quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan zeg jij geen 'ons'.
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok sorry, doe hem nog maar eens dan.
Beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoek Calimero, PSV speelt heus nog wel een keertje CL seizoen dit decennium
Nee joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, morgen is de emotie weer minder
Gas geven, op de weg terug dan maarquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax is nu in Duitsland enzo.... lama.
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dieptriest niveau weer hier. Wordt er over mij geklaagd met zovaak TS zijn en mijn dramatische postgedrag.
Velen laten zich weer kennen hier/.
Nee niet zo. GGMM zei ooit dat teams in het buitenland niet met ons kan spreken. Maar lama is al te laat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gas geven, op de weg terug dan maar
Ik zie hem al met zijn hemd smijtenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Zuurkool op Stijntje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij ook zijn als Dortmund in de 87e minuut scoorde tegen PSV.
Ik stel me niet aan hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha stel je niet zo aan man, ouwe Hansie Hansie van het internet
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.quote:
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel zonde voor Ajax, vond een gelijkspel wel een geschiktere uitslag..
Helaas voor Ajax waren ze voor in niet scherp Eriksen, Boerigter, Sana, de Jong.. Snap ook niet waarom er niet eerder gewisseld werd. Babel daarin tegen was erg goed.
Vroegah hadden ze geen magnetron.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |