SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kom op tong, dit lijkt me een onuitputtelijk genre, meer topics graag. Bijvoorbeeld:
Wat doe je als je bij vrouwenvoetbal een lange spits hebt?Stoppen met hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Cor Pot solliciteerde nog. Ze dachten dat het en typetje van Bie was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
Tja op elk potje past een dekseltje...2 dekseltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wist je dat hij zijn dochter echt zo'n onoriginele naam heeft gegeven? Bloem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cor Pot solliciteerde nog. Ze dachten dat het en typetje van Bie was.
Ach de zoon van Mies zong in Bloem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat hij zijn dochter echt zo'n onoriginele naam heeft gegeven? Bloem.
Het was toch Douchka?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat hij zijn dochter echt zo'n onoriginele naam heeft gegeven? Bloem.
Die schrijfster is overleden.quote:
Zeg maar dat het van een anaalist komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Marsenal het volgende:
Deze ga ik doorvertellen, goede grap, tong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |