quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Fok-it het volgende:
hebben ze het over Feyenoord, wat een schijtverdediging
Daarom vroeg ik me af waarom hij daar nog speelt, die moet naar Chelsea of Milanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind het jammer, maar moet zeggen dat hij wel mooi inschoot.
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet iedereen is voor ajax.
huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Nu gaat A422 zichzelf sowieso dood snijden. KUT EENSKIJKEN
nee hoor, het is toch op zijn Duits?quote:
So? Hoef je nog niet voor een NL club te zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.
Die van Dortmund bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Was wel te verwachten met al die gemiste kansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A422 wilde hem openen, maar nu kan hij het niet. Hoeveel tegenslagen kan hij nog aan?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
jammer voor het Nederlandse voetbal
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriendquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.
Die maken heel de wedstrijd al herrie. Toppubliek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Nu hoor je de supporters opeens hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Sautor het volgende:
Eriksen en de Jong, wat een drama-duo zeg..
QFT!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriend
Veel plezier in de EL de komende jarenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriend
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Flikker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend, toch genoot ik van de kansloze uitschakeling van Feyenoord net als Feyenoorders nu zullen genieten van Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel plezier in de EL de komende jaren
In topwedstrijden mag je hem wel wegstrepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Eriksen verdiend echt een dikke onvoldoende vanavond..
Ik gun geen enkele club CL succes behalve mijn eigen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Mwah vind het wel jammer voor ze, als ze hier een punt hadden kunnen halen was het verdient geweest.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Sautor het volgende:
Eriksen en de Jong, wat een drama-duo zeg..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In topwedstrijden mag je hem wel wegstrepen.
Die zal nooit de label talent ontstijgen
Heeft hij geen kaart aan overgehouden toch? Er werd wel eerst voordeel gegeven....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef nikk het volgende:
Het begon met die achterlijke sliding van De Jong.
Geen enkele dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gun geen enkele club CL succes behalve mijn eigen.
quote:
Alleen Ajax heeft verloren hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusdag voor het Nederlandse voetbal.
Dat dus...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen Ajax heeft verloren hoor.
Maakt het niet minder kut.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiende overwinning van die Duitsers.
Denk eens doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen Ajax heeft verloren hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusdag voor het Nederlandse voetbal.
Als je kutdag zei, dan kon het makkelijker.quote:
Niet nuquote:
Wat loop jij nou constant Duits te praten en meer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
FERTIG ENDE AUS.
Eins zu nulllllllllllllllllll
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Over. Doodzonde, maar tevreden over ons team.
Viel te verwachten, tegen Duitsersquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Verdiende overwinning voor Dortmund, maar het is uberzuur dat die 1-0 in de 87e minuut valt
Ons team?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Teams in buitenland mocht je toch geen ons noemen?quote:
Het schijnt dat ze zich dat zeer aantrekken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gif van het jaar?
graag op anoniem
Klopt... maar aan de andere kant zijn die (en zeker Sana) wel heel snel een paar niveaus omhoog gegaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo kun je dan pas spreken van "ons team", tenzij je zelf werkzaam bent bij Ajax natuurlijk.
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
![]()
pfff neem een koek en praat eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
Velen laten zich weer kennen hier/.
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minderquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.
Beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minder
Gas geven, op de weg terug dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee niet zo. GGMM zei ooit dat teams in het buitenland niet met ons kan spreken. Maar lama is al te laat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gas geven, op de weg terug dan maar
Ik zie hem al met zijn hemd smijtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Zuurkool op Stijntje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij ook zijn als Dortmund in de 87e minuut scoorde tegen PSV.
Ik stel me niet aan hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.quote:
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel zonde voor Ajax, vond een gelijkspel wel een geschiktere uitslag..
Helaas voor Ajax waren ze voor in niet scherp Eriksen, Boerigter, Sana, de Jong.. Snap ook niet waarom er niet eerder gewisseld werd. Babel daarin tegen was erg goed.
Vroegah hadden ze geen magnetron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
Vermeer was een baas vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval een dikke voldoende voor Babel en Poulsenen vooruit, Vermeer ook
No shit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze geen magnetron.
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
Nee. Borussia was de 2e helft gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
lekker cynischquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Dan maar punten tegen city en real pakken
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar okquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.
Hoezo, dan moet psv toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar ok
Vergeet je grote oortjes niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
Noujah, die punten komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wie tegen wie moet![]()
goed samengevatquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.
14 jarige die moffen zegt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moffen tegen Moffen donderdag. Wordt een groot moffenfeest
PSV kan niet eens van 9 Utrechters winnen, wat geeft jouw het idee dat ze het wel tegen 11 blauwvingers kunnen?quote:
Niet naar Nederland iigquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 jarige die moffen zegt.
Waar gaat het heen met de wereld?
Wat moet ik dan doen, moet ik geforceerd zielig doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat PSV Europese power heeftquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV kan niet eens van 9 Utrechters winnen, wat geeft jouw het idee dat ze het wel tegen 11 blauwvingers kunnen?
En dan wss niet eens weten wat moffen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV kan niet eens van 9 Utrechters winnen, wat geeft jouw het idee dat ze het wel tegen 11 blauwvingers kunnen?
Duisers zeggen. Je bent niet 50-80 jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, moet ik geforceerd zielig doen?
Het omgekeerde utregquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat PSV Europese power heeft
Wat dacht je van normaal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, moet ik geforceerd zielig doen?
Kan me voorstellen dat dit nog irritanter is inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef S0nic het volgende:
Waarom scoort die lul niet 20 minuten eerderDit maakt het zo zuur.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de kans groter is als zwolle speelt. juist ivm utrecht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Proest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is transfervrijquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Babel verpatsen we volgend seizoen of over 2 seizoentjes voor 10 miljoen of meer.
Klopt zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Borussia was de 2e helft gewoon beter.
Maar desondanks is dit wel balen natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Babel verpatsen we volgend seizoen of over 2 seizoentjes voor 10 miljoen of meer.
1 jaarcontract.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt wel goed in Europa hoor. Alleen als een clubje van Valencia kaliber komt. Zijn ze de klos.quote:
Dan is hij transfervrij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen met een éénjarig contract slappe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt wel goed in Europa hoor. Alleen als een clubje van Valencia kaliber komt. Zijn ze de klos.
hij heeft geen snor maar hij lult net zo slap als die vent met die grote snorquote:
Derksen zegt: Hij zit enkel bij Ajax om zich in de kijker te spelen, om zo volgend jaar een dik contract bij een echte topclub te krijgenquote:
Jup.. die kanker irritante commentator de hele tijd over hoe goed en belangrijk Vermeer daar wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Die pingel legendarisch slecht ingeschoten.
Dat is nogal normaal thuisquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ja want dan staan de supporters erachter.
doe eens dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV moet ieder jaar de eer voor NL hooghouden in Europa
dat moeten ze wel maar dat doen ze niet.....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV moet ieder jaar de eer voor NL hooghouden in Europa
Weet je wat nou het allertrieste is van de Nederlandse clubs in Europa? Feyenoord is de laatste die iets gewonnen heeftquote:
Eriksen en De Jong voelen me wel tegen.quote:
Ik wil best wel verder gaan, maar het is al sneu genoeg voor je dat Ajax eruit ligt. Dus ik laat het hierbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef 75020 het volgende:
[..]
bij jullie niet. ja bij een voorsprong worden ze wakker
ja daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je wat nou het allertrieste is van de Nederlandse clubs in Europa? Feyenoord is de laatste die iets gewonnen heeft
Omdat Jack van Gelder een Ajacied is. Is (zo goed als) altijd lovend over Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Waarom praten ze bij NOS zo lovend over Ajax. Dat ze 1 keer niet scherp waren en dat daaruit het doelpunt viel.. en dat ze de eigen kansen niet hebben afgemaakt. Het is dat die Lewandowski zo enorm slecht was, anders had ie nog meer erin geschoten.. Ajax deed het leuk maar met geluk hadden ze er een gelijkspel uit kunnen halen, dat geluk hadden ze niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil best wel verder gaan, maar het is al sneu genoeg voor je dat Ajax eruit ligt. Dus ik laat het hierbij
Om 23.00quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
We krijgen nu wel samenvattingen he?
De Jong en Boerrigter waren echt drama vandaag. Of ja, eerstgenoemde vrijwel onzichtbaar, en laatstgenoemde deed vrijwel alles fout wat hij maar fout kón doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eriksen en De Jong voelen me wel tegen.
Sowieso niet meer interviewen die gasten, alleen degene die uit zichzelf naar de microfoonl open omdat ze wat willen zeggen. Daar wil ik nog wel naar luisteren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Voetballers direct na de wedstrijd interviewen, ik begrijp de charme, maar de woorden die uit de mond vloeien van de geïnterviewde spelers.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet donderdag pas.. wat lopen jullie de hele tijd over die falers te praten.
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Waarom praten ze bij NOS zo lovend over Ajax. Dat ze 1 keer niet scherp waren en dat daaruit het doelpunt viel.. en dat ze de eigen kansen niet hebben afgemaakt. Het is dat die Lewandowski zo enorm slecht was, anders had ie nog meer erin geschoten.. Ajax deed het leuk maar met geluk hadden ze er een gelijkspel uit kunnen halen, dat geluk hadden ze niet.
Maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Eindhoven snappen het verschil tussen de E en de C niet
Als Babel, Boerrigter en De Jong gewoon hadden gescoord..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Deels eens, Ajax deed het prima.. vergeet niet dat Ajax ook wat kwaliteit ingeleverd heeft Vertonghen weg, Anita weg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.
Wss wel, maar hier staat ie ook nog opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Grifte het volgende:
Stoppen ze de NOS stream nu net tijdens de samenvattingen
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.
Ben benieuwd of de uefa daar ooit nog wat aan gaat doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)
Hier werkt ie nog, zie de link van alorsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef glaba het volgende:
kut NOS, tijdens Real-City samenvatting effe de stream afsluiten.
Chrome is dan ook een gehandicapte browserquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
deze doet het nog wel, maar dan moet ik eerst weer opera opstarten want hij werkt bij mij nooit in chrome
Wtf voor blur staat er op die streamquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
deze doet het nog wel, maar dan moet ik eerst weer opera opstarten want hij werkt bij mij nooit in chrome
Idd, sinds wanneer is dat? Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer eens wat CL mee krijgquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
zo irritant dat ze nooit die klok erbij zetten
Helemaal waar van die begrotingen. Ik vind het ook zeker geen afgang hoor. Nipt verlies, een groot deel van de wedstrijd met flair gespeeld (maar zonder boven zichzelf uit te stijgen). Het is alleen een constatering dat dat tegenwoordig dus al genoeg is voor veel lovende woorden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)
Al vrij lang..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, sinds wanneer is dat? Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer eens wat CL mee krijg
Dat is het nieuwste snufje van de NOS, hij past zich automatisch aan aan de snelheid van je internet. Dus als je even een pagina ververst ergens dan gaat ie weer op minimale kwalitiet en duurt het uren voordat ie weer normaal isquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wtf voor blur staat er op die stream
Werkt voor EDL wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het nieuwste snufje van de NOS, hij past zich automatisch aan aan de snelheid van je internet. Dus als je even een pagina ververst ergens dan gaat ie weer op minimale kwalitiet en duurt het uren voordat ie weer normaal is
zo vatte ik je opmerking ook opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal waar van die begrotingen. Ik vind het ook zeker geen afgang hoor. Nipt verlies, een groot deel van de wedstrijd met flair gespeeld (maar zonder boven zichzelf uit te stijgen). Het is alleen een constatering dat dat tegenwoordig dus al genoeg is voor veel lovende woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |