abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2012 @ 15:54:31 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117026852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

heh, toevallig, dat vind ik ook!
Of slechte humor, dat is ook niet aan mij besteed :')
pi_117026877
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of slechte humor, dat is ook niet aan mij besteed :')
Kevin heeft best wel humor hoor :P
  donderdag 20 september 2012 @ 15:56:32 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117026946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Cassandra87 het volgende:

Kevin heeft best wel humor hoor :P
Merk ik niets van :P

nouja van het soort humor dat ik leuk vind tenminste.
pi_117026981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Merk ik niets van :P

nouja van het soort humor dat ik leuk vind tenminste.
Tsja als je op een post afgaat dan snap ik dat wel :+
  donderdag 20 september 2012 @ 15:58:20 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117027017
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja als je op een post afgaat dan snap ik dat wel :+
Meer dan dat heb ik nu niet te beoordelen ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 16:27:38 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117028161
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Catch_me het volgende:

[..]

De friendzone is al beter dan niks :)
Soms wel, soms niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 20 september 2012 @ 16:33:35 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117028395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggen :') Dan zou ik helemaal gestoord worden.
Ik stond ooit met een meisje te praten, toen begon ze te praten over een of ander TV programma wat ze geweldig vond.
Ik zei iets in de trant van "dat is een achterlijk programma voor hersendode volksbuurtbewoners"
Vond ze niet zo leuk.

But they can't say i'm not my beautiful self.
C'est la vie
  donderdag 20 september 2012 @ 16:40:26 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117028667
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik stond ooit met een meisje te praten, toen begon ze te praten over een of ander TV programma wat ze geweldig vond.
Ik zei iets in de trant van "dat is een achterlijk programma voor hersendode volksbuurtbewoners"
Vond ze niet zo leuk.

Je kan jezelf ook zijn én wat respectvol blijven hé
we dan
  donderdag 20 september 2012 @ 16:43:15 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117028768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je kan jezelf ook zijn én wat respectvol blijven hé
Ik ben soms heel grof en ongenuanceerd, als ze daar niet tegen kan kunnen we daar maar beter zo snel mogelijk achter komen.
C'est la vie
  donderdag 20 september 2012 @ 16:44:29 #60
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117028825
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben soms heel grof en ongenuanceerd, als ze daar niet tegen kan kunnen we daar maar beter zo snel mogelijk achter komen.
Oke dat is ook zo. Maar ja dan schop je wel veel leuke meiden bij je weg, maar ja dat weet je zelf ook wel en blijkbaar vind je dat je eigen ongenuanceerdheid wel opweegt tegen dat verlies.. dus dan is het goed :)
we dan
  donderdag 20 september 2012 @ 16:52:54 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117029128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke dat is ook zo. Maar ja dan schop je wel veel leuke meiden bij je weg, maar ja dat weet je zelf ook wel en blijkbaar vind je dat je eigen ongenuanceerdheid wel opweegt tegen dat verlies.. dus dan is het goed :)
Ik hou van meisjes met een goede dosis humor en sarcasme en mijn ervaring leert mij (nou ja ervaring :') ) leert mij dat die er wel doorheen prikken.
C'est la vie
  donderdag 20 september 2012 @ 17:07:23 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117029682
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
Ik hou van meisjes met een goede dosis humor en sarcasme en mijn ervaring leert mij (nou ja ervaring :') ) leert mij dat die er wel doorheen prikken.
Soms is het verstandig in het begin iets genuanceerder te zijn zodat je ze niet gelijk wegschopt, zodat ze niet gelijk wegschrikken, terwijl achteraf zou blijken dat ze dezelfde humor zou hebben ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 17:44:01 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117031075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms is het verstandig in het begin iets genuanceerder te zijn zodat je ze niet gelijk wegschopt, zodat ze niet gelijk wegschrikken, terwijl achteraf zou blijken dat ze dezelfde humor zou hebben ;)
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
C'est la vie
pi_117033584
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Vond ze niet zo leuk.

Hersendode volksbuurtbewoners. :') _O-
pi_117033617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk ik niet. Als zoiets je humor is moet je daar sowieso al om lachen want het is gewoon grappig. :') Hoe kun je schrikken van zoiets als het je humor is? :o
pi_117033843
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Denk dat dat meer aan jou ligt, zie maar weinig gezeur na relaties op FOK!.
Ik heb dan ook slechts één ervaring om op af te gaan, en daarin komt geen gezeur voor omdat de dame in kwestie hier nooit meer komt. Althans, niet actief postende.

Zou ze hier nog wel komen, dan is het natuurlijk niet per se zo dat er wél gezeur zou zijn. Ik weet alleen van mezelf dat ik het er moeilijk mee zou hebben om er dan steeds weer mee geconfronteerd te worden, want dat heb ik het immers zelfs nu ze hier niet meer komt. En ja, dat ligt aan mij.
pi_117033850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggen :') Dan zou ik helemaal gestoord worden.
Hahahha. Maar misschien is het ook wel zo dat het gewoon zo is. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat wordt dus geen tweede date. Is dat al bekend bij hem?

Vaak loopt het uit op gescharrel. Vanuit beide kanten wel een klik, maar net meer dan dat wordt het niet. En aangezien ik niet snel verliefd wordt, heeft het z'n tijd nodig gok ik. Die is er echter niet als je door een man als scharrel wordt gezien. En als ik merk/weet dat ik echt in dat hokje zit, ben ik weer uitgekeken op de man :+
Dusja weet wel wat eraan te doen.. geen seks.. maar das lastig :')
Nope, sowieso geen tweede date als het aan mij ligt. :{w Dat heb ik hem niet vertelt, maargoed, ik negeer 'm nu - en reageer alleen als het mij uit gaat komen - dus in principe moet het dan ook wel duidelijk zijn. Ik wil niets van hem.

En wat is de reden daarachter dat het alleen maar uitloopt op gescharrel? Misschien dat je te snel naar bed gaat ofzo, dat dat het is. :@ Of dat het alleen maar ''leuk vinden'' is en verder gewoon geen liefde in het spel.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hem O+, niet het stereotype zolderautist :+ Ja onzekerheid met vrouwen a la, maar daar heb ik geen last van hoor (en hij ook niet meer :+), wereldvent O+
Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen. Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk. Leuk dat jij een relatie hebt met een fokker, ik ken ook wel een leuke fokker waar ik maar eens mee moet afspreken. Maar twijfel nog. :D
pi_117033984
zeg gewoon dat je een 2e date niet ziet zitten. negeren is laf en voor kleuters.
pi_117034189
Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen.

Ja en dit vind ik dus kort door de bocht. Dat iemand moeite heeft met versieren wilt niet zeggen dat ze per definitie neanderthalers zijn die niet met mes en vork kunnen eten, laat staan een gesprek gaande kunnen houden. Ja mijn vriend (en mijn ex :D) zijn fokkers, maar mijn vriend heb ik via deze reeks leren kennen :P Niks mis mee hoor :9

Even duidelijk zijn is trouwens wel zo netjes voor je date :)
pi_117034403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Volgut het volgende:

Nouja, dat iemand hier zit zegt al genoeg. Dus dat hoeft voor mij niet. Ik wil wel iemand die zich weet te gedragen. Zelfverzekerdheid is aantrekkelijk. Leuk dat jij een relatie hebt met een fokker, ik ken ook wel een leuke fokker waar ik maar eens mee moet afspreken. Maar twijfel nog. :D
Zolang 'ie dus maar niet in dit, of een vergelijkbaar, topic post? Beetje jammer, wel :')
pi_117034519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zolang 'ie dus maar niet in dit, of een vergelijkbaar, topic post? Beetje jammer, wel :')
He kapitein afspreken met users uit dit topic gaat toch niet, jullie kunnen niet lezen, niet schrijven, niet fatsoenlijk praten, en hebben vast alleen daglicht gezien vanuit een klein rond raampje bovenin de toren. Wat denk je zelf :{w
pi_117034673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

je moet haar niet serieus nemen. grote mond over zelfverzekerd zijn wat ze aantrekkelijk vindt maar niet tegen haar date durven te zeggen dat ze geen 2e date wil. echt een catch. :7
pi_117035221
Och, hij interesseert me niet zoveel dus dan heb ik ook geen zin in een hele uitleg over waarom niet want als ik zeg dat ik niet verder wil daten gaat 'ie zeiken, sowieso :Y) . Ik weet precies hoe dat werkt, 't is een beetje een opdringerig figuur dusja. En daar heb ik totaal geen zin in. Negeren moet al genoeg zeggen en zal hem anders op den duur gewoon blokken, kost heel wat minder tijd.

Natuurlijk, zullen vast wel normale types zijn (zeg ook niet dat het niet zo is, dat maken jullie ervan) maar je zit hier niet voor niks. Je hebt dus ergens moeite met vrouwen en op zo iemand zit ik niet te wachten. Kunnen de mannen hier ook zeggen over de vrouwen die hier posten. En nu ga ik werven, flirt ik ook heel wat af dus wie weet wie ik tegenkom :+ .
pi_117035340
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

He kapitein afspreken met users uit dit topic gaat toch niet, jullie kunnen niet lezen, niet schrijven, niet fatsoenlijk praten, en hebben vast alleen daglicht gezien vanuit een klein rond raampje bovenin de toren. Wat denk je zelf :{w
Ja, het idee alleen al; hoe haalde ik het in mijn hoofd :@ Overigens kom ik zelf aan drie van de vier de niet voor mij opgaan, dus hopelijk doet iemand het daar wel voor.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef dawg het volgende:

[..]

je moet haar niet serieus nemen. grote mond over zelfverzekerd zijn wat ze aantrekkelijk vindt maar niet tegen haar date durven te zeggen dat ze geen 2e date wil. echt een catch. :7
Ergens had ik al wel zo'n vermoeden :')
pi_117035355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Volgut het volgende:
Och, hij interesseert me niet zoveel dus dan heb ik ook geen zin in een hele uitleg over waarom niet want als ik zeg dat ik niet verder wil daten gaat 'ie zeiken, sowieso :Y) . Ik weet precies hoe dat werkt, 't is een beetje een opdringerig figuur dusja. En daar heb ik totaal geen zin in. Negeren moet al genoeg zeggen en zal hem anders op den duur gewoon blokken, kost heel wat minder tijd.

Natuurlijk, zullen vast wel normale types zijn (zeg ook niet dat het niet zo is, dat maken jullie ervan) maar je zit hier niet voor niks. Je hebt dus ergens moeite met vrouwen en op zo iemand zit ik niet te wachten. Kunnen de mannen hier ook zeggen over de vrouwen die hier posten. En nu ga ik werven, flirt ik ook heel wat af dus wie weet wie ik tegenkom :+ .
verantwoording is wat anders dan even melden dat het hierbij blijft.

ik heb geen moeite met vrouwen trouwens, ik kom hier mijn algehele wijsheid aan de versiernerdjes en stoffige meisjes vertellen. misschien dat het ze daarna beter afgaat. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')