quote:
Het kan niet eens waar zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De batterij is te klein voor AA's
[ afbeelding ]
Zou opzich wel handig zijn als het waar was.
als je een bundel van 8 batterijen in parallel zet, krijg je 1,5V maar meer capaciteit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het kan niet eens waar zijn.
Als je 32 batterijen van 1,5 in serie schakelt krijg je 48 volt.
En er staat heel groot 6v op en anders zou je lataarn ook doorbranden.
True true, maar het zag eruit alsof ze in serie geschakeld warenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
als je een bundel van 8 batterijen in parallel zet, krijg je 1,5V maar meer capaciteit.
en als je dan 4 van die bundels in serie zet, krijg je 6V
O ja dat was mooiquote:
Hoe lang zou het hebben geduurd voordat het huwelijk geconsummeerd was? Zou het een uur later, de avond of zijn ze nog aan het uitvogelen hoe dat moet?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag dit net bij TLC langskomen, en moest het toch even delen.. zo achterlijk
Net twee vissen die naar adem proberen te happenEn dan heb je verdomme 30 jaar gehad om uit te vinden hoe het moet.
Ik wil in ieder geval niet weten hoe dat eruit heeft gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe lang zou het hebben geduurd voordat het huwelijk geconsummeerd was? Zou het een uur later, de avond of zijn ze nog aan het uitvogelen hoe dat moet?
Lijkt me een bijzonder ongemakkelijke sextape.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval niet weten hoe dat eruit heeft gezien
De facepalm van die vaderquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Net twee vissen die naar adem proberen te happenEn dan heb je verdomme 30 jaar gehad om uit te vinden hoe het moet.
Mijn poes zou mij vermoorden in mijn slaapquote:
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:
Ah juist okquote:
quote:
Lang geleden dat ik die gezien heb. Blijft leuk.quote:
Ralphie May is leuk. Ik heb lang geleden eens een dvdtje van hem gekocht in Amerikaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Om even in de standup sfeer te blijven:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Neeeeeequote:Op dinsdag 18 september 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Scheuren en schreeuwen zal ze.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De seks was vast geweldig.
Die biercoolerscooter vind ik wel een puik product!quote:
Vind die allerlaatste ook wel grappig, die spray voor half kale mannen. Als het ook echt daadwerkelijk werkt danquote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Die biercoolerscooter vind ik wel een puik product!
Dan zou ik trouwens wel de Duitse variant halen.
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw postsquote:
True storyquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef P8 het volgende:
[..]
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw posts![]()
Maar je hebt wel gelijk, als je post, post dan goed:
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat klopt dus niet hé, bij blackberriygebruikers denk ik aan VMBO-scholierenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef P8 het volgende:
[..]
2006 t/m 2011 volgen dit topic al het hele jaar. Ook bij jouw posts![]()
Maar je hebt wel gelijk, als je post, post dan goed:
[ afbeelding ]
Edit: en ik snap nu pas je pun![]()
Dat plaatje is van voor die tijd. BB was lange tijd DE telefoon voor het zakenleven.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus niet hé, bij blackberriygebruikers denk ik aan VMBO-scholieren
Weet ik wel, maar dat plaatje is 2010, toen was dat volgens mij al zo.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat plaatje is van voor die tijd. BB was lange tijd DE telefoon voor het zakenleven.
Als het toch the same fucking thing is, kun je net zo goed de goedkoopste nemen.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je docent zijn.
Maar hij wil vandaag de 20ste de wereld over nemen!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je docent zijn.
Ligt er vooral aan of je de bolds of de curves hebt, en een BIS of een BES abonnement.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar dat plaatje is 2010, toen was dat volgens mij al zo.
Kan natuurlijk ook zo zijn, dat BB's in andere landen inderdaad gewoon zakentelefoons zijn, i.p.v. geaccepteerde jongerentelefoons
Haha wat grappig, 3 mensen zwaargewond omdat ze 1400kg met 50km/u op hun kneiter krijgen. Wat een lol!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haha wat grappig, 3 mensen zwaargewond omdat ze 1400kg met 50km/u op hun kneiter krijgen. Wat een lol!
Loop aub niet zo te zeiken, ik vond het er droog uit zien en moest lachen. Excuse me, mister.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Herstel, vier gewonden.
www.liveleak.com/quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Loop aub niet zo te zeiken, ik vond het er droog uit zien en moest lachen. Excuse me, mister.
Kan best zijn, wist ik niet. Daarom maakt het het filmpje niet anders, en vind ik het er nog steeds droog uit zien.quote:
Google eens op Karst Tates afbeeldingen, je kan je lol niet op!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan best zijn, wist ik niet. Daarom maakt het het filmpje niet anders, en vind ik het er nog steeds droog uit zien.
Een plaatje aanvallen op 1 technische onjuistheidquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Furdinand het volgende:
denken dat rise of the planet of the apes een sequel is
Gast, je punt is wel duidelijk nuquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Google eens op Karst Tates afbeeldingen, je kan je lol niet op!
Een persoon aanvallen op zijn geestelijke handicap.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een plaatje aanvallen op 1 technische onjuistheidAutist.
Touchéquote:Op donderdag 20 september 2012 19:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een persoon aanvallen op zijn geestelijke handicap.Addergebroed.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
Kappen met dat stomme gelul en ga grappige plaatjes posten verdomme.
[ afbeelding ]
Hier een grappig plaatje voor je:quote:
quote:
Kutquote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
[..]
Hier een grappig plaatje voor je:
[..]
Enige juiste reactie inderdaad.quote:
Een paar topics geleden kreeg je daar nog een ban voor. Ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Lamabal het volgende:
Hey hahaha deze is leuk. Met een kat enzo. Nog niet voorbij gekomen denk ik?
ihihihhihh
[ afbeelding ]
Daar is nog nooit een ban voor gegevenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Een paar topics geleden kreeg je daar nog een ban voor. Ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |