abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116978782

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116978901
*O* Deel 50 *O*
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 19 september 2012 @ 14:11:09 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116979313
Wat als, stel dat, miss dit miss dat. Als ik zo gedaan had was het miss zo en zo gelopen.

Heb je allemaal niks aan. Kan je over blijven denken, gaat niks oplossen. Zelfde als fouten maken. Leer er van en klaar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116979941
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou iemand aanrijden met ernstige gevolgen zou ik niet zo snel kunnen vergeten denk ik.. Daar blijf ik wel bij stil staan. Nu ging dat vanochtend net goed en heb ik daarna even mijn hart kunnen luchten O+ Dus in deze situatie was ik het ook snel weer vergeten, tot vanochtend. En misschien is dat wel het hele eiereten, de mogelijkheid om iets te kunnen ventileren, relativeren, en verder gaan tot de orde van de dag.

Wat voor situaties houden je dan wel van de kaart?
Nou, als ik iemand zou aanrijden, dan zou dat gevolgen hebben.
Ik heb een keer, toen ik op de fiets was, een bijna-aanrijding gehad met een scooter.
We remden allebei af, keken elkaar aan en hadden zoiets van "Nou, niks gebeurd toch?" Zeiden doei en reden weer door.
Vond dat moment vooral grappig.

Dingen die mij van de kaart halen, phoe, kan van alles zijn.

Bijvoorbeeld een fok-meet kan mij wel aardig door elkaar husselen :P
De meets zelf niet (meer), maar alles ervoor en erna kan me dagenlang bezig houden (hoe kom ik thuis, hoe laat moet ik vertrekken om de trein te halen etc enz).
pi_116980052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
Wat als, stel dat, miss dit miss dat. Als ik zo gedaan had was het miss zo en zo gelopen.

Heb je allemaal niks aan. Kan je over blijven denken, gaat niks oplossen. Zelfde als fouten maken. Leer er van en klaar.
Ik moet min of meer continu op m'n hoede zijn omdat ik anders domme slordigheidsfoutjes ga maken (zoals de verkeerde kant op gaan in de trien (is al eens voorgekomen ;( ).
Dus ik moet continu geconcentreerd zijn in voor mij onbekende of drukke, chaotische omgevingen.

Tis niet anders.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:47:01 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116980943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moet min of meer continu op m'n hoede zijn omdat ik anders domme slordigheidsfoutjes ga maken (zoals de verkeerde kant op gaan in de trien (is al eens voorgekomen ;( ).
Dus ik moet continu geconcentreerd zijn in voor mij onbekende of drukke, chaotische omgevingen.

Tis niet anders.
Tja vervelend, maar dat van de trein overkomt mij ook wel eens. Wat dat betreft ben ik ook lekker suf. Kan er alleen maar om
Laggen, je komt op die manier in de gekste situaties. Leuk toch.

En wat ik zeg, je kan denken en overdenken wat je wilt. Het gaat niks aan dat geen wat er gebeurd is verranderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116984657
Ik snap dat lang blijven hangen bij mensen waar je geeneens een relatie mee hebt gehad niet. Je moet doorgaan en niet nadenken over ''wat als''. En dat doe je weer door gewoon bezig te zijn met leuke dingen. Er zijn echt zoveel boeiende mensen op de wereld waar je gewoon een leuke tijd mee kunt hebben; al is die tijd kort en raak je erop uitgekeken of die persoon op jou. Hoort er gewoon bij. Dus op naar de volgende. Je bent ook nog maar 18.

Zojuist heeft iemand het contact met mij verbroken en ik zit er niet eens mee. Terwijl ik toch een hele poos contact met hem gehad heb en het op zich niet niks was qua gesprekken. Veel persoonlijk gepraat, leuk innerlijk, leuke gesprekken, blabla O+ . Ik vind hem nu gewoon in één klap een kansloze sukkel die het niet moet wagen om nog contact op te nemen en maar achter z'n wijven aan moet gaan :') . Blijkbaar vond ik hem onbewust toch niks aan denk ik.

Ik heb vannacht min of meer besloten dat ik gewoon leuke mannen ga daten en dan kom ik vanzelf iemand tegen die ik echt leuk vind. En diegene mij ook om wie ik ben, want ik ga mezelf zijn. Denk en hoop ik. Vanavond is mijn eerste date, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. :+ Dus ik ben hier weg. :D
pi_116986272
Wat mensen betreft, ik ben van het afsluiten. Ik bedoel het altijd goed, ben gewoon een lieve meid O+ en heb er een grafhekel aan als er dingen over mij worden gezegd/gedacht worden en ik mij niet kan verweren. Zo had ik vroeger een beste vriend, heel veel lief en leed mee gedeeld, en van de een op de andere dag negeerde hij mij. Heb jaren later contact gezocht, een contact mogelijkheid gegeven, werd niet op gereageerd, jammer dan. Maar toch. Zou niet eens contact wíllen. Wil wel weten wat er mis is gegaan.

hey maar volgut, je had die andere toch gedumpt? Dat had ik even gemist.
Veel plezier vanavond in ieder geval :)
pi_116986540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat mensen betreft, ik ben van het afsluiten. Ik bedoel het altijd goed, ben gewoon een lieve meid O+ en heb er een grafhekel aan als er dingen over mij worden gezegd/gedacht worden en ik mij niet kan verweren. Zo had ik vroeger een beste vriend, heel veel lief en leed mee gedeeld, en van de een op de andere dag negeerde hij mij. Heb jaren later contact gezocht, een contact mogelijkheid gegeven, werd niet op gereageerd, jammer dan. Maar toch. Zou niet eens contact wíllen. Wil wel weten wat er mis is gegaan.

hey maar volgut, je had die andere toch gedumpt? Dat had ik even gemist.
Veel plezier vanavond in ieder geval :)
Dat is ook vervelend inderdaad. Ook vreemd dat iemand ''ineens'' zo doet. :') En ik vind het dan weer laf om niet te zeggen wat er fout is gegaan. Maargoed, zulke mensen heb je; blij zijn dat je er vanaf bent misschien zelfs.

Ik had een vriendje die ik heb gedumpt inderdaad. Dit was weer een ander waar ik eigenlijk alleen maar mee praatte en meer ook niet. Stelde niets voor maar wel een soort steun voor me geweest ofzo. Nouja, kan er niet mee zitten, jammer is alleen dat hij niets gelooft van wat ik zeg en denkt dat ik niet oprecht ben geweest maar dat was ik sowieso wel :) . Maarja, bedankt, ben wel zenuwachtig. :9
pi_116986834
Over oprecht zijn, dat zijn gevoelens en dat zijn allemaal momentopnames. Ik heb 2 keer een lange relatie verbroken en bedacht me dat ik tot 2 keer toe even daarvoor nog dacht samen oud te worden. Wij vrouwen zijn wispelturig :+ Maar niet minder oprecht.
Ik moet zeggen dat ik jullie discussie met vlagen heb gevolgd en vooral vluchtig heb gelezen, maar als ik het goed heb ben je nu juist oprecht geweest door er een punt achter te zetten. Dat is goed.
  woensdag 19 september 2012 @ 17:27:34 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116987841
quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:15 schreef Volgut het volgende:
. Er zijn echt zoveel boeiende mensen op de wereld waar je gewoon een leuke tijd mee kunt hebben; al is die tijd kort en raak je erop uitgekeken of die persoon op jou. Hoort er gewoon bij. Dus op naar de volgende. Je bent ook nog maar 18.

Ik heb vannacht min of meer besloten dat ik gewoon leuke mannen ga daten en dan kom ik vanzelf iemand tegen die ik echt leuk vind. En diegene mij ook om wie ik ben, want ik ga mezelf zijn. Denk en hoop ik. Vanavond is mijn eerste date, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. :+ Dus ik ben hier weg. :D
Als je dat eerste ook tegen jezelf zegt..
Eb dat tweede ook op vrienschappen gaat betrekken, kom je volgens mij een heel eind :)
pi_116998391
ik kon posts niet qouten dus dan maar zo.

ik weet dat friendzone niet erg is, maar weet ik veel.. iets zit gewoon niet lekker. misschien wil ik te graag een vriendin, contact gaat goed, maar ja als dan iemand afwijst en alles gaat goed, ga je toch aan dingen twijfelen..
pi_117001478
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je dat eerste ook tegen jezelf zegt..
Eb dat tweede ook op vrienschappen gaat betrekken, kom je volgens mij een heel eind :)
Vanavond eerste date al :D Zal wel een fokker zijn :D :P
pi_117006872
quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet alle fokkers gaan direct zo snel met andere fokkers hoor :o :+
pi_117007081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet alle fokkers gaan direct zo snel met andere fokkers hoor :o :+
Niet allemaal maar een heleboel wel :P
pi_117007292
quote:
3s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet allemaal maar een heleboel wel :P
Ja ik ben er een van :+ En ondanks het rappe tempo, helemaal stapeldol verliefd O+ En die hevigheid, die is wel nieuw. En doodeng, mijn hemel :o
  woensdag 19 september 2012 @ 23:18:22 #17
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117007815
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik kon posts niet qouten dus dan maar zo.

ik weet dat friendzone niet erg is, maar weet ik veel.. iets zit gewoon niet lekker. misschien wil ik te graag een vriendin, contact gaat goed, maar ja als dan iemand afwijst en alles gaat goed, ga je toch aan dingen twijfelen..
De friendzone is al beter dan niks :)
Op elke fokker past een bril.
pi_117008101
quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mocht ik ooit weer aan het daten gaan en het loopt weer leeg als een ballon, dan mag ik hopen dat het geen Fokster is die hier daarna nog wél geregeld komt. Lijkt me ook niet zo prettig :P
pi_117008921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mocht ik ooit weer aan het daten gaan en het loopt weer leeg als een ballon, dan mag ik hopen dat het geen Fokster is die hier daarna nog wél geregeld komt. Lijkt me ook niet zo prettig :P
Beetje respect van beide kanten. Gaat hier ook prima.
pi_117010320
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Beetje respect van beide kanten. Gaat hier ook prima.
Dat moet je ook maar net treffen, natuurlijk. Fijn als dat zo is :) Maar het zal voor iedereen anders zijn, en gezien hoe ik me nu soms nog voel verwacht ik dat ik het er toch al niet makkelijk mee zou hebben :P
pi_117011004
We zullen zien, wat doe jij hier eigenlijk Cue? Alleen tips geven? Nee, het was geen fokker.. :P Maar misschien wel eens doen :+
  donderdag 20 september 2012 @ 00:52:05 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117011130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat moet je ook maar net treffen, natuurlijk. Fijn als dat zo is :) Maar het zal voor iedereen anders zijn, en gezien hoe ik me nu soms nog voel verwacht ik dat ik het er toch al niet makkelijk mee zou hebben :P
Mensen kunnen nogal rancuneus zijn inderdaad.
Ik heb daar ook een handje van. :') Slechtste eigenschap die ik heb.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 20 september 2012 @ 08:09:08 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117013087
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Volgut het volgende:
We zullen zien, wat doe jij hier eigenlijk Cue? Alleen tips geven? Nee, het was geen fokker.. :P Maar misschien wel eens doen :+
Maar hoe was de date zelf dan?

En ik ben hier idd om te kijken of ik af en toe wat nuttigs kan bijdragen. Zelf niet echt problemen met contact leggen. Wel met mannen echt oprecht geintresseerd in mij te krijgen.. om het maar zo te zeggen.
pi_117013418
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:46 schreef Volgut het volgende:
Pas op wat je zegt in dit topic, het kan tegen je gebruikt worden!

Verder zitten hier natuurlijk niet alleen maar mensen die niets van versieren bakken. Zonder tips heb je niets aan een reeks als deze.
pi_117013973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Denk dat dat meer aan jou ligt, zie maar weinig gezeur na relaties op FOK!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')