Vermeer was een baas vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
In ieder geval een dikke voldoende voor Babel en Poulsenen vooruit, Vermeer ook
No shit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze geen magnetron.
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, was in de aanbieding bij de winkel. Lekker in de magnetron gezet. Paar minuten later ouderwets kunnen genieten. Niets mis mee.
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
Nee. Borussia was de 2e helft gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een gelijkspel was mogelijk geweest. Of dat de krachtsverhoudingen juist zou uitdrukken betwijfel ik.
lekker cynischquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Dan maar punten tegen city en real pakken
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar okquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe de magnetron werkt, jouw moeke is jou steun en toeverlaat.
Hoezo, dan moet psv toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Achja Donderdag komen de punten wel, no worries
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet naar Nederland, maar ok
Vergeet je grote oortjes niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een autist die niets kan, spastische armpjes je weet.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet je grote oortjes niet.
Noujah, die punten komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wie tegen wie moet![]()
goed samengevatquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond Dordmund iets beter dan Ajax maar beide niet echt gevaarlijk dus gelijkspel was imo prima geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |