Als je kutdag zei, dan kon het makkelijker.quote:
Niet nuquote:
Wat loop jij nou constant Duits te praten en meer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
FERTIG ENDE AUS.
Eins zu nulllllllllllllllllll
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Over. Doodzonde, maar tevreden over ons team.
Viel te verwachten, tegen Duitsersquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Verdiende overwinning voor Dortmund, maar het is uberzuur dat die 1-0 in de 87e minuut valt
Ons team?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teams in buitenland mocht je toch geen ons noemen?quote:
Het schijnt dat ze zich dat zeer aantrekken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gif van het jaar?
graag op anoniem
Klopt... maar aan de andere kant zijn die (en zeker Sana) wel heel snel een paar niveaus omhoog gegaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over Boerrigter en Sana.
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo kun je dan pas spreken van "ons team", tenzij je zelf werkzaam bent bij Ajax natuurlijk.
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging naar een grap toe, maar jij verpest het nu.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
![]()
pfff neem een koek en praat eroverquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
Velen laten zich weer kennen hier/.
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minderquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.
Beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minder
Gas geven, op de weg terug dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee niet zo. GGMM zei ooit dat teams in het buitenland niet met ons kan spreken. Maar lama is al te laat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gas geven, op de weg terug dan maar
Ik zie hem al met zijn hemd smijtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Zuurkool op Stijntje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij ook zijn als Dortmund in de 87e minuut scoorde tegen PSV.
Ik stel me niet aan hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.quote:
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel zonde voor Ajax, vond een gelijkspel wel een geschiktere uitslag..
Helaas voor Ajax waren ze voor in niet scherp Eriksen, Boerigter, Sana, de Jong.. Snap ook niet waarom er niet eerder gewisseld werd. Babel daarin tegen was erg goed.
Vroegah hadden ze geen magnetron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
Vermeer was een baas vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval een dikke voldoende voor Babel en Poulsenen vooruit, Vermeer ook
No shit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze geen magnetron.
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
Nee. Borussia was de 2e helft gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
lekker cynischquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Dan maar punten tegen city en real pakken
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar okquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.
Hoezo, dan moet psv toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar ok
Vergeet je grote oortjes niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
Noujah, die punten komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wie tegen wie moet![]()
goed samengevatquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |