Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis denk ik de grap van het gifje met die dansende gasten, maar die met die agent blijft hilarisch.
Kun je beter iets alsquote:
doe dan gewoon:quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je beter iets als
' or '1'='1
proberen
killing floor simulator.gifquote:
Ik moest lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je de grap daarvan missen
Dat laatste stuk was dus eerst hier idd niet te zien. Zag alleen die negers dansen, en daarna repeat van het dansen. Nu doet hij het wel helemaal btwquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegen
nou ja, ik snap die verkrachter ook niet maar goed... smaken verschillenquote:
Is er eentje aan het schieten met een goudkleurig klappertjespistool(1.16)?quote:
Een goudkleurige AK links ja, en daarna rechts iemand met een gewoon pistool.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Is er eentje aan het schieten met een goudkleurig klappertjespistool(1.16)?![]()
Hm, iets met oud en nieuw in Nederland..quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef marcel-o het volgende:
wat is t nut hiervan?
"kijk eens wat ik heb"
" oh die hebbik ook"
"wat zeggie.. mn oren suizen"
Deze vrouw schijt echt 7 kleuren!quote:
Ik denk niet dat dat tweede filmpje hier is toegestaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Deze vrouw schijt echt 7 kleuren!:
En hier blijft de blouse niet dichtzitten.:
-knip-
Ze waren wel mooi. Die Supra ook trouwensquote:Op dinsdag 25 september 2012 06:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat tweede filmpje hier is toegestaan.
doe even dm danquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze waren wel mooi. Die Supra ook trouwens
Flauwe 4chan adaptatie.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mirel het volgende:
Ik vertrouw dit verhaal niet zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef Individual het volgende:
imgur is weer sterk vandaag
[ afbeelding ]
Het is de flux capacitor!
quote:Antarctica, 1961: A Soviet Surgeon Has to Remove His Own Appendix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.theatlantic.co(...)-own-appendix/72445/
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Oerbeer op 25-09-2012 17:54:05 ]
Je eigen garpje posten. Overigens dit dit Funny links, pics & clips...quote:
quote:Eddie wilde dolgraag seks hebben met dat hartstikke leuke blondje op zijn kantoor, maar ze had al verkering met iemand anders.
Op 'n zekere dag was Eddie zo gefrustreerd, dat hij tegen haar zei: "Ik geef je 100 euro als ik 'n keer seks met je mag hebben."
Het meisje keek hem aan en zei: "Nee!!!"
Eddie zei: "Ik ben reuze snel hoor. Ik gooi het geld op de vloer en jij bukt je om het op te rapen. Ik ben dan al klaar vóórdat jij het geld hebt opgeraapt."
Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken.....
Dus belde ze haar vriend op om de situatie uit te leggen.
Die zei: "Je moet hem niet om 100-, maar om 200 euro vragen. Je moet het geld dan wel zo snel mogelijk oprapen, zodat hij niet eens de tijd krijgt om z'n broek naar beneden te doen."
Ze ging met dat voorstel akkoord en ook Eddie accepteerde het voorstel.
Een half uur verloopt en de boyvriend wacht nog steeds op een telefoontje van haar.
Eindelijk na drie kwartier kan hij niet langer wachten en belt hij haar zelf op.
Krijgt hij een hevig hijgende vriendin aan de lijn, die bijna onverstaanbaar kan uitbrengen: "Die kloteklapper had alleen maar muntjes van 10, 20 en 50 eurocent !"
har har har!quote:
Het zijn kaartjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
word ik oud? snap er geen hol van
Er is geen clou, het zijn gewoon grappige kaartenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan nog snap ik de 'grap' niet....
als dit al als grappig gezien wordt, word ik dus echt oudquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Er is geen clou, het zijn gewoon grappige kaarten
Is gewoon niet grappig, geen zorgen opa.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als dit al als grappig gezien wordt, word ik dus echt oud
Die begrijp ik zelfs. Dan wordt je echt oud....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
word ik oud? snap er geen hol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:37 schreef Maringo het volgende:
Die grap uit de spoiler moet leipo666 wel snappen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK VIND HIER GEEN KUT AANquote:
En die ouders vinden het waarschijnlijk een superschattig kind...quote:Op woensdag 26 september 2012 00:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i2.kym-cdn.com/photos/images/original/000/128/623/kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993.jpg]
Volgens Word zitten er een paar typefoutjes in.quote:
Wat knap dat je dat ziet.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Volgens Word zitten er een paar typefoutjes in.
Thanks. Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat ziet.Ik ben trots op je.
ik ben pas 28quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die grap uit de spoiler moet leipo666 wel snappen dan.
Funny links, pics & clipsquote:Op woensdag 26 september 2012 11:31 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Het jongetje zijn gulp staat open
quote:
quote:
Is dat nou Cafe Hell op 2:05?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef Moira. het volgende:
Deze site:
http://lookslikedick.tumblr.com/
Die gaat een haarbal opkotsenquote:
Jij hebt tot 2:05 gekeken?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Is dat nou Cafe Hell op 2:05?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |