abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117014458
Dames, wij mannen willen eigenlijk maar een ding beter weten dan 'hoe zorgen wij ervoor dat dames in ons interesseren', en dat is:

Hoe weten wij als een dame NIET (meer) geďnteresseerd is in een persoon?

Want vele mannen hier in dit topic zijn geen asperges met sociaal gebrek, maar eerder stalkers die de gas terug willen nemen maar niet weten hoe.
  donderdag 20 september 2012 @ 09:44:32 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117014611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef Playerhater het volgende:

Meen je dit nou serieus?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117014640
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus?
Ja, want als ik dronken ben dan begrijp ik niet of ze hard to get spelen of dat ze gewoon echt geen interesse meer hebben :')
  donderdag 20 september 2012 @ 09:47:26 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117014687
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Playerhater het volgende:
Ja, want als ik dronken ben dan begrijp ik niet of ze hard to get spelen of dat ze gewoon echt geen interesse meer hebben :')
Als je het nuchter wel ziet/merkt ,dan moet je gewoon minder drinken ;)
pi_117015157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het nuchter wel ziet/merkt ,dan moet je gewoon minder drinken ;)
Ik zie het dan wel, maar het gekke is dat ik de eerste 2 minuten wel haar volle aandacht heb, en daarna niet meer, geen interesse...

WAAR gaat het mis?
  donderdag 20 september 2012 @ 10:09:55 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117015183
quote:
9s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef Playerhater het volgende:
Ik zie het dan wel, maar het gekke is dat ik de eerste 2 minuten wel haar volle aandacht heb, en daarna niet meer, geen interesse...

WAAR gaat het mis?
Omdat ze dan merkt dat je dronken bent, en zoiets heeft van "blijkbaar is het met hem niet gezellig in deze staat" het dus afkapt?
pi_117015350
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze dan merkt dat je dronken bent, en zoiets heeft van "blijkbaar is het met hem niet gezellig in deze staat" het dus afkapt?
Dat zou wel eens kunnen, maar nuchter ben ik ook niet zo'n sociaal persoon denk ik :')
En als ik nou eens mijn bek vaker houd, meiden laat dagdromen en hen eens vraag wat hun interesses zijn?

Eerlijk is eerlijk: ik doe dat zelden.
pi_117015984
quote:
9s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:08 schreef Playerhater het volgende:

[..]

WAAR gaat het mis?
Wat doe je in die 2 minuten dan?
pi_117016052
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:45 schreef Playerhater het volgende:

[..]

Jongen: "ahhh..... wil je echt niet?"
Meisje: "nee echt niet!"
Jongen: "ahhh jawel.. jij wil wel... jawel...."
Meisje: "nee echt niet hihi"
Jongen: "kijk je lacht, zie je wel dat je lacht, jij wil echt wel"
Meisje: "hihi nee hou op gekkerd!"
Jongen: "toe nou, schiet op man godverdomme""
Meisje: "Doe even normaal haha"
Jongen: "Kom hier *smack*, hier hou je wel van hea"
Meisje: *huilt*
Jongen: "oh.... was het geen hard to get spelen?"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117016214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jongen: "ahhh..... wil je echt niet?"
Meisje: "nee echt niet!"
Jongen: "ahhh jawel.. jij wil wel... jawel...."
Meisje: "nee echt niet hihi"
Jongen: "kijk je lacht, zie je wel dat je lacht, jij wil echt wel"
Meisje: "hihi nee hou op gekkerd!"
Jongen: "toe nou, schiet op man godverdomme""
Meisje: "Doe even normaal haha"
Jongen: "Kom hier *smack*, hier hou je wel van hea"
Meisje: *huilt*
Jongen: "oh.... was het geen hard to get spelen?"
Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind dat meisjes/vrouwen soms ook wel onduidelijk daarin zijn hoor. Wel hun telefoonnummer geven, maar vervolgens wel gaan klagen dat hij hun belt.
pi_117016248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef julia222 het volgende:

[..]

Ik ben zelf een vrouw, maar ik vind dat meisjes/vrouwen soms ook wel onduidelijk daarin zijn hoor. Wel hun telefoonnummer geven, maar vervolgens wel gaan klagen dat hij hun belt.
Negatieve aandacht is ook aandacht..... Heeft vaak ook met leeftijd te maken, en of ze wel of geen issues hebben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117016285
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat doe je in die 2 minuten dan?
Groeten, naam vragen (en zo vaak mogelijk herhalen), lullen over mijn interesses omdat ze erom vraagt... en dan lul ik soms teveel en/of vraag ik niet naar haar interesses.

Ik weet de oplossingen al :')
Maar uitvoeren... ;(
pi_117016347
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:46 schreef Playerhater het volgende:

[..]

Groeten, naam vragen (en zo vaak mogelijk herhalen), lullen over mijn interesses omdat ze erom vraagt... en dan lul ik soms teveel en/of vraag ik niet naar haar interesses.

Ik weet de oplossingen al :')
Maar uitvoeren... ;(
Interesses is ook wel erg standaard, zou eerder praten over iets wat op dat moment ook echt boeiend is.
pi_117016419
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Interesses is ook wel erg standaard, zou eerder praten over iets wat op dat moment ook echt boeiend is.
Nou ja, daar heb ik mijn collega's voor die genoeg zeiken over weer, politiek en voetbal.
Waar kan ik het anders over hebben dan interesses? :)
  donderdag 20 september 2012 @ 11:04:24 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117016805
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Playerhater het volgende:

Dat zou wel eens kunnen, maar nuchter ben ik ook niet zo'n sociaal persoon denk ik :')
En als ik nou eens mijn bek vaker houd, meiden laat dagdromen en hen eens vraag wat hun interesses zijn?

Eerlijk is eerlijk: ik doe dat zelden.
Wederzijdse interesse is natuurlijk belangrijk. Zonder dat wordt het een nogal saai eenzijdig gesprek. En je weet hoe graag vrouwen over zichzelf praten :P

En er zit nog een groot grijs gebied tussen nuchter en dronken he ;)
pi_117019127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe was de date zelf dan?

En ik ben hier idd om te kijken of ik af en toe wat nuttigs kan bijdragen. Zelf niet echt problemen met contact leggen. Wel met mannen echt oprecht geintresseerd in mij te krijgen.. om het maar zo te zeggen.
Leuke date. Helaas een type die heel erg z'n best doen om in de smaak te vallen (wist ik eigenlijk ook al) want hij vindt mij ook echt leuk zegt 'ie. Ik vind hem niet zo tof. Leuk om eens mee te gaan voor een avondje want hij is knap en een leuke prater maar verder niet.

Oké, en wat bedoel je met oprecht geďnteresseerd? Krijg je niet veel aandacht, benaderen mannen je niet zo snel of bedoel je dat je het gevoel hebt dat mannen vaak maar één ding willen? Of gewoon dat je misschien wat saai overkomt?
pi_117019222
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pas op wat je zegt in dit topic, het kan tegen je gebruikt worden!

Verder zitten hier natuurlijk niet alleen maar mensen die niets van versieren bakken. Zonder tips heb je niets aan een reeks als deze.
Niet met mannen van hier. Niet interessant ook. Als ik iets afstotelijk vind is het wel onzekerheid bij mannen (echt onzekerheid over het algemeen, over 'iets' onzeker zijn is oké) en niet weten hoe ze zich moeten gedragen. Ik wil meer het zelfverzekerde type. :+ *)
  donderdag 20 september 2012 @ 12:30:48 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117019498
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Volgut het volgende:
Leuke date. Helaas een type die heel erg z'n best doen om in de smaak te vallen (wist ik eigenlijk ook al) want hij vindt mij ook echt leuk zegt 'ie. Ik vind hem niet zo tof. Leuk om eens mee te gaan voor een avondje want hij is knap en een leuke prater maar verder niet.

Oké, en wat bedoel je met oprecht geďnteresseerd? Krijg je niet veel aandacht, benaderen mannen je niet zo snel of bedoel je dat je het gevoel hebt dat mannen vaak maar één ding willen? Of gewoon dat je misschien wat saai overkomt?
Dat wordt dus geen tweede date. Is dat al bekend bij hem?

Vaak loopt het uit op gescharrel. Vanuit beide kanten wel een klik, maar net meer dan dat wordt het niet. En aangezien ik niet snel verliefd wordt, heeft het z'n tijd nodig gok ik. Die is er echter niet als je door een man als scharrel wordt gezien. En als ik merk/weet dat ik echt in dat hokje zit, ben ik weer uitgekeken op de man :+
Dusja weet wel wat eraan te doen.. geen seks.. maar das lastig :')
pi_117021552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef Playerhater het volgende:
Dames, wij mannen willen eigenlijk maar een ding beter weten dan 'hoe zorgen wij ervoor dat dames in ons interesseren', en dat is:

Want vele mannen hier in dit topic zijn geen asperges met sociaal gebrek, maar eerder stalkers die de gas terug willen nemen maar niet weten hoe.
Ondanks mijn leeftijd heb ik een hele jonge vriendin en schijnbaar heb ik als ouwe bok iets dat mij nog steeds onderscheid van haar leeftijdsgenoten en dan heb ik het niet over geld dus wil ik zeggen dat het weten wat meisjes/vrouwen interessant vinden als remedie heeft: Observeren.

En dat geldt ook voor de TT in dit geval.
pi_117025745
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Volgut het volgende:

[..]

Niet met mannen van hier. Niet interessant ook. Als ik iets afstotelijk vind is het wel onzekerheid bij mannen (echt onzekerheid over het algemeen, over 'iets' onzeker zijn is oké) en niet weten hoe ze zich moeten gedragen. Ik wil meer het zelfverzekerde type. :+ *)
Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hem O+, niet het stereotype zolderautist :+ Ja onzekerheid met vrouwen a la, maar daar heb ik geen last van hoor (en hij ook niet meer :+), wereldvent O+
pi_117026137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dát vind ik wel heel kort door de bocht. Heb er een aantal gemeet en zelfs mijn huidige vriend hier leren kennen, en die is nou niet bepaald onzeker. Sterker nog, ik kan hem lekker trots rondshowen want iedereen is weg van hem O+, niet het stereotype zolderautist :+ Ja onzekerheid met vrouwen a la, maar daar heb ik geen last van hoor (en hij ook niet meer :+), wereldvent O+
Huh het was toch uit? Of heb ik iets gemist ondertussen?
pi_117026274
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Volgut het volgende:

[..]

klinkt heel gemaakt en lijkt me daarom juist uiterst vermoeiend, met zo iemand op date. ~:)
pi_117026372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huh het was toch uit? Of heb ik iets gemist ondertussen?
Het is uit met Detroit ja.. Wel wakker blijven :P
  donderdag 20 september 2012 @ 15:43:57 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117026444
quote:
19s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef dawg het volgende:

klinkt heel gemaakt en lijkt me daarom juist uiterst vermoeiend, met zo iemand op date. ~:)
Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggen :') Dan zou ik helemaal gestoord worden.
pi_117026824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Iemand moet zichzelf zijn.
Als het zo'n "heh, toevallig, dat vind ik ook leuk!" bij alles gaat zeggen :') Dan zou ik helemaal gestoord worden.
heh, toevallig, dat vind ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')