Eriksen en De Jong voelen me wel tegen.quote:
Ik wil best wel verder gaan, maar het is al sneu genoeg voor je dat Ajax eruit ligt. Dus ik laat het hierbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef 75020 het volgende:
[..]
bij jullie niet. ja bij een voorsprong worden ze wakker
ja daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je wat nou het allertrieste is van de Nederlandse clubs in Europa? Feyenoord is de laatste die iets gewonnen heeft
Omdat Jack van Gelder een Ajacied is. Is (zo goed als) altijd lovend over Ajax.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Waarom praten ze bij NOS zo lovend over Ajax. Dat ze 1 keer niet scherp waren en dat daaruit het doelpunt viel.. en dat ze de eigen kansen niet hebben afgemaakt. Het is dat die Lewandowski zo enorm slecht was, anders had ie nog meer erin geschoten.. Ajax deed het leuk maar met geluk hadden ze er een gelijkspel uit kunnen halen, dat geluk hadden ze niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil best wel verder gaan, maar het is al sneu genoeg voor je dat Ajax eruit ligt. Dus ik laat het hierbij
Om 23.00quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
We krijgen nu wel samenvattingen he?
De Jong en Boerrigter waren echt drama vandaag. Of ja, eerstgenoemde vrijwel onzichtbaar, en laatstgenoemde deed vrijwel alles fout wat hij maar fout kón doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eriksen en De Jong voelen me wel tegen.
Sowieso niet meer interviewen die gasten, alleen degene die uit zichzelf naar de microfoonl open omdat ze wat willen zeggen. Daar wil ik nog wel naar luisteren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Voetballers direct na de wedstrijd interviewen, ik begrijp de charme, maar de woorden die uit de mond vloeien van de geïnterviewde spelers.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
PSV moet donderdag pas.. wat lopen jullie de hele tijd over die falers te praten.
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Waarom praten ze bij NOS zo lovend over Ajax. Dat ze 1 keer niet scherp waren en dat daaruit het doelpunt viel.. en dat ze de eigen kansen niet hebben afgemaakt. Het is dat die Lewandowski zo enorm slecht was, anders had ie nog meer erin geschoten.. Ajax deed het leuk maar met geluk hadden ze er een gelijkspel uit kunnen halen, dat geluk hadden ze niet.
Maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Eindhoven snappen het verschil tussen de E en de C niet
Als Babel, Boerrigter en De Jong gewoon hadden gescoord..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
Deels eens, Ajax deed het prima.. vergeet niet dat Ajax ook wat kwaliteit ingeleverd heeft Vertonghen weg, Anita weg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.
Wss wel, maar hier staat ie ook nog opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Grifte het volgende:
Stoppen ze de NOS stream nu net tijdens de samenvattingen
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het niveau tegenwoordig van het NL clubvoetbal. Er wordt al lovend gedaan als je maar met 1-0 verliest tegen Dortmund.
Ben benieuwd of de uefa daar ooit nog wat aan gaat doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)
Hier werkt ie nog, zie de link van alorsquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef glaba het volgende:
kut NOS, tijdens Real-City samenvatting effe de stream afsluiten.
Chrome is dan ook een gehandicapte browserquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
deze doet het nog wel, maar dan moet ik eerst weer opera opstarten want hij werkt bij mij nooit in chrome
Wtf voor blur staat er op die streamquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
deze doet het nog wel, maar dan moet ik eerst weer opera opstarten want hij werkt bij mij nooit in chrome
Idd, sinds wanneer is dat? Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer eens wat CL mee krijgquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
zo irritant dat ze nooit die klok erbij zetten
Helemaal waar van die begrotingen. Ik vind het ook zeker geen afgang hoor. Nipt verlies, een groot deel van de wedstrijd met flair gespeeld (maar zonder boven zichzelf uit te stijgen). Het is alleen een constatering dat dat tegenwoordig dus al genoeg is voor veel lovende woorden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas is dat zo en toch denk ik dat het terecht is. \in de Cl doen clubs mee die een grotere begroting hebben dan onze hele eredivisie.. nuff said... (en dat geeft niet maar door het geld zijn de verhoudingen wel erg zoek zo langzamerhand)
Al vrij lang..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, sinds wanneer is dat? Dit is de eerste keer in jaren dat ik weer eens wat CL mee krijg
Dat is het nieuwste snufje van de NOS, hij past zich automatisch aan aan de snelheid van je internet. Dus als je even een pagina ververst ergens dan gaat ie weer op minimale kwalitiet en duurt het uren voordat ie weer normaal isquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wtf voor blur staat er op die stream
Werkt voor EDL wel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het nieuwste snufje van de NOS, hij past zich automatisch aan aan de snelheid van je internet. Dus als je even een pagina ververst ergens dan gaat ie weer op minimale kwalitiet en duurt het uren voordat ie weer normaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |