abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117035501
Ja bull dawg, je zult vast ook eenzaam op je stoffige kamertje zitten :P

Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua 'hoffelijkheid' en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet :9
pi_117035577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:

Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua hoffelijkheid en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet :9
momenteel wel idd. :9

voor de rest was ik serieus. uiteraard. 8-)
pi_117035784
quote:

Enne.. geen ervaring betekent niet dat ze er per definitie niets van bakken. Ik heb ab-so-luut niets te klagen, qua 'hoffelijkheid' en al dat nog meer niet en qua, tsja de rest ook niet :9
Hoffelijkheid. Nog zoiets dat ik altijd maar laat voor wat het is. Ik heb altijd het idee dat als ik een bepaalde hoffelijkheid zou etaleren tegenover een vrouw ze meteen iets heeft als "Wat moet die van me". Dus doen ze zelf maar lekker de deur open, en zo.
pi_117035948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoffelijkheid. Nog zoiets dat ik altijd maar laat voor wat het is. Ik heb altijd het idee dat als ik een bepaalde hoffelijkheid zou etaleren tegenover een vrouw ze meteen iets heeft als "Wat moet die van me". Dus doen ze zelf maar lekker de deur open, en zo.
Jah daar doel ik niet op, ik bedoel, ik kan heus zelf wel de auto openen, of mijn stoel aanschuiven. Nee, meer dates met alles erop en eraan, die de laatste tijd niet in een avond over zijn O+ Maar gewoon het hele weekend doorgaan O+ Daar houd ik wel van
pi_117036189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jah daar doel ik niet op, ik bedoel, ik kan heus zelf wel de auto openen, of mijn stoel aanschuiven. Nee, meer dates met alles erop en eraan, die de laatste tijd niet in een avond over zijn O+ Maar gewoon het hele weekend doorgaan O+ Daar houd ik wel van
Dat zou ik dan weer niet gelinkt hebben aan hoffelijkheid. Hoe breng jij die verbinding tot stand?

Maar ik wist dus wel dat ik wat de 'klassieke' hoffelijkheid betreft op het juiste spoor zit ;)
pi_117036244
hoffelijk in bed ja, cassandra. :P
pi_117036313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat zou ik dan weer niet gelinkt hebben aan hoffelijkheid. Hoe breng jij die verbinding tot stand?

Maar ik wist dus wel dat ik wat de 'klassieke' hoffelijkheid betreft op het juiste spoor zit ;)
Hoffelijkheid, attentheid, hoe wil je het noemen? Ik bedoel gewoon, ouderwets romantisch O+ En fijn O+ En leuk O+ En gewoon.. Ouderwets puberaal verliefd.
En nou houd ik op, sorry :@
pi_117036440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hoffelijkheid, attentheid, hoe wil je het noemen? Ik bedoel gewoon, ouderwets romantisch O+ En fijn O+ En leuk O+ En gewoon.. Ouderwets puberaal verliefd.
En nou houd ik op, sorry :@
Zoiets als het voorbeeld dat ik noemde valt toch ook wel onder attent zijn, niet? Ik kan me er gewoon geen beeld van vormen :P Maar goed, dat zegt dus wel dat ik totaal niet hoffelijk ben. Althans niet zoals jij het zou definiëren.
pi_117036602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zoiets als het voorbeeld dat ik noemde valt toch ook wel onder attent zijn, niet? Ik kan me er gewoon geen beeld van vormen :P Maar goed, dat zegt dus wel dat ik totaal niet hoffelijk ben. Althans niet zoals jij het zou definiëren.
Betrek het nou niet zo op jezelf, wat ik zeg.. Tuurlijk ben je dan wel hoffelijk. Enige wat ik zeg is dat er niet continu een deur voor me open gehouden hoeft te worden. Wat ik dan wel weer fijn vind bijv. is als er boodschappen van mij over genomen worden, als ik érgens een hekel aan heb is het wel wanneer er een bekertje creme fraiche net voor de auto uit mijn handen tieft waardoor mijn hele kleding onder dat witte spul zit. Ja, vaak genoeg gebeurd.. :+
pi_117036807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Betrek het nou niet zo op jezelf, wat ik zeg.. Tuurlijk ben je dan wel hoffelijk. Enige wat ik zeg is dat er niet continu een deur voor me open gehouden hoeft te worden. Wat ik dan wel weer fijn vind bijv. is als er boodschappen van mij over genomen worden, als ik érgens een hekel aan heb is het wel wanneer er een bekertje creme fraiche net voor de auto uit mijn handen tieft waardoor mijn hele kleding onder dat witte spul zit. Ja, vaak genoeg gebeurd.. :+
Ik betrok het juist eens niet op mezelf, aangezien ik dus geen deuren meer openhoud :P En aangezien ik nooit een andere vorm van hoffelijk zijn heb leren kennen dan dingen die in die categorie vallen (zo ook het boodschappenvoorbeeld), mag je dus wel zeggen dat hoffelijkheid mij vreemd is.
pi_117038674
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef Volgut het volgende:
Och, hij interesseert me niet zoveel dus dan heb ik ook geen zin in een hele uitleg over waarom niet want als ik zeg dat ik niet verder wil daten gaat 'ie zeiken, sowieso :Y) . Ik weet precies hoe dat werkt, 't is een beetje een opdringerig figuur dusja. En daar heb ik totaal geen zin in. Negeren moet al genoeg zeggen en zal hem anders op den duur gewoon blokken, kost heel wat minder tijd.

Natuurlijk, zullen vast wel normale types zijn (zeg ook niet dat het niet zo is, dat maken jullie ervan) maar je zit hier niet voor niks. Je hebt dus ergens moeite met vrouwen en op zo iemand zit ik niet te wachten. Kunnen de mannen hier ook zeggen over de vrouwen die hier posten. En nu ga ik werven, flirt ik ook heel wat af dus wie weet wie ik tegenkom :+ .
Wat deed jij hier ook alweer?
  donderdag 20 september 2012 @ 21:41:26 #87
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117043261
Is het hebben van vrienden een vereiste bij het krijgen van vrouwelijk contact :)?
Op elke fokker past een bril.
pi_117045095
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Catch_me het volgende:
Is het hebben van vrienden een vereiste bij het krijgen van vrouwelijk contact :)?
Zou het antwoord daarop niet gewoon zo simpel zijn als: dat hangt van de vrouw af?
  donderdag 20 september 2012 @ 22:39:56 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117046803
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Catch_me het volgende:
Ligt er aan wat voor vrouw natuurlijk.
Maar om even heel zwart-wit voorbeeld te stellen.

Je hebt geen vrienden waar je dingen mee gaat doen of langskomen maar je bent wel druk bezig en leidt je eigen leven denk ik dat het voor weinigen een probleem zou zijn.

Of: je hebt geen vrienden, ze is jouw enige vorm van sociaal contact en bent daardoor nogal aanhankelijk en afhankelijk van haar. Dan zou het wel eens een probleem kunnen zijn.

En daar tussen liggen nog heel veel verschillende gevallen natuurlijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 20 september 2012 @ 22:42:46 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117046958
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor vrouw natuurlijk.
Maar om even heel zwart-wit voorbeeld te stellen.

Je hebt geen vrienden waar je dingen mee gaat doen of langskomen maar je bent wel druk bezig en leidt je eigen leven denk ik dat het voor weinigen een probleem zou zijn.

Of: je hebt geen vrienden, ze is jouw enige vorm van sociaal contact en bent daardoor nogal aanhankelijk en afhankelijk van haar. Dan zou het wel eens een probleem kunnen zijn.

En daar tussen liggen nog een heel veel verschillende gevallen natuurlijk.
Deze heloef is wijs voor zijn leeftijd.

Het is inderdaad een gezonde situatie waarin je beiden contacten hebt buiten elkaar. Die hoef je niet iedere dag te zien of te spreken, maar het is goed dat ze er zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_117051083
quote:
je zult vast ook eenzaam op je stoffige kamertje zitten :P
Ik vind toch dat je wel denigrerend doet over je eigen vrienden en de users hier. Ik verkondig nergens dat ik denk dat hier enkel zolderkamerautisten zitten en dat het allemaal onsociale users zijn zoals jij nu doet voorkomen. Nogmaals: users zitten hier niet voor niks, users hebben dus moeite met vrouwen en dat komt - hoe dan ook - door onzekerheid. En daar knap ik als persoon simpelweg op af. Ik val op zelfverzekerde mannen die weten waar ze mee bezig zijn en niet te moeilijk doen. Vandaar mijn reactie.
pi_117054485
quote:
3s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef Volgut het volgende:

[..]

Ik vind toch dat je wel denigrerend doet over je eigen vrienden en de users hier. Ik verkondig nergens dat ik denk dat hier enkel zolderkamerautisten zitten en dat het allemaal onsociale users zijn zoals jij nu doet voorkomen. Nogmaals: users zitten hier niet voor niks, users hebben dus moeite met vrouwen en dat komt - hoe dan ook - door onzekerheid. En daar knap ik als persoon simpelweg op af. Ik val op zelfverzekerde mannen die weten waar ze mee bezig zijn en niet te moeilijk doen. Vandaar mijn reactie.
Ach mijn vrienden nemen mij met een potje zout en de users kennen mij al langer dan vandaag :+

Overigens ben ik vooral sarcastisch hiermee, maar dat had je uiteraard al door O+
Mijn vriend hoeft niet zelfverzekerd te zijn naar alle anderen op de wereld, dat ben ik ook niet. Hij weet bij mij heel goed waar hij mee bezig is en hij is ook niet onzeker. Dat telt O+ Voor mij althans.
Maar ik ben waarschijnlijk het type vrouw dat mensen op hun gemak stelt, en waarbij men zich niet onzeker voelt :+ Doorgaans althans..

[ Bericht 24% gewijzigd door Cassandra87 op 21-09-2012 09:30:41 ]
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:46:23 #93
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117067362
Leuk topic. Ik heb de hoop op iemand versieren allang opgegeven, maar besefte me tegelijkertijd dat het leven dan niet ophoudt. Ik onderneem nu dingen, kan lekker mijn eigen ding doen, kan obscure zaken doen, hou er leuke hobby's op na (waar ik ook echt tijd in kan steken), en zie wat van de wereld _O_

Wat ik wil zeggen is dat het kut is, maar dat het dan niet ophoudt. Integendeel zelfs :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:50:20 #94
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117067530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:
Leuk topic. Ik heb de hoop op iemand versieren allang opgegeven, maar besefte me tegelijkertijd dat het leven dan niet ophoudt. Ik onderneem nu dingen, kan lekker mijn eigen ding doen, kan obscure zaken doen, hou er leuke hobby's op na (waar ik ook echt tijd in kan steken), en zie wat van de wereld _O_

Wat ik wil zeggen is dat het kut is, maar dat het dan niet ophoudt. Integendeel zelfs :)
Ben je kieskeurig of kan je gewoon niet met vrouwen praten?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:54:33 #95
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117067714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ben je kieskeurig of kan je gewoon niet met vrouwen praten?
Dunno, zal vast combi van beiden zijn.
pi_117070440
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:

Wijze post _O_

Misschien kan ik hier wel nog iets van leren.
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:51:00 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117070506
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wijze post _O_

Misschien kan ik hier wel nog iets van leren.
Ik begin volgende maand met surflessen en ga over 2 weken met iemand vliegen :D

Het leven draait niet om wanhopig proberen bij elkaar te hosselen en uiteindelijk toch falen en wanhopig blijven. Als het niet lukt, dan lukt het niet.

Een eventuele pro hiervan is dat het je automatisch interessanter maakt ;)
pi_117070558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het leven draait niet om wanhopig proberen bij elkaar te hosselen en uiteindelijk toch falen en wanhopig blijven. Als het niet lukt, dan lukt het niet.

8 van de 10 zijn het ook niet waard, en dus verspilde moeite. :7
pi_117070600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik heb helaas het geld niet om dit soort leuke dingetjes te doen, maar verder heb ik wel een prima leven zo (al kan het natuurlijk altijd nog beter :P ).
Maar je hebt gelijk, als het niet lukt, dan lukt het niet :Y
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef dawg het volgende:

[..]

8 van de 10 zijn het ook niet waard, en dus verspilde moeite. :7
Ja, dat sowieso
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:56:16 #100
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117070779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb helaas het geld niet om dit soort leuke dingetjes te doen, maar verder heb ik wel een prima leven zo (al kan het natuurlijk altijd nog beter :P ).
Maar je hebt gelijk, als het niet lukt, dan lukt het niet :Y

[..]

Ja, dat sowieso
Op een gegeven moment had ik zoiets van: waarom zou ik nog moeite blijven doen. is toch enkel teleurstelling op teleurstelling. Lukt toch niet. Fuck dat. En in plaats van dan medelijden met mezelf te hebben, ging ik er wat aan doen. Leuke dingen doen.
Je gaat niet dood zonder relatie (ook al denken romantische comedies en media daar anders over) en het is ook prima leven zonder dat meiden je "woest aantrekkelijk" vinden ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')