abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:31:27 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117072933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt :')

Ze vonden mij wel lief en zo en vonden ook wel dat ik m'n best deed en een snelle leerling was, maar het was ook altijd zo weer over.

Het gaat nog lastig worden voor mij, het proberen heb ik eigenlijk al een beetje opgegeven, al is het alleen al omdat ik vrijwel niks tegen kom en ook gewoon geen zin meer heb om dingen te blijven ondernemen die toch steeds maar geen vruchten afwerpen
En daarom zeg ik: waarom moeite doen? Kun je net zo goed dingen doen waar je wel plezier van hebt i.p.v. elke keer tegen teleurstelling aanlopen :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:31:34 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117072940
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt :')

Ze vonden mij wel lief en zo en vonden ook wel dat ik m'n best deed en een snelle leerling was, maar het was ook altijd zo weer over.

Het gaat nog lastig worden voor mij, het proberen heb ik eigenlijk al een beetje opgegeven, al is het alleen al omdat ik vrijwel niks tegen kom en ook gewoon geen zin meer heb om dingen te blijven ondernemen die toch steeds maar geen vruchten afwerpen
Lol, dan blijf je toch lekker de rest van je leven soppen op de bank :D

Het kan prima allebei, een awesome leven hebben en een beetje tijd vrijmaken om vrouwen te versieren. Eigenlijk wordt het er alleen maar leuker op :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117073002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

En daarom zeg ik: waarom moeite doen? Kun je net zo goed dingen doen waar je wel plezier van hebt i.p.v. elke keer tegen teleurstelling aanlopen :D
Precies, gewoon doen waar je zin in heb en dan misschien lukt het andere wel per toeval of zo als je heel veel geluk hebt :P
pi_117073079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het kan prima allebei, een awesome leven hebben en een beetje tijd vrijmaken om vrouwen te versieren. Eigenlijk wordt het er alleen maar leuker op :)
En ik maar denken dat de tip die mij gegeven werd, meer te maken had met leuke dingen ondernemen ipv alleen maar op de bank te zitten ;)
pi_117073138
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

En bovendien, ik ben gewoon niet zo goed in versieren, ik vis steeds achter het net en dat gaat al jaren lang zo, zonder zicht op verbetering. Ik kan gewoon niet zo snel schakelen en het versierspel gaat mij gewoon veel te hard. Daarbij, ik ben niet een smooth talker
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Klopt
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies, gewoon doen waar je zin in heb en dan misschien lukt het andere wel per toeval of zo als je heel veel geluk hebt :P
Haha, klopt! :D
pi_117073241
De meeste gasten hier hebben gewoon geen uitstraling en daarom lopen de chicks je aan alle kanten voorbij. Geen sex appeal zeg maar. Misschien als je veel geluk hebt dat je een keer iemand tegen komt.
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:39:41 #132
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117073367
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En bovendien, ik ben gewoon niet zo goed in versieren, ik vis steeds achter het net en dat gaat al jaren lang zo, zonder zicht op verbetering. Ik kan gewoon niet zo snel schakelen en het versierspel gaat mij gewoon veel te hard. Daarbij, ik ben niet een smooth talker
Nieuwe dingen ondernemen is awesome, dat moet je altijd doen.

Het hoeft geen keuze te zijn. Ik lees nu een aantal posts in de trend van 'ik heb het opgegeven en nu ben ik gewoon leuke dingen aan het doen en ben ik gelukkiger'. Die dingen moet je sowieso allemaal doen. Daarbovenop kan je dan best nog wat tijd voor de vrouwen vrij maken ;) Je moet het niet zien als je levensdoel, maar gewoon als een hobby.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:41:57 #133
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117073471
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dit. Nooit stoppen met kijken naar ruimte voor verbetering.

quote:
Het hoeft geen keuze te zijn. Ik lees nu een aantal posts in de trend van 'ik heb het opgegeven en nu ben ik gewoon leuke dingen aan het doen en ben ik gelukkiger'. Die dingen moet je sowieso allemaal doen. Daarbovenop kan je dan best nog wat tijd voor de vrouwen vrij maken ;) Je moet het niet zien als je levensdoel, maar gewoon als een hobby.
Dit ook. Ik hoor ook van veel mensen dat wanneer ze actief op zoek zijn het niet lukt, en als ze het opgeven het ineens komt 'aanwaaien'.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_117073595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit. Nooit stoppen met kijken naar ruimte voor verbetering.

[..]

Dit ook. Ik hoor ook van veel mensen dat wanneer ze actief op zoek zijn het niet lukt, en als ze het opgeven het ineens komt 'aanwaaien'.
Voor mij lijkt het niet uit te maken of ik (wanhopig) op zoek ben of niet.
Bij mij kwam het aanwaaien juist toen ik superwanhopig was en kwam er niks als ik ook niks deed.
pi_117073662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

ik vind nieuwe dingen ondernemen juist altijd extreem klote :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:46:24 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117073684
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij lijkt het niet uit te maken of ik (wanhopig) op zoek ben of niet.
Bij mij kwam het aanwaaien juist toen ik superwanhopig was en kwam er niks als ik ook niks deed.
En hoe liep het af toen af toen je wel iemand vond toen je superwanhopig was?
pi_117073776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

En hoe liep het af toen af toen je wel iemand vond toen je superwanhopig was?
Ik was tenminste geen maagd meer, dat vond ik al heel wat :')

Maar ik ben single (en wsl wist je dat al) dus je zou kunnen stellen dat al m'n relaties slecht afliepen :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:48:54 #138
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117073821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was tenminste geen maagd meer, dat vond ik al heel wat :')

Maar ik ben single (en wsl wist je dat al) dus je zou kunnen stellen dat al m'n relaties slecht afliepen :')
Dat dacht ik wel, ook door de wanhopigheid?
pi_117073874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel, ook door de wanhopigheid?
Wat door de wanhopigheid?
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:51:09 #140
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117073914
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat door de wanhopigheid?
Dat al je relaties slecht afliepen?
pi_117073944
Het is ernstiger als je fysiek vastzit in plaats van geestelijk. Ik had letterlijk geen leven. Ik heb iets gedaan wat ik misschien jaren geleden had moeten doen, maar zeker tot een half jaar geleden niet over zou peinzen om te gaan doen. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik krijg nu tenminste normaal aandacht van meiden enzo. Afgelopen week ging het echt goed.
Ik hoef nu niet direct meer een relatie ofzo. Seks vind ik eigenlijk ook niet zo super belangrijk, tenzij ik daarom gewoon een paar keer afgewezen word. (Dat ze denken dat er iets mis met me is)
Gewoon normaal praten is ook erg leuk, vooral als ze om je kunnen lachen :)
Ik zou ze het liefst willen knuffelen, maar dat gaat uiteraard te ver als je geen relatie met ze hebt.
Wat Richard zegt klopt wel. Als je gewoon die Brad Pitt X Factor niet hebt dan kom je op relatiegebied niet zo heel erg ver. Als je geen X Factor hebt maar wel een relatie hebt, dan heb je gewoon geluk. Dan ben je "in the right place at the right time".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117073951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat al je relaties slecht afliepen?
Geen idee eigenlijk. Het was altijd *PATSBOEM* weer over ;(
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:52:10 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117073968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Het was altijd *PATSBOEM* weer over ;(
Dan zou het daar ook wel aan hebben kunnen liggen.
pi_117074012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is ernstiger als je fysiek vastzit in plaats van geestelijk. Ik had letterlijk geen leven. Ik heb iets gedaan wat ik misschien jaren geleden had moeten doen, maar zeker tot een half jaar geleden niet over zou peinzen om te gaan doen. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik krijg nu tenminste normaal aandacht van meiden enzo. Afgelopen week ging het echt goed.
Ik hoef nu niet direct meer een relatie ofzo. Seks vind ik eigenlijk ook niet zo super belangrijk, tenzij ik daarom gewoon een paar keer afgewezen word. (Dat ze denken dat er iets mis met me is)
Gewoon normaal praten is ook erg leuk, vooral als ze om je kunnen lachen :)
Ik zou ze het liefst willen knuffelen, maar dat gaat uiteraard te ver als je geen relatie met ze hebt.
Wat Richard zegt klopt wel. Als je gewoon die Brad Pitt X Factor niet hebt dan kom je op relatiegebied niet zo heel erg ver. Als je geen X Factor hebt maar wel een relatie hebt, dan heb je gewoon geluk. Dan ben je "in the right place at the right time".
Klopt als een bus! :Y
Zo is het bij mij ook gegaan, ik ben een paar keer met de neus in de boter gevallen :P
pi_117074051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dan zou het daar ook wel aan hebben kunnen liggen.
Het kan aan van alles gelegen hebben, daar zullen we nooit achter komen. Speculeren achteraf heeft ook zo weinig zin he.
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:54:53 #146
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117074100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het kan aan van alles gelegen hebben, daar zullen we nooit achter komen. Speculeren achteraf heeft ook zo weinig zin he.
Nou ja, dan kun je wellicht van je eventuele fouten leren. Wat wel degelijk zin heeft.
pi_117074192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nou ja, dan kun je wellicht van je eventuele fouten leren. Wat wel degelijk zin heeft.
Ik weet niet waarom het steeds uit ging (behalve bij de laatste keer), dus veel van geleerd heb ik er in elk geval niet van.
Ik wil niet zeggen dat ik er niks van geleerd heb trouwens :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:56:29 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117074219
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom het steeds uit ging (behalve bij de laatste keer), dus veel van geleerd heb ik er in elk geval niet van.
Ik wil niet zeggen dat ik er niks van geleerd heb trouwens :P
Dat kwam nooit ter sprake? Wat er fout ging?
pi_117074267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat kwam nooit ter sprake? Wat er fout ging?
Dat zei ik toch, het was gewoon *PATSBOEM* O-VER
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:57:45 #150
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117074291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zei ik toch, het was gewoon *PATSBOEM* O-VER
En dan is het onmogelijk dat de vrouw in kwestie niet zegt waar het aan ligt. Je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')