quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Zeikmoslim krijgt klappen van vrouw
Ook wel weer een waardige toevoeging
Hihi, kei grappig, want in Auschwitz waren ze allemaal mager. Hihi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef Roellie80 het volgende:
Maargoed, ik mag niet zeuren over slechte smaak waarschijnlijk. Misschien dat jullie ook om zoiets kunnen lachen;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Om toch maar even de hype hier te dumpen, wat plaatjes voor/over Project X Haren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True. Het zal mij ook niets verbazen als er vanavond echt een legertje mensen staat. Ik verwacht het niet, daar niet van.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deed me denken aan
[ afbeelding ]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:![]()
Ik zag het al veelvuldig op facebook idd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ] hehe.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ] hehe.
[ afbeelding ]
Jony Ive heeft zelfs toegegeven dat hij de oude apparaten van Braun heeft gebruikt voor het design van Apple apparaten. En Braun is daar ook trots op.quote:
3 posts boven je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Diegene die de beide 5en hebben gemaakt, hebben precies het concept niet begrepen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LIKE A BUS 1 (The Beginning): LIKE A BUS 2: LIKE A BUS 3: LIKE A BUS 4 (Compliation): LIKE A BUS 5 (OMFG): LIKE A BUS 5 (2?): LIKE A BUS 6: LIEK A BUS 7:![]()
uh.. ik zie n duckfacequote:
Dieter Ramsquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jony Ive heeft zelfs toegegeven dat hij de oude apparaten van Braun heeft gebruikt voor het design van Apple apparaten. En Braun is daar ook trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
Hoe kun je de grap daarvan missenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis denk ik de grap van het gifje met die dansende gasten, maar die met die agent blijft hilarisch.
Die agent achter de auto gaat ook helemaal stukquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
maar die met die agent blijft hilarisch.
Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis denk ik de grap van het gifje met die dansende gasten, maar die met die agent blijft hilarisch.
Kun je beter iets alsquote:
doe dan gewoon:quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kun je beter iets als
' or '1'='1
proberen
killing floor simulator.gifquote:
Ik moest lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je de grap daarvan missen
Dat laatste stuk was dus eerst hier idd niet te zien. Zag alleen die negers dansen, en daarna repeat van het dansen. Nu doet hij het wel helemaal btwquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukje mist waarbij het hele tribune in elkaar donderd en er een paar slippers door de lucht vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |