abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:07:46 #226
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117119544
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

Klopt, maar je kunt best "a rebel without a cause" zijn en nog plezier hebben van het leven ;)
Ja nou ja kijk. Jij kan het misschien bijvoorbeeld. Maar sommige mensen hebben gewoon meer de behoefte dan anderen. Sommigen kunnen hun leven lang alleen zijn zonder moeite en zijn blij dat ze dan gewoon bier kunnen drinken bijvoorbeeld en niet de 'nadelen' van een relatie hebben. En sommige mensen kunnen dat niet en zijn dan ongelukkig omdat ze het wel erg graag willen. Niet iedereen kan zo denken, zou in sommige gevallen prettiger zijn voor hen, maar ja ze willen graag een vriendin en gaan daarvoor en die drang zorgt er wel voor dat ze een grotere kans van slagen hebben waarschijnlijk nog omdat ze er nog wel wat voor doen zo.
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:11:47 #227
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117119671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja kijk. Jij kan het misschien bijvoorbeeld. Maar sommige mensen hebben gewoon meer de behoefte dan anderen. Sommigen kunnen hun leven lang alleen zijn zonder moeite en zijn blij dat ze dan gewoon bier kunnen drinken bijvoorbeeld en niet de 'nadelen' van een relatie hebben. En sommige mensen kunnen dat niet en zijn dan ongelukkig omdat ze het wel erg graag willen. Niet iedereen kan zo denken, zou in sommige gevallen prettiger zijn voor hen, maar ja ze willen graag een vriendin en gaan daarvoor en die drang zorgt er wel voor dat ze een grotere kans van slagen hebben waarschijnlijk nog omdat ze er nog wel wat voor doen zo.
Die mensen zijn dus nog jarenlang doodongelukkig door hun eigen zelf opgelegde principes en beperkingen :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:14:01 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117119732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Die mensen zijn dus nog jarenlang doodongelukkig door hun eigen zelf opgelegde principes en beperkingen :')
Misschien of ze vinden wel hun liefde omdat ze doorzetten. Maar je doet alsof het een keuze is, terwijl niet iedereen zo kan denken. In hun hoofd zit gewoon dat ze een vriendin willen, dat is voor de meesten niet zomaar om te zetten in 'ik heb geen vriendin nodig'. Dat is net zoiets als tegen een hetero zeggen van je kan toch ook zo homo worden. Als je niet zo denkt dan denk je niet zo en dan kan je dat niet zomaar worden.. die mensen kiezen niet voor rare principes enzo.. ze hebben gewoon pech met hun uiterlijk of gedrag of stoornissen of wat dan ook.. en jij stelt dat ze daarnaast dus ook nog het zichzelf extra moeilijk maken door op een bepaalde manier te denken :P
we dan
pi_117119759
Misschien ook stom...

Maar ik hoor heel vaak 'dat ik zo'n knappe vent ben' en 'dat ze niet kunnen begrijpen dat ik geen vriendinnetje heb' en 'ik dacht dat jij al heel veel vrouwen hebt gehad' enz enz...

Ik zou me daar beter door moeten voelen volgens mij, maar eigenlijk voel ik me er alleen maar slechter door, want ergens gaat iets blijkbaar heel erg mis...

En tja, ik ben zelfs heel erg mezelf, en ik doe dus alleen dingen die ik leuk vind en vermijd de dingen die ik niet leuk vind...

Verdorie m'n bui, wat doe ik? :'(
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:19:32 #230
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117119918
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Faxie het volgende:
Misschien ook stom...

Maar ik hoor heel vaak 'dat ik zo'n knappe vent ben' en 'dat ze niet kunnen begrijpen dat ik geen vriendinnetje heb' en 'ik dacht dat jij al heel veel vrouwen hebt gehad' enz enz...

Ik zou me daar beter door moeten voelen volgens mij, maar eigenlijk voel ik me er alleen maar slechter door, want ergens gaat iets blijkbaar heel erg mis...

En tja, ik ben zelfs heel erg mezelf, en ik doe dus alleen dingen die ik leuk vind en vermijd de dingen die ik niet leuk vind...

En je gaat dan niet even van 'ow vind je dat? ik vind jou ook wel knap hoor, zin om een keer wat te drinken samen?' ;)
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:20:54 #231
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117119977
quote:
Misschien ook stom...

Waarom je er dan nog druk om maken? Het ligt dus overduidelijk buiten je macht om :)
pi_117120032
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En je gaat dan niet even van 'ow vind je dat? ik vind jou ook wel knap hoor, zin om een keer wat te drinken samen?' ;)
Helaas, vaak zijn ze bezet enzo :')

Of net m'n type niet :')

Leuke vrijgezelle dames zeggen zoiets nooit tegen me :')
pi_117120045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarom je er dan nog druk om maken? Het ligt dus overduidelijk buiten je macht om :)
Ja en zo voel ik me ook vaak ja... machteloos.... ;(
pi_117120054
Nouja ik ben weer even klaar met janken, ik ga friet halen :W
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:23:52 #235
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117120078
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja en zo voel ik me ook vaak ja... machteloos.... ;(
En waarom zou je je zo willen voelen? Sorry, maar ik ben bang dat ik het echt niet begrijp :D
pi_117120169
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

En waarom zou je je zo willen voelen? Sorry, maar ik ben bang dat ik het echt niet begrijp :D
Zo wil ik me ook niet voelen :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:26:24 #237
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117120181
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zie het maar als het volgende: jij bent hetero en geen meid wil je. Alle jongens willen jou wel. Je voelt je kut omdat je hetero bent. Maar kan je dan zo homo worden omdat dat wel plezierig is? Waarom zou je jezelf namelijk kut willen voelen als hetero zijnde?

Ik denk dat je de paralel wel ziet met het niet zomaar kunnen veranderen van de drang om een vriendin te krijgen ook al lukt dat je niet direct..
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:26:49 #238
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117120199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo wil ik me ook niet voelen :')
`Besef is de eerste stap ;) :)
pi_117121090
quote:
Mijn god, wat een post. :') Zoveel frustratie klinkt erin door. Deze zin bijvoorbeeld: "Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af)."
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117121336
quote:
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ik :) .
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:59:40 #241
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117121404
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:

[..]

Ja nou ja ik moet zeggen zulke reacties als van hem komen ook wel voort uit teleurstellingen hoor.. het is ook niet zo dat hij er heel blij mee is ofzo.. niet erger maken dan het is :)
we dan
pi_117121424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent het bitcherige type dat vol van zichzelf is? :)
pi_117121445
quote:
Misschien ook stom...

Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige jongen". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 22 september 2012 @ 18:02:23 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117121501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige kerel". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.
Contact minder oppervlakkig maken dan.. bedoel iedereen loopt tegen zulke dingen aan maar sommige lukt het en andere niet... hoeveelheid contact heb je zelf een beetje in de hand enzo.. en ja hier heb je allemaal wel aan gedacht dat geloof ik best wel, maar moet het even alsnog zeggen omdat het gewoon wel van toepassing is op deze post
we dan
pi_117121513
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik kreeg dat laatst ook te horen: "Je bent een hele leuke, aardige kerel". Ik ben er nu achter gekomen dat meer meiden mij leuk en aardig vinden, maar net dat ene stapje verder gaat dus niet. Vaak zijn ze inderdaad al bezet, het contact is te oppervlakkig, etc.
Dat zeggen ze tegen iedereen. Gewoon beleefdheid.
  zaterdag 22 september 2012 @ 18:03:16 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117121525
quote:

[..]

Dat is wel de grootste kwats. Alsteblieft zeg, je stikt de moord van zelfmedelijden maar schiet al vrouwen af 'omdat ze je type niet zijn' :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 september 2012 @ 18:05:03 #247
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117121568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat zeggen ze tegen iedereen. Gewoon beleefdheid.
Nou nou dat weet ik niet hoor. Leuk en aardig is wel wat anders dan wanneer een meid zegt dat de man 'lief' is vind ik. Het kan zo zijn dat aardig wat het uit beleefdheid zeggen maar het komt ook weer niet uit de lucht vallen als in dat hij het niet zou zijn. Misschien ontbreekt er nog wel iets extra's naast dat kan best. Maar kan ook zijn dat hij gewoon te weinig actie ondernam bij sommigen na zo'n compliment..
we dan
pi_117121715
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou nou dat weet ik niet hoor. Leuk en aardig is wel wat anders dan wanneer een meid zegt dat de man 'lief' is vind ik. Het kan zo zijn dat aardig wat het uit beleefdheid zeggen maar het komt ook weer niet uit de lucht vallen als in dat hij het niet zou zijn. Misschien ontbreekt er nog wel iets extra's naast dat kan best. Maar kan ook zijn dat hij gewoon te weinig actie ondernam bij sommigen na zo'n compliment..
Dus de man onderneemt alleen actie? Onzin. Als de vrouw iemand leuk vindt, geeft ze zelf ook voorzetjes, die de tegenpartij kan inkoppen. Overigens is "aardig" het meest dodelijke wat iemand tegen je kan zeggen. Ik zou me zorgen maken als iemand me alleen aardig zou noemen. Iedereen kan aardig zijn. Totaal geen kwaliteit.
pi_117121995
quote:

[..]

sowieso, wordt erg vaak gezegd maar zelden naar gehandeld door vrouwen. Vinden een ander oh zo leuk zolang ze t er zelf maar niet meer hoeven. Maar als ze je type niet zijn, soit :p
pi_117122181
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent het bitcherige type dat vol van zichzelf is? :)
Exact. Ik ben dan ook echt ontzettend fantastisch en prachtig mooi. Jij ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')