hij wordt gezochtquote:
netjesquote:Op zondag 16 september 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Naast de World League is ook het EK binnen voor de volleyballers..
Ik heb gewoon het idee, dat ze hem sneller geel geven omdat hij de naam heeft..quote:
meeste kaarten zijn wel terecht, maar andere spelers krijgen niet een kaart in zo'n situatie. als je een naam hebt.... bij andere spelers ook zo vaak gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee, dat ze hem sneller geel geven omdat hij de naam heeft..
Nu Jeltje nog terugquote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef rubbereend het volgende:
mooi dat afscheid in de kamermooie woorden van Verbeet
brrrrquote:
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.quote:
en dat je zelf je kansen niet benut.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.
Ik baalde dat Man U. won van Bayern in de laatste minuten. Laat me nou ff schelden na zo'n nederlaagquote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo kut moffen? Dat zij in de dying second scoren ligt niet alleen aan hun hoor. Dat de verdediging zo stuntelden is niet hun fout.
Wanneer was dat ook al weer?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik baalde dat Man U. won van Bayern in de laatste minuten. Laat me nou ff schelden na zo'n nederlaag
Ik had ook liever gezien dat die penalty er in was gegaan dan weer zo'n klote goal drie minuten voor tijd. Dat is het gezeik met Duitsers. Natuurlijk doe je het zelf helemaal fout, maar waarom lukt het nou juist hen weer te scoren vlak voor tijd. Terwijl ze op dat moment echt niet meer zoveel beter waren.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zo laat scoren is gewoon het beste moment heb ik altijd geleerdquote:Op donderdag 20 september 2012 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat die penalty er in was gegaan dan weer zo'n klote goal drie minuten voor tijd. Dat is het gezeik met Duitsers. Natuurlijk doe je het zelf helemaal fout, maar waarom lukt het nou juist hen weer te scoren vlak voor tijd. Terwijl ze op dat moment echt niet meer zoveel beter waren.
wonnen we in 95 de CL mee!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo laat scoren is gewoon het beste moment heb ik altijd geleerd
ik wilde het er niet meteen bijhalen maar ik moest er wel aan denkenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
wonnen we in 95 de CL mee!
hoe had ik dat moment ooit kunnen vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wilde het er niet meteen bijhalen maar ik moest er wel aan denken
inderdaad, had na de wedstrijd nog een afstudeerborrel van een vriendin. Eerst die wedstrijd in onze stamkroeg in de Leidsepleinbuurt gekeken, daarna straal bezopen naar die borrel bij de Dam gelopen. Was erg gezellig, zeker toen 's avonds Duitsland verloorquote:
het mooie van die dag was ook dat 's avonds Kroatië de Duitsers eruit gooidenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, had na de wedstrijd nog een afstudeerborrel van een vriendin. Eerst die wedstrijd in onze stamkroeg in de Leidsepleinbuurt gekeken, daarna straal bezopen naar die borrel bij de Dam gelopen. Was erg gezellig, zeker toen 's avonds Duitsland verloor
dat dus, ik zat bij die borrel in een openstaand raam, komt er iemand in oranje shirt langs, handen in lucht, zong Schade Deutschland.... toen wist ik wel wat de uitslag van die andere pot wasquote:Op donderdag 20 september 2012 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooie van die dag was ook dat 's avonds Kroatië de Duitsers eruit gooiden![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus, ik zat bij die borrel in een openstaand raam, komt er iemand in oranje shirt langs, handen in lucht, zong Schade Deutschland.... toen wist ik wel wat de uitslag van die andere pot was
Vergane gloriequote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
wonnen we in 95 de CL mee!
#feyenoordgevoelquote:
Glorie?quote:
vergane gloriequote:
en een liedje van Bumaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:17 schreef borisz het volgende:
Het debat nu is ook alleen maar vragen naar de bekende weg
88.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |