Ik begrijp niet waar de positiefve berichtgeving over Ajax nu in de media vandaan komt want als er iets was waar Ajax vooral niet trots op kan zijn,dan is het wel zijn vertoonde spel.
Ajax was te bang en speelde puur en alleen op de counter en om niet te verliezen.
Ik heb mij mateloos zitten te ergeren aan spelers aan Sana,Eriksen,Blind en Boerigter om er een paar uit te lichten.
Sana denkt elke keer dat hij kan pielen zoals met zaalvoetbal en probeerde elke keer op rechts zijn man(nen) uit te spelen en balverlies leed. Eriksen met zijn constante nonchalante houding voor het 2de jaar op rij die dacht ook dat hij aan zaalvoetbal deed en weinig aan afspelen of direct spelen deed en puur weer voor eigen succes ging,Blind die deed een paar aardige reddingen op bepaalde momenten maar even zoveel"keren "geef de bal maar een peer naar voren "schoten die dan doodleuk weer bij de tegenpartij belande,om maar te zwijgen die keren dat hij achter zijn tegenstander aanliep die hem uitspeelde en hij niet eens de moeite deed diezelfde tegenstander echt uit te schakelen door harder te rennen dan zijn tegenstander maar er gewoon bijna achteraan te sjokken en als laatste Boerigter die of de bal verloor(geen balcontrole) of als hij de bal had doodleuk met de bal ging soleren en vervolgens dan de bal verloor.
En die keren dat Ajax de bal bij toeval in de schoot kreeg geworpen wist men van nervoisiteit niet er iets zinnigs mee te doen dan of voor eigen succes te gaan of ergo finaal maar een schot richting Verwegistan te geven.
Ajax heeft het verlies aan zichzelf te wijten en BVB heeft terecht gewonnen!