Of misschien ontmoet je morgen de warequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft ben ik in de afgelopen 10 jaar behoorlijk gegroeid hoor...
Nu ben ik op het punt dat ik heel af en toe een fatsoenlijke date heb![]()
Dus over 10 jaar heb ik heel misschien een vriendinnetje
En ja, ik heb weer zo'n bui vandaagLet er maar niet te veel op
Ja dat zeg ik mezelf ook al 10 jaar...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of misschien ontmoet je morgen de warehet kan allemaal
Ja, dat denk ik nu al 3 jaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of misschien ontmoet je morgen de warehet kan allemaal
Ach, hebben we allemaal toch wel eens Faxiequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies, je voelt je je er alleen maar kutter door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik mezelf ook al 10 jaar...
Lastig om optimistisch te blijven hoor.
Het hele versieren lijkt voor mij zo nutteloos. Ik kan nog zo m'n best doen, maar de snelle jelle is altijd sneller. Ik heb gewoon het idee dat niemand zit te wachten op een man als ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Probeerde ook maar om je blijer te maken![]()
Waar wringt de schoen dan?
In mijn geval dat ik zo'n typische universitair opgeleide IT nerd ben met een gebrekkig sociaal leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Probeerde ook maar om je blijer te maken![]()
Waar wringt de schoen dan?
Ik voel jequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hele versieren lijkt voor mij zo nutteloos. Ik kan nog zo m'n best doen, maar de snelle jelle is altijd sneller. Ik heb gewoon het idee dat niemand zit te wachten op een man als ik.
Ik moet gewoon heel veel mazzel hebben dat ik de juiste tegen kom.
Helaas valt voor mij het gros van de vrouwen meteen al af.
Want? Misschien eens een beetje minder kieskeurig zijn een idee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas valt voor mij het gros van de vrouwen meteen al af.
Stond in het vorige deel geloof ik, heb er best wel uitgebreid over geschreven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef Volgut het volgende:
[..]
Want? Misschien eens een beetje minder kieskeurig zijn een idee?
Linkje? Omdat je simpelweg niet zomaar van alles moet afschrijven en jij meteen het gros van de vrouwen af laat vallen. Zonde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond in het vorige deel geloof ik, heb er best wel uitgebreid over geschreven.
En hoezo ben ik te kieskeurig als dingen als uiterlijk niet eens in het lijstje voorkomen?
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
Linkje? Omdat je simpelweg niet zomaar van alles moet afschrijven en jij meteen het gros van de vrouwen af laat vallen. Zonde.
Waarom wil je zo broodnodig een vriendin?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde 'eisen' die elke man er toch eigenlijk aan stelt min of meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #49
Behoefte aan intimiteit enzo.... jeweetwel, wat 99% van de mensen hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom wil je zo broodnodig een vriendin?
Ze zeiken, zaniken en zeuren enkel.
knal je toch gewoon een hoerquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Behoefte aan intimiteit enzo.... jeweetwel, wat 99% van de mensen hebben
Het is niet de behoefte om de lusten even te stillen. Maar romantiek, genegenheid en affectie en al dat sentimentele gedoequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
knal je toch gewoon een hoer
Nee serieus.. ik snap het denk ik niet. Je probeert nu wanhopig iets te fixen terwijl je al jarenlang (of whatever) ziet dat het tot niks leidt, het je niks brengt en het je ongelukkig maakt.
beter ga je dan gewoon door met je leven en ga je dingen doen die je ook ECHT wilt doen
Beetje wat ik eerder ook al aangaf.
je moet dingen doen omdat je het LEUK vind.. niet ter wanhoop omdat je dan "de juiste" tegen komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet de behoefte om de lusten even te stillen. Maar romantiek, genegenheid en affectie en al dat sentimentele gedoe![]()
Ik ben zelfs alleen maar dingen gaan doen die ik leuk vind, want 'dan kom je de juiste vanzelf tegen'
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
je moet dingen doen omdat je het LEUK vind.. niet ter wanhoop omdat je dan "de juiste" tegen komt
Ja is net zoiets als iemand die zegt dat je jezelf moet zijn. De gedachte erachter is wel oke opzich maar feitelijk als niks lukt dan moet je juist iemand anders zijn blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Faxie het volgende:
Maar dat is toch een van de altijd terugkomende tips? Gewoon alles laten varen en op je eigen leven concentreren. En dan komt je vroeg of laat wel iemand tegen.
Nou mooi niet dus.
Als je niemand tegen komt, kom je niemand tegen. Gewoon niet wanhopig zijn. Zoals ik eerder zei. Het leven is ook leuk zonder dushi, vriendin e.d.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Faxie het volgende:
Maar dat is toch een van de altijd terugkomende tips? Gewoon alles laten varen en op je eigen leven concentreren. En dan komt je vroeg of laat wel iemand tegen.
Nou mooi niet dus.
Miljoenen jaren aan evolutie onderdrukken is niet gemakkelijk hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef Michielos het volgende:
Als je niemand tegen komt, kom je niemand tegen. Gewoon niet wanhopig zijn. Zoals ik eerder zei. Het leven is ook leuk zonder dushi, vriendin e.d.
Het is enkel een state of mind.
Klopt, maar je kunt best "a rebel without a cause" zijn en nog plezier hebben van het levenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Miljoenen jaren aan evolutie onderdrukken is niet gemakkelijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |