quote:
Het kan niet eens waar zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De batterij is te klein voor AA's
[ afbeelding ]
Zou opzich wel handig zijn als het waar was.
als je een bundel van 8 batterijen in parallel zet, krijg je 1,5V maar meer capaciteit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het kan niet eens waar zijn.
Als je 32 batterijen van 1,5 in serie schakelt krijg je 48 volt.
En er staat heel groot 6v op en anders zou je lataarn ook doorbranden.
True true, maar het zag eruit alsof ze in serie geschakeld warenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
als je een bundel van 8 batterijen in parallel zet, krijg je 1,5V maar meer capaciteit.
en als je dan 4 van die bundels in serie zet, krijg je 6V
O ja dat was mooiquote:
Hoe lang zou het hebben geduurd voordat het huwelijk geconsummeerd was? Zou het een uur later, de avond of zijn ze nog aan het uitvogelen hoe dat moet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag dit net bij TLC langskomen, en moest het toch even delen.. zo achterlijk
Net twee vissen die naar adem proberen te happenEn dan heb je verdomme 30 jaar gehad om uit te vinden hoe het moet.
Ik wil in ieder geval niet weten hoe dat eruit heeft gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe lang zou het hebben geduurd voordat het huwelijk geconsummeerd was? Zou het een uur later, de avond of zijn ze nog aan het uitvogelen hoe dat moet?
Lijkt me een bijzonder ongemakkelijke sextape.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval niet weten hoe dat eruit heeft gezien
De facepalm van die vaderquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Net twee vissen die naar adem proberen te happenEn dan heb je verdomme 30 jaar gehad om uit te vinden hoe het moet.
Mijn poes zou mij vermoorden in mijn slaapquote:
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:
Ah juist okquote:
quote:
Lang geleden dat ik die gezien heb. Blijft leuk.quote:
Ralphie May is leuk. Ik heb lang geleden eens een dvdtje van hem gekocht in Amerikaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Om even in de standup sfeer te blijven:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Scheuren en schreeuwen zal ze.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De seks was vast geweldig.
Die biercoolerscooter vind ik wel een puik product!quote:
Vind die allerlaatste ook wel grappig, die spray voor half kale mannen. Als het ook echt daadwerkelijk werkt danquote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Die biercoolerscooter vind ik wel een puik product!
Dan zou ik trouwens wel de Duitse variant halen.
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw postsquote:
True storyquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef P8 het volgende:
[..]
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw posts![]()
Maar je hebt wel gelijk, als je post, post dan goed:
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat klopt dus niet hé, bij blackberriygebruikers denk ik aan VMBO-scholierenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef P8 het volgende:
[..]
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw posts![]()
Maar je hebt wel gelijk, als je post, post dan goed:
[ afbeelding ]
Edit: en ik snap nu pas je pun![]()
Dat plaatje is van voor die tijd. BB was lange tijd DE telefoon voor het zakenleven.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus niet hé, bij blackberriygebruikers denk ik aan VMBO-scholieren
Weet ik wel, maar dat plaatje is 2010, toen was dat volgens mij al zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat plaatje is van voor die tijd. BB was lange tijd DE telefoon voor het zakenleven.
Als het toch the same fucking thing is, kun je net zo goed de goedkoopste nemen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je docent zijn.
Maar hij wil vandaag de 20ste de wereld over nemen!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je docent zijn.
Ligt er vooral aan of je de bolds of de curves hebt, en een BIS of een BES abonnement.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar dat plaatje is 2010, toen was dat volgens mij al zo.
Kan natuurlijk ook zo zijn, dat BB's in andere landen inderdaad gewoon zakentelefoons zijn, i.p.v. geaccepteerde jongerentelefoons
Haha wat grappig, 3 mensen zwaargewond omdat ze 1400kg met 50km/u op hun kneiter krijgen. Wat een lol!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haha wat grappig, 3 mensen zwaargewond omdat ze 1400kg met 50km/u op hun kneiter krijgen. Wat een lol!
Loop aub niet zo te zeiken, ik vond het er droog uit zien en moest lachen. Excuse me, mister.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Herstel, vier gewonden.
www.liveleak.com/quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Loop aub niet zo te zeiken, ik vond het er droog uit zien en moest lachen. Excuse me, mister.
Kan best zijn, wist ik niet. Daarom maakt het het filmpje niet anders, en vind ik het er nog steeds droog uit zien.quote:
Google eens op Karst Tates afbeeldingen, je kan je lol niet op!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan best zijn, wist ik niet. Daarom maakt het het filmpje niet anders, en vind ik het er nog steeds droog uit zien.
Een plaatje aanvallen op 1 technische onjuistheidquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Furdinand het volgende:
denken dat rise of the planet of the apes een sequel is
Gast, je punt is wel duidelijk nuquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Google eens op Karst Tates afbeeldingen, je kan je lol niet op!
Een persoon aanvallen op zijn geestelijke handicap.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een plaatje aanvallen op 1 technische onjuistheidAutist.
Touchéquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een persoon aanvallen op zijn geestelijke handicap.Addergebroed.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kappen met dat stomme gelul en ga grappige plaatjes posten verdomme.
[ afbeelding ]
Hier een grappig plaatje voor je:quote:
quote:
Kutquote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
[..]
Hier een grappig plaatje voor je:
[..]
Enige juiste reactie inderdaad.quote:
Een paar topics geleden kreeg je daar nog een ban voor. Ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Lamabal het volgende:
Hey hahaha deze is leuk. Met een kat enzo. Nog niet voorbij gekomen denk ik?
ihihihhihh
[ afbeelding ]
Daar is nog nooit een ban voor gegevenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Een paar topics geleden kreeg je daar nog een ban voor. Ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat...
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Zeikmoslim krijgt klappen van vrouw
Ook wel weer een waardige toevoeging
Hihi, kei grappig, want in Auschwitz waren ze allemaal mager. Hihi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef Roellie80 het volgende:
Maargoed, ik mag niet zeuren over slechte smaak waarschijnlijk. Misschien dat jullie ook om zoiets kunnen lachen;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Om toch maar even de hype hier te dumpen, wat plaatjes voor/over Project X Haren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True. Het zal mij ook niets verbazen als er vanavond echt een legertje mensen staat. Ik verwacht het niet, daar niet van.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deed me denken aan
[ afbeelding ]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:![]()
Ik zag het al veelvuldig op facebook idd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ] hehe.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ] hehe.
[ afbeelding ]
Jony Ive heeft zelfs toegegeven dat hij de oude apparaten van Braun heeft gebruikt voor het design van Apple apparaten. En Braun is daar ook trots op.quote:
3 posts boven je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Diegene die de beide 5en hebben gemaakt, hebben precies het concept niet begrepen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:![]()
uh.. ik zie n duckfacequote:
Dieter Ramsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jony Ive heeft zelfs toegegeven dat hij de oude apparaten van Braun heeft gebruikt voor het design van Apple apparaten. En Braun is daar ook trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
Hoe kun je de grap daarvan missenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis denk ik de grap van het gifje met die dansende gasten, maar die met die agent blijft hilarisch.
Die agent achter de auto gaat ook helemaal stukquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
maar die met die agent blijft hilarisch.
Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis denk ik de grap van het gifje met die dansende gasten, maar die met die agent blijft hilarisch.
Kun je beter iets alsquote:
doe dan gewoon:quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je beter iets als
' or '1'='1
proberen
killing floor simulator.gifquote:
Ik moest lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je de grap daarvan missen
Dat laatste stuk was dus eerst hier idd niet te zien. Zag alleen die negers dansen, en daarna repeat van het dansen. Nu doet hij het wel helemaal btwquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegen
nou ja, ik snap die verkrachter ook niet maar goed... smaken verschillenquote:
Is er eentje aan het schieten met een goudkleurig klappertjespistool(1.16)?quote:
Een goudkleurige AK links ja, en daarna rechts iemand met een gewoon pistool.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Is er eentje aan het schieten met een goudkleurig klappertjespistool(1.16)?![]()
Hm, iets met oud en nieuw in Nederland..quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef marcel-o het volgende:
wat is t nut hiervan?
"kijk eens wat ik heb"
" oh die hebbik ook"
"wat zeggie.. mn oren suizen"
Deze vrouw schijt echt 7 kleuren!quote:
Ik denk niet dat dat tweede filmpje hier is toegestaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Deze vrouw schijt echt 7 kleuren!:
En hier blijft de blouse niet dichtzitten.:
-knip-
Ze waren wel mooi. Die Supra ook trouwensquote:Op dinsdag 25 september 2012 06:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tweede filmpje hier is toegestaan.
doe even dm danquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze waren wel mooi. Die Supra ook trouwens
Flauwe 4chan adaptatie.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mirel het volgende:
Ik vertrouw dit verhaal niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef Individual het volgende:
imgur is weer sterk vandaag
[ afbeelding ]
Het is de flux capacitor!
quote:Antarctica, 1961: A Soviet Surgeon Has to Remove His Own Appendix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.theatlantic.co(...)-own-appendix/72445/
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Oerbeer op 25-09-2012 17:54:05 ]
Je eigen garpje posten. Overigens dit dit Funny links, pics & clips...quote:
quote:Eddie wilde dolgraag seks hebben met dat hartstikke leuke blondje op zijn kantoor, maar ze had al verkering met iemand anders.
Op 'n zekere dag was Eddie zo gefrustreerd, dat hij tegen haar zei: "Ik geef je 100 euro als ik 'n keer seks met je mag hebben."
Het meisje keek hem aan en zei: "Nee!!!"
Eddie zei: "Ik ben reuze snel hoor. Ik gooi het geld op de vloer en jij bukt je om het op te rapen. Ik ben dan al klaar vóórdat jij het geld hebt opgeraapt."
Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken.....
Dus belde ze haar vriend op om de situatie uit te leggen.
Die zei: "Je moet hem niet om 100-, maar om 200 euro vragen. Je moet het geld dan wel zo snel mogelijk oprapen, zodat hij niet eens de tijd krijgt om z'n broek naar beneden te doen."
Ze ging met dat voorstel akkoord en ook Eddie accepteerde het voorstel.
Een half uur verloopt en de boyvriend wacht nog steeds op een telefoontje van haar.
Eindelijk na drie kwartier kan hij niet langer wachten en belt hij haar zelf op.
Krijgt hij een hevig hijgende vriendin aan de lijn, die bijna onverstaanbaar kan uitbrengen: "Die kloteklapper had alleen maar muntjes van 10, 20 en 50 eurocent !"
har har har!quote:
Het zijn kaartjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
word ik oud? snap er geen hol van
Er is geen clou, het zijn gewoon grappige kaartenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan nog snap ik de 'grap' niet....
als dit al als grappig gezien wordt, word ik dus echt oudquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Er is geen clou, het zijn gewoon grappige kaarten
Is gewoon niet grappig, geen zorgen opa.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als dit al als grappig gezien wordt, word ik dus echt oud
Die begrijp ik zelfs. Dan wordt je echt oud....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
word ik oud? snap er geen hol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef Maringo het volgende:
Die grap uit de spoiler moet leipo666 wel snappen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK VIND HIER GEEN KUT AANquote:
En die ouders vinden het waarschijnlijk een superschattig kind...quote:Op woensdag 26 september 2012 00:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/128/623/kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993.jpg]
Volgens Word zitten er een paar typefoutjes in.quote:
Wat knap dat je dat ziet.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Volgens Word zitten er een paar typefoutjes in.
Thanks. Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat ziet.Ik ben trots op je.
ik ben pas 28quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die grap uit de spoiler moet leipo666 wel snappen dan.
Funny links, pics & clipsquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Het jongetje zijn gulp staat open
quote:
quote:
Is dat nou Cafe Hell op 2:05?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef Moira. het volgende:
Deze site:
http://lookslikedick.tumblr.com/
Die gaat een haarbal opkotsenquote:
Jij hebt tot 2:05 gekeken?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Is dat nou Cafe Hell op 2:05?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |