hij wordt gezochtquote:
netjesquote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Naast de World League is ook het EK binnen voor de volleyballers..
Ik heb gewoon het idee, dat ze hem sneller geel geven omdat hij de naam heeft..quote:
meeste kaarten zijn wel terecht, maar andere spelers krijgen niet een kaart in zo'n situatie. als je een naam hebt.... bij andere spelers ook zo vaak gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee, dat ze hem sneller geel geven omdat hij de naam heeft..
Nu Jeltje nog terugquote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef rubbereend het volgende:
mooi dat afscheid in de kamermooie woorden van Verbeet
brrrrquote:
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.quote:
en dat je zelf je kansen niet benut.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.
Ik baalde dat Man U. won van Bayern in de laatste minuten. Laat me nou ff schelden na zo'n nederlaagquote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.
Wanneer was dat ook al weer?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik baalde dat Man U. won van Bayern in de laatste minuten. Laat me nou ff schelden na zo'n nederlaag
Ik had ook liever gezien dat die penalty er in was gegaan dan weer zo'n klote goal drie minuten voor tijd. Dat is het gezeik met Duitsers. Natuurlijk doe je het zelf helemaal fout, maar waarom lukt het nou juist hen weer te scoren vlak voor tijd. Terwijl ze op dat moment echt niet meer zoveel beter waren.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zo laat scoren is gewoon het beste moment heb ik altijd geleerdquote:Op donderdag 20 september 2012 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat die penalty er in was gegaan dan weer zo'n klote goal drie minuten voor tijd. Dat is het gezeik met Duitsers. Natuurlijk doe je het zelf helemaal fout, maar waarom lukt het nou juist hen weer te scoren vlak voor tijd. Terwijl ze op dat moment echt niet meer zoveel beter waren.
wonnen we in 95 de CL mee!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo laat scoren is gewoon het beste moment heb ik altijd geleerd
ik wilde het er niet meteen bijhalen maar ik moest er wel aan denkenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
wonnen we in 95 de CL mee!
hoe had ik dat moment ooit kunnen vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wilde het er niet meteen bijhalen maar ik moest er wel aan denken
inderdaad, had na de wedstrijd nog een afstudeerborrel van een vriendin. Eerst die wedstrijd in onze stamkroeg in de Leidsepleinbuurt gekeken, daarna straal bezopen naar die borrel bij de Dam gelopen. Was erg gezellig, zeker toen 's avonds Duitsland verloorquote:
het mooie van die dag was ook dat 's avonds Kroatië de Duitsers eruit gooidenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, had na de wedstrijd nog een afstudeerborrel van een vriendin. Eerst die wedstrijd in onze stamkroeg in de Leidsepleinbuurt gekeken, daarna straal bezopen naar die borrel bij de Dam gelopen. Was erg gezellig, zeker toen 's avonds Duitsland verloor
dat dus, ik zat bij die borrel in een openstaand raam, komt er iemand in oranje shirt langs, handen in lucht, zong Schade Deutschland.... toen wist ik wel wat de uitslag van die andere pot wasquote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooie van die dag was ook dat 's avonds Kroatië de Duitsers eruit gooiden![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus, ik zat bij die borrel in een openstaand raam, komt er iemand in oranje shirt langs, handen in lucht, zong Schade Deutschland.... toen wist ik wel wat de uitslag van die andere pot was
Vergane gloriequote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
wonnen we in 95 de CL mee!
#feyenoordgevoelquote:
Glorie?quote:
vergane gloriequote:
en een liedje van Bumaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef borisz het volgende:
Het debat nu is ook alleen maar vragen naar de bekende weg
88.quote:
tis wel duidelijk dat de EL echt 0 prioriteit heeft, genant ditquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef borisz het volgende:
PSV heeft zijn uitvorm ook meegenomen naar Verweggistan.
Kan dat tegenwoordig in de kroeg ole ?quote:
Ja. Smartphone jeweetzzzzquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig in de kroeg ole ?
pittig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef Ole het volgende:
Maar hen 6 uur lesgegeven vandaag. Gesloopt
Ik werk ook maar maximaal 6 uur. Meer kan ik ook niet aan. Maar lesgeven lijkt me zwaarder dan het inboeken van facturen en crediteuren te woord staan, die willen weten of een factuur al betaald is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Ole het volgende:
Zes uur is echt mijn max. Er zijn collega'S die tien uur op een dag lesgeven... Moet er niet aan denken. Trouwens, ik kom dan niet meer uit mijn woorden.
Dat laatste doe ik dus zo ongeveerquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk ook maar maximaal 6 uur. Meer kan ik ook niet aan. Maar lesgeven lijkt me zwaarder dan het inboeken van facturen en crediteuren te woord staan, die willen weten of een factuur al betaald is.
quote:
Ik heb er wel gewoon plezier in en dat is gewoon het belangrijkste en het is ook weer niet onder mijn niveau. Misschien iq-technisch wel, maar praktijkgezien gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik dus zo ongeveerNiet echt zwaar werk inderdaad.
[..]
Op zich vind ik het werk ook niet echt vervelend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel gewoon plezier in en dat is gewoon het belangrijkste en het is ook weer niet onder mijn niveau. Misschien iq-technisch wel, maar praktijkgezien gewoon niet.
Wat denk je van Zaltbommel ?quote:
Dat heb ik gemist..quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van Zaltbommel ?
Toch een goeiemorgen.
Zap even naar NED-3quote:
ja en ik heb straks een verjaardagquote:
Meld je ziek ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef rubbereend het volgende:
en ik vind het WK wielrennen één van de mooiste wedstrijden van het jaar
Ik vind het zelfs de mooistequote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef rubbereend het volgende:
en ik vind het WK wielrennen één van de mooiste wedstrijden van het jaar
Mooi is datquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik had gisteren een reunie van de bassischool, zie ik mijn kleuterjuf uit groep 2 (dit was wel haar laatste klas voordat ze stopte met werken). Maar na 25 jaar wist ze nog steeds wie ik was en dat ik al kon lezen voordat ik op school kwam![]()
![]()
dat is voor mij Luik - Bastenaken - Luik, die dag hou ik altijd vrij in mijn agendaquote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs de mooiste
Goeiemorgen.
6 uur les he. Wel 8 uur werken gemiddeldquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk ook maar maximaal 6 uur. Meer kan ik ook niet aan. Maar lesgeven lijkt me zwaarder dan het inboeken van facturen en crediteuren te woord staan, die willen weten of een factuur al betaald is.
Okeequote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef Ole het volgende:
[..]
6 uur les he. Wel 8 uur werken gemiddeld
quote:
Jeetje Boriszquote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef borisz het volgende:
Afscheid nemen van Bellefleur. Ze is op. 19 jaar geworden.
![]()
Nu moet ik even slikkenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef borisz het volgende:
![]()
http://www.katland.comule.com/kattenjaren.htmquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef rubbereend het volgende:
19 jaar, wat is dat eigenlijk in mensenjaren?
wowquote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.katland.comule.com/kattenjaren.htm
Dit zal wel vermoedelijk naar benadering zijn..
95 dus
Leontien Ruiters die net vol is gespoten door Marco.quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef borisz het volgende:
Het gaat. Lekker hersenloos VI kijken
PVV is lekker bezigquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd wie de nieuwe voorzitter wordt, ik hoop die van D66
beetje zo'n nare dronken oom op een verjaardagquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die man die de mening van de PVV ventileerde had ook een lekker accent
Laat mij er buiten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje zo'n nare dronken oom op een verjaardag
quote:Op woensdag 26 september 2012 06:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft dinsdagavond na drie stemrondes Anouchka van Miltenburg (VVD) uit Zaltbommel gekozen tot haar voorzitter. Ze kreeg 90 van de 146 uitgebrachte geldige stemmen.
quote:
Zie het nu pas. Heel veel sterkte boriszquote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef borisz het volgende:
![]()
Ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan Bluezz. Had een topic over haar katje dat was verdwenen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Zie het nu pas. Heel veel sterkte borisz
Boel veel verzakt?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer een Noord-zuidlijn lekkage overleefd
Mijn kat van 18 was vorig jaar in december 5 nachten kwijt. Maar gelukkig is die teruggevonden. Hij is er nog steeds!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan Bluezz. Had een topic over haar katje dat was verdwenen.
Jij had toch ook zoiets ?
Bij ons niet, gebouw is in 1980 opgeleverd en op de tweede zandlaag met betonnen palen gefundeerd. En wij zitten aan de Lijnbaansgracht, lekkage is aan de andere kant bij de Prinsengracht.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Boel veel verzakt?.
En Telstar maakt geen fout in Kloetinge
Kat van ons moest vroeger het huis uit omdat uit onderzoek bleek dat mijn zusje hartstikke allergisch was voor katten en daardoor zware astma aanvallen kreeg. Dus die poes maar naar een boerderij van vrienden gebracht, konden we haar af en toe nog zienquote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn kat van 18 was vorig jaar in december 5 nachten kwijt. Maar gelukkig is die teruggevonden. Hij is er nog steeds!
netjesquote:
Twente ook slechts in de laatste minuutquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef borisz het volgende:
Oss, Excelsior, Fortuna, Almere City en nu ook Volendam verloren van een amateurploeg
Den Bosch, Emmen en Eindhoven wonnen in de extra tijd of op strafschoppen.
Telstar lijkt wel een uitzondering met een goede uitslag
uitwedstrijd..... ojeeequote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twente ook slechts in de laatste minuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt wat met PSV morgen![]()
![]()
Ooit De Ramones zien schitteren in de Sneekweekquote:
toen was ik nog niet geborenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit De Ramones zien schitteren in de Sneekweek
Het onweerde en regende. Ze speelden gewoon doorquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen was ik nog niet geboren
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerste volle week in augustus
Ik sprak dan ook over 20 jaar geleden.quote:
Heb er ook eens een zeilweek gedaan, maar neequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook over 20 jaar geleden.
Geweldig festival. Verder kutdorp waar niks is te doen.
Tsssssk noem t dan iig n kutstadquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook over 20 jaar geleden.
Geweldig festival. Verder kutdorp waar niks is te doen.
Sorry. Bommel is ook een stad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tsssssk noem t dan iig n kutstad
Hoort aan elkaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
Gaat het nu weer over stadsrechten..... Dat is zo oud uit het verleden. Nu gaat het gewoon om inwoners aantal...
Sinds 1848 hebben stadsrechten geen betekenis meer. En nu is er officieel geen term meer voor iets als stad of dorpquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:13 schreef chufi het volgende:
Gaat het nu weer over stadsrechten..... Dat is zo oud uit het verleden. Nu gaat het gewoon om inwoners aantal...
Ik lust geen mosterd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Tong weet bijna waar Abraham de mosterd haalt![]()
Ik zeg ook niet dat je het lust, maar dat je weet waar Abraham die haalt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen mosterd.
Ook niet na de maaltijd.
zal een of ander virus zijn, want die koorts hoort niet bij iets verkeerd eten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
Wat hebben jullie dan met zn allen verkeerd gegeten ?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:08 schreef borisz het volgende:
En wat wordt het vanmiddag tegen M-M tong?.
0-7quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Ik durf niks te zeggen.
Wel één van de users die ik mis hier.
En onze Appelsientje ?
Volgens mij heeft HSV gewonnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef TLC het volgende:
Valt wel op dat bij ploegen waar Nederlanders meespelen het 'ineens' zo slecht doen, bv Sporting Lissabon, dat kan toch bijna geen toeval meer zijn he ?![]()
Wolfie redt een puntquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef TLC het volgende:
Valt wel op dat bij ploegen waar Nederlanders meespelen het 'ineens' zo slecht doen, bv Sporting Lissabon, dat kan toch bijna geen toeval meer zijn he ?![]()
ik vond dit geen anti voetbal. gewoon compact spelen, zeer weinig overtredingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
McClaren speelde anti-voetbal. Dat werd afgestraft.
Ferrari in de spitsstop ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
McClaren speelde anti-voetbal. Dat werd afgestraft.
op de toch gezeten? Was het dak open?quote:Op zondag 30 september 2012 11:18 schreef Againzender het volgende:
Nou was het best een saaie wedstrijd, maar heb toch flinke keelpijn
dat is het! dat kut dak stond openquote:Op zondag 30 september 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de toch gezeten? Was het dak open?
en gelijk mediastiltequote:
Vind ik ook wel triest. Laat hem gewoon even voor de camera reageren.. Desnoods met de persvoorlichter langs hem..quote:
echt, maakt zo'n nare sfeer zo. Zo stom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel triest. Laat hem gewoon even voor de camera reageren.. Desnoods met de persvoorlichter langs hem..
Ja klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef borisz het volgende:
Juist die jonkies zijn leuk.
Neem Ibi en Aissati toen na de CL wedstrijd. Dat is juist leuk
Ik heb haar nummerquote:
Heel de ochtend geen tv, telefoon en internet. Tussen 7 en 17.00 uur zouden ze er drie dagen uitliggen. Tot mijn verbazing doet alles het nu. Misschien dat het er zo weer uitvliegt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef borisz het volgende:
UPC heeft nog geen verkeerde draadjes doorgeknipt?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Benfica met 1 Europeaan en dat is een Servier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch te triest voor woorden dat dat mogelijk is..quote:
Ook voor cijfers Bos.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch te triest voor woorden dat dat mogelijk is..
Las laatst een artikel over de fastfood op Amerikaanse scholenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef borisz het volgende:
Was een repo over de zorg van dikkerts in de VS. Dat kost nu al 195mld per jaar en dat loopt alleen maar op.
mijn hemel.... ik houd die energie dingen niet bij, jongens eten gewoon volkoren brood met beleg.Maar als ik hier de generatie hoger zie in de buurt, drinken allemaal blikjes euroshopper energydrinkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:08 schreef borisz het volgende:
Ze zijn boos op een school dat de lunch nog maar 850kcal mag zijn. Dat is 1/3de van een behoefte van een normale man. We hebben het hier over kinderen.
Een lunch hier van een paar bammetjes en drinken is 200-400 afhankelijk wat je beleg is.
ze was ook al op radio 1 vanmiddagquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Againzender het volgende:
Goed gespeeld van Real. Niets op af te dingen.
Maar altijd een naar gevoel hoe zo´n Real aan het geld komt.... dan verlies ik liever van een Duitse ploeg.
Ik heb ook de neiging gehad om gewoon een lekker hertenbiefstukje te halen vandaag, maar toch maar nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
wat een mooie dag om veel vlees te eten
ik word ook een beetje gek van die reclame's. Op zich is het wel een aardig punt hoor om minder vlees te eten, kan positieve milieu-effecten hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
wat een mooie dag om veel vlees te eten
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging gehad om gewoon een lekker hertenbiefstukje te halen vandaag, maar toch maar niet
En dat komt omdat de bedrijfskantine vandaag geen vlees verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik eet vandaag extra vlees, anders zijn die beestjes ook maar voor niks gestorvenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word ook een beetje gek van die reclame's. Op zich is het wel een aardig punt hoor om minder vlees te eten, kan positieve milieu-effecten hebben.
Maar als ze zo zitten te hameren op zo'n actiedag werkt dat bij mij averechts.
En ook nog naar Eindhoven neem ik aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ik eet vandaag extra vlees, anders zijn die beestjes ook maar voor niks gestorven
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ook nog naar Eindhoven neem ik aan?
hoe laat begint het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ook nog naar Eindhoven neem ik aan?
vroeger werd er bij het voetballen nopg wel eens een meeuw uit de lucht geschoten....quote:
21.05quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoe laat begint het?
informatieavond op school vandaag
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
21.05
Twente is om 19.00 uur
Ik ga ook, maar gelukkig ben ik al sinds zondag in Eindhoven
als je in de buurt woont wel jaquote:
Ja, alleen ben je dan wel laat thuis en morgen moet er gewoon weer gewerkt worden (ik voel we een ziekte aankomen thoughquote:
ik woon niet in de buurt, daarom juist goede tijd, 19.00 uur is een ramp om in Eindhoven te komenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je in de buurt woont wel jahier bij Ajax heb je altijd van die idioten die nog helemaal terug naar Zeeland ofzo moeten.
Ik ben nog veel later thuisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, alleen ben je dan wel laat thuis en morgen moet er gewoon weer gewerkt worden (ik voel we een ziekte aankomen though![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Op de schermen bij PSV wordt er wel eens een filmpje getoond van een Amsterdammer die iedere thuiswedstrijd het retourtje Amsterdam - Endhoven met de auto aflegdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je in de buurt woont wel jahier bij Ajax heb je altijd van die idioten die nog helemaal terug naar Zeeland ofzo moeten.
Ja de toegangswegen zit potdicht en ik neem aan dat jij via de A2-A50/Kennedylaan/Ikea eindhoven binnen moet rijden...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik woon niet in de buurt, daarom juist goede tijd, 19.00 uur is een ramp om in Eindhoven te komen
dat is inderdaad geen goede tijd om een stad in te rijden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik woon niet in de buurt, daarom juist goede tijd, 19.00 uur is een ramp om in Eindhoven te komen
we zetten de auto altijd in Best neer want als je in Eindhoven parkeert ben je voorlopig niet weg na de wedstrijd. en A2 of A50 is gewoon druk in de spits. Al is de A2 bijna klaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja de toegangswegen zit potdicht en ik neem aan dat jij via de A2-A50/Kennedylaan/Ikea eindhoven binnen moet rijden...
verhuis dan....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de schermen bij PSV wordt er wel eens een filmpje getoond van een Amsterdammer die iedere thuiswedstrijd het retourtje Amsterdam - Endhoven met de auto aflegd![]()
![]()
![]()
dan ben je je werk kwijt als ontwikkelingswerkerquote:
Eddie Treitelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroeger werd er bij het voetballen nopg wel eens een meeuw uit de lucht geschoten....
tja, lastig....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je je werk kwijt als ontwikkelingswerker
O ja dat vertelde je al een keer en ik heb je een keer met een broodje doner de trein in zien stappenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zetten de auto altijd in Best neer want als je in Eindhoven parkeert ben je voorlopig niet weg na de wedstrijd. en A2 of A50 is gewoon druk in de spits. Al is de A2 bijna klaar.
Moest vorig jaar wel paar keer ind e stad parkeren. Stad in is dan ook niet te doen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat vertelde je al een keer en ik heb je een keer met een broodje doner de trein in zien stappen
Das wel lekker idd... Voetballende meisjes U17 ook , maar dat mag nietquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel lekker idd... Voetballende meisjes U17 ook , maar dat mag niet
Het mooie bij de rode kaart in een vrouwenwedstrijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het U20 toernooi gemist, en dat mag dan wel weer .
kan ik me voorstellen, mooie overwinning!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef rubbereend het volgende:
het was best tof in het stadion gisteren
misschien over 5 jaar weer....quote:
ik had het totaal niet verwacht en die spelers van Napoliquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, mooie overwinning!
Waarvan iig Cavani ook rood had kunnen krijgen, wat een frustiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had het totaal niet verwacht en die spelers van Napolieven gele kaarten verzamelen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarvan iig Cavani ook rood had kunnen krijgen, wat een frusti![]()
![]()
Tja...maar jij hebt weer ander soort lolquote:
zekerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja...maar jij hebt weer ander soort lol
Het is in Amsterdam he, dat is net iets anders..quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef borisz het volgende:
Zal Utreg nu zich wel opladen voor dat ene duel tegen die ene club?
volgens mij werd het vorig jaar 0-2....quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is in Amsterdam he, dat is net iets anders..
O ja dat is waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij werd het vorig jaar 0-2....
bij jullie hadden ze duidelijk iets pittigers gegeten dan die broodjes kaas bij ons.... gefeliciteerd.quote:
Ja PSV speelde gewoon okee. Wel te weinig doelpunten, maar goed 4-0 is primaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij jullie hadden ze duidelijk iets pittigers gegeten dan die broodjes kaas bij ons.... gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:37 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ruud G heeft weer iemand aan de haak geslagen. De Soap gaat door.
twitter:BLOF_teksten twitterde op woensdag 10-10-2012 om 12:32:55Jij bouwt bruggen waar geen water is. Speelt met vuur als het niet gevaarlijk is. Je bent een hengel zonder vis. reageer retweet
Het is eigenlijk best wel leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef borisz het volgende:
Tweede helft nu al beter dan de hele eerste.
Ok nog bezig idd zie ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef borisz het volgende:
RTL7. 70 min gespeeld. 0-1 nu door van Ginkel.
Ik voel me niet verbonden met de europese unie dus de nobelprijs is niet voor mij van toepassingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:04 schreef borisz het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de Nobelprijs
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef Bos81 het volgende:
Tong, wanneer komt Abraham op bezoek, zondag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |