quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Fok-it het volgende:
hebben ze het over Feyenoord, wat een schijtverdediging
Daarom vroeg ik me af waarom hij daar nog speelt, die moet naar Chelsea of Milanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind het jammer, maar moet zeggen dat hij wel mooi inschoot.
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet iedereen is voor ajax.
huh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
Nu gaat A422 zichzelf sowieso dood snijden. KUT EENSKIJKEN
nee hoor, het is toch op zijn Duits?quote:
So? Hoef je nog niet voor een NL club te zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.
Die van Dortmund bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Was wel te verwachten met al die gemiste kansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A422 wilde hem openen, maar nu kan hij het niet. Hoeveel tegenslagen kan hij nog aan?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Evertjan het volgende:
jammer voor het Nederlandse voetbal
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriendquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet voor een Nederlandse club zijn in Europa is gewoon zelfmoord. Ook omdat je eigen team minder kans maakt mee te kunnen doen als de NL club verliest.
Die maken heel de wedstrijd al herrie. Toppubliek.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Nu hoor je de supporters opeens hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Sautor het volgende:
Eriksen en de Jong, wat een drama-duo zeg..
QFT!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriend
Veel plezier in de EL de komende jarenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zichzelf bepalen vriend
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Flikker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend, toch genoot ik van de kansloze uitschakeling van Feyenoord net als Feyenoorders nu zullen genieten van Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel plezier in de EL de komende jaren
In topwedstrijden mag je hem wel wegstrepen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Eriksen verdiend echt een dikke onvoldoende vanavond..
Ik gun geen enkele club CL succes behalve mijn eigen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Mwah vind het wel jammer voor ze, als ze hier een punt hadden kunnen halen was het verdient geweest.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:32 schreef Sautor het volgende:
Eriksen en de Jong, wat een drama-duo zeg..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In topwedstrijden mag je hem wel wegstrepen.
Die zal nooit de label talent ontstijgen
Heeft hij geen kaart aan overgehouden toch? Er werd wel eerst voordeel gegeven....quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef nikk het volgende:
Het begon met die achterlijke sliding van De Jong.
Geen enkele dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gun geen enkele club CL succes behalve mijn eigen.
quote:
Alleen Ajax heeft verloren hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusdag voor het Nederlandse voetbal.
Dat dus...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen Ajax heeft verloren hoor.
Maakt het niet minder kut.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Verdiende overwinning van die Duitsers.
Denk eens doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen Ajax heeft verloren hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusdag voor het Nederlandse voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |