik blijf gewoon achter lopen, ongeacht hoe hard ik groei en die groei forceren werkt voor mij ook niet.![]()
Tja wat dat betreft ben ik in de afgelopen 10 jaar behoorlijk gegroeid hoor...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'Jezelf' zijn kan ook groeien en in gradaties wel aangepast worden hé.. net zoals mensen die onbeschoft zijn en dan stellen van 'ja zo ben ik nou eenmaal'. Is geen excuus, ook als je jezelf bent kan je wel wat netjes blijven meestal. Zo ook met jezelf zijn wat versieren betreft toch. Je kan jezelf blijven maar een beetje groeien/anders doen als het je voordelen biedt.
Nu ben ik op het punt dat ik heel af en toe een fatsoenlijke date heb![]()
Dus over 10 jaar heb ik heel misschien een vriendinnetje
En ja, ik heb weer zo'n bui vandaagLet er maar niet te veel op
![]()
![]()
Of misschien ontmoet je morgen de warequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft ben ik in de afgelopen 10 jaar behoorlijk gegroeid hoor...
het kan allemaal
we dan![]()
Ja dat zeg ik mezelf ook al 10 jaar...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of misschien ontmoet je morgen de warehet kan allemaal
Lastig om optimistisch te blijven hoor.![]()
Ja, dat denk ik nu al 3 jaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of misschien ontmoet je morgen de warehet kan allemaal
Ach, hebben we allemaal toch wel eens Faxiequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies, je voelt je je er alleen maar kutter door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik mezelf ook al 10 jaar...
Lastig om optimistisch te blijven hoor.![]()
Het hele versieren lijkt voor mij zo nutteloos. Ik kan nog zo m'n best doen, maar de snelle jelle is altijd sneller. Ik heb gewoon het idee dat niemand zit te wachten op een man als ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Probeerde ook maar om je blijer te maken![]()
Waar wringt de schoen dan?
Ik moet gewoon heel veel mazzel hebben dat ik de juiste tegen kom.
Helaas valt voor mij het gros van de vrouwen meteen al af.![]()
In mijn geval dat ik zo'n typische universitair opgeleide IT nerd ben met een gebrekkig sociaal leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Probeerde ook maar om je blijer te maken![]()
Waar wringt de schoen dan?
Ik voel jequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hele versieren lijkt voor mij zo nutteloos. Ik kan nog zo m'n best doen, maar de snelle jelle is altijd sneller. Ik heb gewoon het idee dat niemand zit te wachten op een man als ik.
Ik moet gewoon heel veel mazzel hebben dat ik de juiste tegen kom.
![]()
Want? Misschien eens een beetje minder kieskeurig zijn een idee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond in het vorige deel geloof ik, heb er best wel uitgebreid over geschreven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef Volgut het volgende:
[..]
Want? Misschien eens een beetje minder kieskeurig zijn een idee?
En hoezo ben ik te kieskeurig als dingen als uiterlijk niet eens in het lijstje voorkomen?![]()
Linkje? Omdat je simpelweg niet zomaar van alles moet afschrijven en jij meteen het gros van de vrouwen af laat vallen. Zonde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond in het vorige deel geloof ik, heb er best wel uitgebreid over geschreven.
En hoezo ben ik te kieskeurig als dingen als uiterlijk niet eens in het lijstje voorkomen?![]()
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
Linkje? Omdat je simpelweg niet zomaar van alles moet afschrijven en jij meteen het gros van de vrouwen af laat vallen. Zonde.![]()
Waarom wil je zo broodnodig een vriendin?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeiken, zaniken en zeuren enkel.
Dat zijn dezelfde 'eisen' die elke man er toch eigenlijk aan stelt min of meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49
we dan![]()
Behoefte aan intimiteit enzo.... jeweetwel, wat 99% van de mensen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom wil je zo broodnodig een vriendin?
Ze zeiken, zaniken en zeuren enkel.![]()
![]()
knal je toch gewoon een hoerquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Behoefte aan intimiteit enzo.... jeweetwel, wat 99% van de mensen hebben
Nee serieus.. ik snap het denk ik niet. Je probeert nu wanhopig iets te fixen terwijl je al jarenlang (of whatever) ziet dat het tot niks leidt, het je niks brengt en het je ongelukkig maakt.
beter ga je dan gewoon door met je leven en ga je dingen doen die je ook ECHT wilt doen
Beetje wat ik eerder ook al aangaf.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Het is niet de behoefte om de lusten even te stillen. Maar romantiek, genegenheid en affectie en al dat sentimentele gedoequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
knal je toch gewoon een hoer
Nee serieus.. ik snap het denk ik niet. Je probeert nu wanhopig iets te fixen terwijl je al jarenlang (of whatever) ziet dat het tot niks leidt, het je niks brengt en het je ongelukkig maakt.
beter ga je dan gewoon door met je leven en ga je dingen doen die je ook ECHT wilt doen
Beetje wat ik eerder ook al aangaf.Tevens principiele bezwaren. Prima dat er hoeren zijn, als zij dat leuk vinden moeten ze dat vooral doen, maar ik ga er niet overheen.
Ik ben zelfs alleen maar dingen gaan doen die ik leuk vind, want 'dan kom je de juiste vanzelf tegen'![]()
![]()
je moet dingen doen omdat je het LEUK vind.. niet ter wanhoop omdat je dan "de juiste" tegen komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet de behoefte om de lusten even te stillen. Maar romantiek, genegenheid en affectie en al dat sentimentele gedoe![]()
Ik ben zelfs alleen maar dingen gaan doen die ik leuk vind, want 'dan kom je de juiste vanzelf tegen'
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
je moet dingen doen omdat je het LEUK vind.. niet ter wanhoop omdat je dan "de juiste" tegen komt![]()
De dingen die ik doe zijn nou niet bepaald de dingen waar je veel vrouwen tegenkomt![]()
![]()
Maar dat is toch een van de altijd terugkomende tips? Gewoon alles laten varen en op je eigen leven concentreren. En dan komt je vroeg of laat wel iemand tegen.
Nou mooi niet dus.![]()
Ja is net zoiets als iemand die zegt dat je jezelf moet zijn. De gedachte erachter is wel oke opzich maar feitelijk als niks lukt dan moet je juist iemand anders zijn blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Faxie het volgende:
Maar dat is toch een van de altijd terugkomende tips? Gewoon alles laten varen en op je eigen leven concentreren. En dan komt je vroeg of laat wel iemand tegen.
Nou mooi niet dus.
Maar het is wel zo dat als je relaxter denkt en hobbies hebt enzo je meer te vertellen hebt aan meiden. Als je een goede basis hebt in het leven dan krijg je wel eerder een meid. Maar ja je moet dan wel ook dates proberen voor elkaar te krijgen enzo anders helpt het nog niks hoeveel je ook te vertellen hebt. Alles in gematigdheid is goed.we dan![]()
Als je niemand tegen komt, kom je niemand tegen. Gewoon niet wanhopig zijn. Zoals ik eerder zei. Het leven is ook leuk zonder dushi, vriendin e.d.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Faxie het volgende:
Nou mooi niet dus.
Het is enkel een state of mind.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Miljoenen jaren aan evolutie onderdrukken is niet gemakkelijk hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef Michielos het volgende:
Als je niemand tegen komt, kom je niemand tegen. Gewoon niet wanhopig zijn. Zoals ik eerder zei. Het leven is ook leuk zonder dushi, vriendin e.d.
Het is enkel een state of mind.
we dan![]()
Klopt, maar je kunt best "a rebel without a cause" zijn en nog plezier hebben van het levenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Miljoenen jaren aan evolutie onderdrukken is niet gemakkelijk hoor
Ja nou ja kijk. Jij kan het misschien bijvoorbeeld. Maar sommige mensen hebben gewoon meer de behoefte dan anderen. Sommigen kunnen hun leven lang alleen zijn zonder moeite en zijn blij dat ze dan gewoon bier kunnen drinken bijvoorbeeld en niet de 'nadelen' van een relatie hebben. En sommige mensen kunnen dat niet en zijn dan ongelukkig omdat ze het wel erg graag willen. Niet iedereen kan zo denken, zou in sommige gevallen prettiger zijn voor hen, maar ja ze willen graag een vriendin en gaan daarvoor en die drang zorgt er wel voor dat ze een grotere kans van slagen hebben waarschijnlijk nog omdat ze er nog wel wat voor doen zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt best "a rebel without a cause" zijn en nog plezier hebben van het levenwe dan![]()
Die mensen zijn dus nog jarenlang doodongelukkig door hun eigen zelf opgelegde principes en beperkingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja kijk. Jij kan het misschien bijvoorbeeld. Maar sommige mensen hebben gewoon meer de behoefte dan anderen. Sommigen kunnen hun leven lang alleen zijn zonder moeite en zijn blij dat ze dan gewoon bier kunnen drinken bijvoorbeeld en niet de 'nadelen' van een relatie hebben. En sommige mensen kunnen dat niet en zijn dan ongelukkig omdat ze het wel erg graag willen. Niet iedereen kan zo denken, zou in sommige gevallen prettiger zijn voor hen, maar ja ze willen graag een vriendin en gaan daarvoor en die drang zorgt er wel voor dat ze een grotere kans van slagen hebben waarschijnlijk nog omdat ze er nog wel wat voor doen zo.
Misschien of ze vinden wel hun liefde omdat ze doorzetten. Maar je doet alsof het een keuze is, terwijl niet iedereen zo kan denken. In hun hoofd zit gewoon dat ze een vriendin willen, dat is voor de meesten niet zomaar om te zetten in 'ik heb geen vriendin nodig'. Dat is net zoiets als tegen een hetero zeggen van je kan toch ook zo homo worden. Als je niet zo denkt dan denk je niet zo en dan kan je dat niet zomaar worden.. die mensen kiezen niet voor rare principes enzo.. ze hebben gewoon pech met hun uiterlijk of gedrag of stoornissen of wat dan ook.. en jij stelt dat ze daarnaast dus ook nog het zichzelf extra moeilijk maken door op een bepaalde manier te denkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus nog jarenlang doodongelukkig door hun eigen zelf opgelegde principes en beperkingen
we dan![]()
Misschien ook stom...
Maar ik hoor heel vaak 'dat ik zo'n knappe vent ben' en 'dat ze niet kunnen begrijpen dat ik geen vriendinnetje heb' en 'ik dacht dat jij al heel veel vrouwen hebt gehad' enz enz...
Ik zou me daar beter door moeten voelen volgens mij, maar eigenlijk voel ik me er alleen maar slechter door, want ergens gaat iets blijkbaar heel erg mis...
En tja, ik ben zelfs heel erg mezelf, en ik doe dus alleen dingen die ik leuk vind en vermijd de dingen die ik niet leuk vind...
Verdorie m'n bui, wat doe ik?![]()
![]()
En je gaat dan niet even van 'ow vind je dat? ik vind jou ook wel knap hoor, zin om een keer wat te drinken samen?'quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Misschien ook stom...
Maar ik hoor heel vaak 'dat ik zo'n knappe vent ben' en 'dat ze niet kunnen begrijpen dat ik geen vriendinnetje heb' en 'ik dacht dat jij al heel veel vrouwen hebt gehad' enz enz...
Ik zou me daar beter door moeten voelen volgens mij, maar eigenlijk voel ik me er alleen maar slechter door, want ergens gaat iets blijkbaar heel erg mis...
En tja, ik ben zelfs heel erg mezelf, en ik doe dus alleen dingen die ik leuk vind en vermijd de dingen die ik niet leuk vind...
Verdorie m'n bui, wat doe ik?
we dan![]()
Waarom je er dan nog druk om maken? Het ligt dus overduidelijk buiten je macht omquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Misschien ook stom...
Verdorie m'n bui, wat doe ik?
Helaas, vaak zijn ze bezet enzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En je gaat dan niet even van 'ow vind je dat? ik vind jou ook wel knap hoor, zin om een keer wat te drinken samen?'![]()
Of net m'n type niet![]()
Leuke vrijgezelle dames zeggen zoiets nooit tegen me![]()
![]()
Ja en zo voel ik me ook vaak ja... machteloos....quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom je er dan nog druk om maken? Het ligt dus overduidelijk buiten je macht om![]()
![]()
En waarom zou je je zo willen voelen? Sorry, maar ik ben bang dat ik het echt niet begrijpquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en zo voel ik me ook vaak ja... machteloos....
Zo wil ik me ook niet voelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
En waarom zou je je zo willen voelen? Sorry, maar ik ben bang dat ik het echt niet begrijp![]()
![]()
Zie het maar als het volgende: jij bent hetero en geen meid wil je. Alle jongens willen jou wel. Je voelt je kut omdat je hetero bent. Maar kan je dan zo homo worden omdat dat wel plezierig is? Waarom zou je jezelf namelijk kut willen voelen als hetero zijnde?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
En waarom zou je je zo willen voelen? Sorry, maar ik ben bang dat ik het echt niet begrijp
Ik denk dat je de paralel wel ziet met het niet zomaar kunnen veranderen van de drang om een vriendin te krijgen ook al lukt dat je niet direct..we dan![]()
Mijn god, wat een post.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49Zoveel frustratie klinkt erin door. Deze zin bijvoorbeeld: "Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af)."
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49.
![]()
Ja nou ja ik moet zeggen zulke reacties als van hem komen ook wel voort uit teleurstellingen hoor.. het is ook niet zo dat hij er heel blij mee is ofzo.. niet erger maken dan het isquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ik.
we dan![]()
Laat me raden, jij bent het bitcherige type dat vol van zichzelf is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ik.
Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige jongen". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Misschien ook stom...
Verdorie m'n bui, wat doe ik?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Contact minder oppervlakkig maken dan.. bedoel iedereen loopt tegen zulke dingen aan maar sommige lukt het en andere niet... hoeveelheid contact heb je zelf een beetje in de hand enzo.. en ja hier heb je allemaal wel aan gedacht dat geloof ik best wel, maar moet het even alsnog zeggen omdat het gewoon wel van toepassing is op deze postquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige kerel". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.we dan![]()
Dat zeggen ze tegen iedereen. Gewoon beleefdheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige kerel". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is wel de grootste kwats. Alsteblieft zeg, je stikt de moord van zelfmedelijden maar schiet al vrouwen af 'omdat ze je type niet zijn'quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas, vaak zijn ze bezet enzo![]()
Leuke vrijgezelle dames zeggen zoiets nooit tegen me.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nou nou dat weet ik niet hoor. Leuk en aardig is wel wat anders dan wanneer een meid zegt dat de man 'lief' is vind ik. Het kan zo zijn dat aardig wat het uit beleefdheid zeggen maar het komt ook weer niet uit de lucht vallen als in dat hij het niet zou zijn. Misschien ontbreekt er nog wel iets extra's naast dat kan best. Maar kan ook zijn dat hij gewoon te weinig actie ondernam bij sommigen na zo'n compliment..quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen iedereen. Gewoon beleefdheid.we dan![]()
Dus de man onderneemt alleen actie? Onzin. Als de vrouw iemand leuk vindt, geeft ze zelf ook voorzetjes, die de tegenpartij kan inkoppen. Overigens is "aardig" het meest dodelijke wat iemand tegen je kan zeggen. Ik zou me zorgen maken als iemand me alleen aardig zou noemen. Iedereen kan aardig zijn. Totaal geen kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou dat weet ik niet hoor. Leuk en aardig is wel wat anders dan wanneer een meid zegt dat de man 'lief' is vind ik. Het kan zo zijn dat aardig wat het uit beleefdheid zeggen maar het komt ook weer niet uit de lucht vallen als in dat hij het niet zou zijn. Misschien ontbreekt er nog wel iets extra's naast dat kan best. Maar kan ook zijn dat hij gewoon te weinig actie ondernam bij sommigen na zo'n compliment..Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
sowieso, wordt erg vaak gezegd maar zelden naar gehandeld door vrouwen. Vinden een ander oh zo leuk zolang ze t er zelf maar niet meer hoeven. Maar als ze je type niet zijn, soit :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas, vaak zijn ze bezet enzo![]()
Leuke vrijgezelle dames zeggen zoiets nooit tegen me![]()
Exact. Ik ben dan ook echt ontzettend fantastisch en prachtig mooi. Jij ook?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent het bitcherige type dat vol van zichzelf is?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
Exact. Ik ben dan ook echt ontzettend fantastisch en prachtig mooi. Jij ook?
Ik maak me ook zorgen. Ik weet heel goed dat ik aan mezelf moet blijven werken ook al levert dat misschien op de lange termijn helemaal niets op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus de man onderneemt alleen actie? Onzin. Als de vrouw iemand leuk vindt, geeft ze zelf ook voorzetjes, die de tegenpartij kan inkoppen. Overigens is "aardig" het meest dodelijke wat iemand tegen je kan zeggen. Ik zou me zorgen maken als iemand me alleen aardig zou noemen. Iedereen kan aardig zijn. Totaal geen kwaliteit."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Oke jij als vrouw kan het wetenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus de man onderneemt alleen actie? Onzin. Als de vrouw iemand leuk vindt, geeft ze zelf ook voorzetjes, die de tegenpartij kan inkoppen. Overigens is "aardig" het meest dodelijke wat iemand tegen je kan zeggen. Ik zou me zorgen maken als iemand me alleen aardig zou noemen. Iedereen kan aardig zijn. Totaal geen kwaliteit.wat je zegt over aardig klopt wel ja. Maar niet elke vrouw geeft inkoppertjes ofzo. Of misschien ziet hij gewoon die inkoppertjes niet zoals je vaak van mensen hoort dat ze signalen missen. Kan ook toch. En ik zeg niet dat de man alleen actie onderneemt toch.. je moet nu mijn reactie ook niet zo veranderen hé
ook al is het wel vrouwelijk van je
we dan![]()
Moet ik je sollicitatiebrief even nakijken?quote:
Ik zag laatst dat jij een taalfout had gemaakt dus ik weet niet of jij wel zo goed bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet ik je sollicitatiebrief even nakijken?
If not now, then when.![]()
Oh, wat dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat jij een taalfout had gemaakt dus ik weet niet of jij wel zo goed bent.
Oh, can't remember. Maar je mag 'm wel sturen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was in KLB SC volgens mij, iemand moest je verbeteren.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ook al zou het geen relatie opleveren, de kans is dat het je wel betere contacten oplevert sowieso. Er zijn gewoon wel gradaties in het succes van sociaal contact.. levert sowieso wat op, misschien is het minder dan je hoopt maar misschien ook meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen. Ik weet heel goed dat ik aan mezelf moet blijven werken ook al levert dat misschien op de lange termijn helemaal niets op.we dan![]()
Als je niet goed in de markt ligt moet je alles maar aanpakken wat je kan krijgen? En vervolgens ben je samen met iemand waar je eigenlijk niks voor voelt. Ja dat gaat werkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste kwats. Alsteblieft zeg, je stikt de moord van zelfmedelijden maar schiet al vrouwen af 'omdat ze je type niet zijn'.
Nee dus, want dat heb ik al 2 keer geprobeerd. Werkt niet. Was ook heel kortstondig allbei.![]()
ik heb altijd al gezegd: liever geen relatie dan een kutrelatiequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet goed in de markt ligt moet je alles maar aanpakken wat je kan krijgen? En vervolgens ben je samen met iemand waar je eigenlijk niks voor voelt. Ja dat gaat werken
Nee dus, want dat heb ik al 2 keer geprobeerd. Werkt niet. Was ook heel kortstondig allbei.
Dat is inderdaad zo. Op het gebied van "gewoon sociaal contact" gaat het steeds beterquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook al zou het geen relatie opleveren, de kans is dat het je wel betere contacten oplevert sowieso. Er zijn gewoon wel gradaties in het succes van sociaal contact.. levert sowieso wat op, misschien is het minder dan je hoopt maar misschien ook meer.
Afgelopen week was het een topweek wat dat betreft
Dat vind ik dus ook...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezegd: liever geen relatie dan een kutrelatie![]()
Inderdaad. In mijn geval zou het wel eens zo kunnen zijn dat ik het helemaal niet meer hoef als ik eenmaal ervaren heb hoe het is. Hetzelfde met seks trouwens. Ik ben op dat vlak eigenlijk al "uitgeblust". Ik wil het liefst gewoon lekker geknuffeld worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb altijd al gezegd: liever geen relatie dan een kutrelatie"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
NIet gelijk in een relatie stappen, maar je kan best gewoon eens kijken waar het schip strand ipv van te voren het al af te schieten. Als je je niet open stelt omdat het je type niet is zul je ook nooit eens positief verrast wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet goed in de markt ligt moet je alles maar aanpakken wat je kan krijgen? En vervolgens ben je samen met iemand waar je eigenlijk niks voor voelt. Ja dat gaat werken
Nee dus, want dat heb ik al 2 keer geprobeerd. Werkt niet. Was ook heel kortstondig allbei.Behulpzaam als een waterkraan.
Dus als een tokkie tuthola van 150 kilo waar je je hond nog af zou schoppen je overduidelijk aan het versieren is, dan zou jij d'r een eerlijke kans geven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
NIet gelijk in een relatie stappen, maar je kan best gewoon eens kijken waar het schip strand ipv van te voren het al af te schieten. Als je je niet open stelt omdat het je type niet is zul je ook nooit eens positief verrast worden
Dacht het niet toch?![]()
![]()
Geef jij het nou maar wel een eerlijke kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als een tokkie tuthola van 150 kilo waar je je hond nog af zou schoppen je overduidelijk aan het versieren is, dan zou jij d'r een eerlijke kans geven?
Dacht het niet toch?![]()
Trololololoquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Geef jij het nou maar wel een eerlijke kans.we dan![]()
Lol, nee. Als hij constant aan het falen is moet hij eens bij laag beginnen om daar succesvol bij te raken en dan langzamerhand omhoog.quote:![]()
Daar ga je dus. Je bent te kieskeurig. Bij mij heeft alles rond de 37 graden een kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als een tokkie tuthola van 150 kilo waar je je hond nog af zou schoppen je overduidelijk aan het versieren is, dan zou jij d'r een eerlijke kans geven?
Dacht het niet toch?
En de ene keer beland je bij een 2 thuis, en de volgende keer een 8. Maar zorg dat je e lering uit trekt ipv in de hoek te liggen huilen 'forever alone boehoehoe'Behulpzaam als een waterkraan.
Kijk dat klinkt al minder bot hehequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Volgut het volgende:
[..]
Lol, nee. Als hij constant aan het falen is moet hij eens bij laag beginnen om daar succesvol bij te raken en dan langzamerhand omhoog.en je hebt gelijk. Wie het kleine niet eert is het grote niet weird
we dan![]()
Net zo'n eerlijke kans als dat jij die kerels van jou geeft?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Geef jij het nou maar wel een eerlijke kans.![]()
![]()
Oeh bitchfightquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net zo'n eerlijke kans als dat jij die kerels van jou geeft?we dan![]()
Wat een deprimerende reeks dit.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net zo'n eerlijke kans als dat jij die kerels van jou geeft?![]()
![]()
wat een totale bullshit hahahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Geef jij het nou maar wel een eerlijke kans.![]()
Wel raar dat je ding omhoog gaat van een 2. Ik neem aan dat er gesekst wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je dus. Je bent te kieskeurig. Bij mij heeft alles rond de 37 graden een kans.
En de ene keer beland je bij een 2 thuis, en de volgende keer een 8. Maar zorg dat je e lering uit trekt ipv in de hoek te liggen huilen 'forever alone boehoehoe'![]()
Gewoon 1 keer een leuke meid is blijkbaar teveel gevraagd jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar ga je dus. Je bent te kieskeurig. Bij mij heeft alles rond de 37 graden een kans.
En de ene keer beland je bij een 2 thuis, en de volgende keer een 8. Maar zorg dat je e lering uit trekt ipv in de hoek te liggen huilen 'forever alone boehoehoe'![]()
Ik heb al met 'minder' geprobeerd, werkt niet. En ik houd mezelf en hun voor de gek.![]()
Nee, dat mens van 150 kilo kan nog wel een fantastisch innerlijk hebben. En daar gaat het om. En als je al een falertje bent van jezelf kan je zo'n 150 kilo-vrouwtje ook zien als een oefening.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een totale bullshit hahahahaha![]()
![]()
Ik begrijp het wel. Moed niet opgeven en blijven groeien en beetje hoop hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer een leuke meid is blijkbaar teveel gevraagd ja![]()
Ik heb al met 'minder' geprobeerd, werkt niet. En ik houd mezelf en hun voor de gek.we dan![]()
Schitterend innerlijk, maar ik zal er geen stijve van krijgen.. sorryquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, dat mens van 150 kilo kan nog wel een fantastisch innerlijk hebben. En daar gaat het om. En als je al een falertje bent van jezelf kan je zo'n 150 kilo-vrouwtje ook zien als een oefening.
Dat ik niet van plan ben om vrouwen als gebruiksvoorwerp te behandelen in m'n zoektocht naar liefdequote:![]()
![]()
Toch raar. Ik kom echt heel veel leuke mensen tegen in mijn leven (ook vrouwen) en jij blijkbaar niet. Gewoon te kieskeurig ben je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer een leuke meid is blijkbaar teveel gevraagd ja![]()
Ik heb al met 'minder' geprobeerd, werkt niet. En ik houd mezelf en hun voor de gek.![]()
Hahaha, uithoudingsvermogen als ze bovenop zit zeker. Wordt dan gewoon manhoer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, dat mens van 150 kilo kan nog wel een fantastisch innerlijk hebben. En daar gaat het om. En als je al een falertje bent van jezelf kan je zo'n 150 kilo-vrouwtje ook zien als een oefening.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ach, af en toe moet je wat voor de maatschappij doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wel raar dat je ding omhoog gaat van een 2. Ik neem aan dat er gesekst wordt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Innerlijk is niet genoeg. D'r is wel een ondergrens kwa uiterlijk, en die is bij mij nog niet eens zo hoog. M'n ondergrens kwa innerlijk is wellicht te hoog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, dat mens van 150 kilo kan nog wel een fantastisch innerlijk hebben. En daar gaat het om. En als je al een falertje bent van jezelf kan je zo'n 150 kilo-vrouwtje ook zien als een oefening.![]()
Hoho, ik ga sowieso niet met oninteressante dikkerdjes hoor. Ik ga alleen maar met de echt interessanten omdat oninteressanten mijn aandacht niet kunnen behouden. Maar voor jou vind ik het oprecht wel een goede tip, anders blijf je een beetje op hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet van plan ben om vrouwen als gebruiksvoorwerp te behandelen in m'n zoektocht naar liefde![]()
jij wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:04 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hoho, ik ga sowieso niet met oninteressante dikkerdjes hoor. Ik ga alleen maar met de echt interessanten omdat oninteressanten mijn aandacht niet kunnen behouden. Maar voor jou vind ik het oprecht wel een goede tip, anders blijf je een beetje op hetzelfde niveau.
Leuke one-liner voor straatverkopers als ze je vragen om een kleine bijdragequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach, af en toe moet je wat voor de maatschappij doen.
Niet iedereen wil hem blijkbaar. En hij houdt toch wel een beetje aan dat hij ook niet sex hoeft te hebben met iemand die hij echt niet leuk vind puur en alleen maar om die ervaring te hebben gehad.. vind ik wel goed juist.. op die manier zijn alle lelijke of rare mensen te kieskeurig die nog geen vriendin hebben zoals jij het zegt hequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
Toch raar. Ik kom echt heel veel leuke mensen tegen in mijn leven (ook vrouwen) en jij blijkbaar niet. Gewoon te kieskeurig ben je.
we dan![]()
Sorry hoor, maar 70% van de vrouwen die ik in het dagelijks leven tegenkom zou ik kwa uiterlijk niet afwijzen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Volgut het volgende:
[..]
Toch raar. Ik kom echt heel veel leuke mensen tegen in mijn leven (ook vrouwen) en jij blijkbaar niet. Gewoon te kieskeurig ben je.![]()
Ja maar zo'n chick van 150 kilo kan qua innerlijk nog wel perfect zijn. En als je een falert bent moet je daarover niet zeuren, vind ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet iedereen wil hem blijkbaar. En hij houdt toch wel een beetje aan dat hij ook niet sex hoeft te hebben met iemand die hij echt niet leuk vind puur en alleen maar om die ervaring te hebben gehad.. vind ik wel goed juist.. op die manier zijn alle lelijke of rare mensen te kieskeurig die nog geen vriendin hebben zoals jij het zegt he![]()
Touchy subject, deze ga ik doorspelen naar de volgende posterquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja maar zo'n chick van 150 kilo kan qua innerlijk nog wel perfect zijn. En als je een falert bent moet je daarover niet zeuren, vind ik.we dan![]()
Ik heb het ook over innerlijk. Ik kom zoveel leuke mensen tegen qua innerlijk (overkomen), echt waar. Gewoon grappig, lief, aardig, leuk. Raar dat jij dat niet tegenkomt. En dan doel ik niet eens op relatiemateriaal maar ook gewoon leuke dames. Dan ben jij gewoon te kieskeurig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 70% van de vrouwen die ik in het dagelijks leven tegenkom zou ik kwa uiterlijk niet afwijzen.![]()
Extra veel om van te houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja maar zo'n chick van 150 kilo kan qua innerlijk nog wel perfect zijn. En als je een falert bent moet je daarover niet zeuren, vind ik.Behulpzaam als een waterkraan.
Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat veel van die 'interessanten' wellicht een toneelstukje opvoeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:04 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hoho, ik ga sowieso niet met oninteressante dikkerdjes hoor. Ik ga alleen maar met de echt interessanten omdat oninteressanten mijn aandacht niet kunnen behouden. Maar voor jou vind ik het oprecht wel een goede tip, anders blijf je een beetje op hetzelfde niveau.![]()
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Niet. Want alles is te min.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: