Dafuq, klinkt coolquote:
Ik moet maar wat gaan leren van je easy chill skillsquote:Op zondag 16 september 2012 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zondag voor nodig hoor.
Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor wasquote:
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben op zondag altijd het werk aan het inhalen waar ik de rest van de week geen tijd voor had en waar ik zaterdag te lui voor was![]()
Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!
Wat voor doldwaas werk doe je dan?quote:Op zondag 16 september 2012 15:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Werk kan leuk zijn als je het gevoel hebt dat alles wat je doet echt zinvol is ja, maar dat is helaas niet vaak genoeg zo.
quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MAAR WERK IS LEUK DUS HET IS DE BESTE DAG DIE ER IS!!!!
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doequote:Op zondag 16 september 2012 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor doldwaas werk doe je dan?
Dit klinkt bijzonder......efficiëntquote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doeIk ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb
![]()
Maar sowieso zou ik eigenlijk liever niet in het weekend werken
Niet echt, maar ik hoop dat er snel schot in gaat komen en echt gewerkt kan worden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt bijzonder......efficiënt
Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 16:01 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste maanden snap ik eerlijk gezegd zelf niet eens goed meer wat ik doeIk ben een soort projectleider, maar op een project waarvan de klant niet weet wat ie wil en ik eigenlijk ook nog niemand onder me heb
![]()
Maar sowieso zou ik eigenlijk liever niet in het weekend werken
Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo.quote:
Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, misschien wordt het dan tijd om als projectleider de doelen en wensen van de klant duidelijk te maken.
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, 80% van alle projecten die ooit in het leven worden geroepen, verlopen zo.
Verborgen werkloosheid is een mooi iets.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Dat klopt, als we het nu allemaal ineens voortvarend aan zouden pakken zou de werkloosheid stijgen met iets van 15% denk ik
Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, de klant weet eigenlijk ook nog niet wat hij wil en mensen in die organisatie te spreken krijgen duurt allemaal lang.
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar als jij niet duidelijk hebt wat de klant van jou wil, dan wordt het vervelend, want dan denkt de klant misschien van "goh, wat duurt het allemaal lang" en jij komt met een product aanzetten waar ze niet op liepen te wachten.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verborgen werkloosheid is een mooi iets.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan.
Als de projectleider dat laat gebeuren wel ja. Dat zegt ook iets over de vaardigheden van de projectleider.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef benzin het volgende:
Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen gaan.
Ik dacht dat je een lief meisje gevonden had?quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je moet het positief bekijken, ik faal nog harder in mijn liefdesleven dan in mijn werk.
Ik ben er beter in dan alle andere gebieden in mijn levenquote:Op zondag 16 september 2012 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de projectleider dat laat gebeuren wel ja. Dat zegt ook iets over de vaardigheden van de projectleider.
Ik weet niet hoe ik dit als positief moet zien....quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, je moet het positief bekijken, ik faal nog harder in mijn liefdesleven dan in mijn werk.
Nja, mijn werk verloopt succesvoller dan mijn liefdesleven. Dat is positiefquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit als positief moet zien....
You win something, you lose something.quote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lief meisje gevonden had?
Nou ja, bij allebei heb je geen mensen onder je, als ik het goed lees.quote:Op zondag 16 september 2012 16:16 schreef benzin het volgende:
Oiquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, bij allebei heb je geen mensen onder je, als ik het goed lees.
Ik hou wel van zulke analogieën.quote:
Dat was mij al bekend, mijn waarde Airwinquote:
Grappigquote:Op zondag 16 september 2012 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, bij allebei heb je geen mensen onder je, als ik het goed lees.
Heel groot (semi-overheid), maar het aantal mensen die doen wat ik doe zijn op een paar handen te tellen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef Watertornado het volgende:
Hoe groot (in personen) is dat bedrijf waar je werkzaam bent dan?
Dus ze laten jou gewoon aanprutsen en dan krijgen ze er vanzelf wel wat geld voor? Is dat een beetje het rollenmodel?quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel groot (semi-overheid), maar het aantal mensen die doen wat ik doe zijn op een paar handen te tellen.
Naah, ik vermoed dat als het eenmaal loopt het wel meer een richting krijgt. Het is wel belangrijk dat er redelijk snel iets komt wat de klant moet overtuigen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ze laten jou gewoon aanprutsen en dan krijgen ze er vanzelf wel wat geld voor? Is dat een beetje het rollenmodel?
Jammer genoeg weet je niet wat de klant wil. Misschien kun je een mooie taart voor ze bakken?quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Naah, ik vermoed dat als het eenmaal loopt het wel meer een richting krijgt. Het is wel belangrijk dat er redelijk snel iets komt wat de klant moet overtuigen.
Zoals ik zei, ik zie het positief. Het gaat beter dan mijn liefdesleven en mensen hebben blijkbaar vertrouwen in me.quote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg weet je niet wat de klant wil. Misschien kun je een mooie taart voor ze bakken?
Ok, maar ik weet niet of we jouw liefdesleven als referentie moeten ophouden bij een bedrijf.quote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik zie het positief. Het gaat beter dan mijn liefdesleven en mensen hebben blijkbaar vertrouwen in me.
Of een liedje zingenquote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg weet je niet wat de klant wil. Misschien kun je een mooie taart voor ze bakken?
Ik weet zeker dat ze dan onder de indruk zullen zijn!quote:
Ik kan gitaar spelenquote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dan onder de indruk zullen zijn!
Maar zeker weten doe je het niet, wat ze willen. Als ik jou was zou ik dat toch eens proberen los te peuteren.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan gitaar spelen![]()
![]()
Maar ik vrees dat ze iets anders willen
Vergeet de vergaderbingo niet:quote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens moet je dan nog zo'n nietszeggende grafiek inplempen, en kat in het bakkie lijkt me.
[ afbeelding ]
Sja, dat is de spijker op zijn kop.quote:Op zondag 16 september 2012 16:23 schreef benzin het volgende:
[..]
You win something, you lose something.
Meisjes blijken veel meer werk en gedoe dan ik had gehoopt. Ik mis het wel, zeker als ik jongens zie met een lieve vriendin. Mijn hart breekt dan een klein stukje. Maar als je ziet hoeveel gedoe het is om een meisje te vinden en hoeveel meer gedoe het is om ze bij je te houden. Het is de moeite niet waard.
Als je dat gaat doen, dan ben je baas natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens moet je dan nog zo'n nietszeggende grafiek inplempen, en kat in het bakkie lijkt me.
[ afbeelding ]
Lol, dat stukjequote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen, dan ben je baas natuurlijk.
Mwaah, ik ben gewoon vreselijk slecht met meisjes en dat veroorzaakt bakken extra ellende. En zeker omdat ik mijn leven ook nog niet echt goed onder controle heb, wat ook bakken met energie kost, kan ik het gewoon niet opbrengen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat is de spijker op zijn kop.
Relaties kosten moeite, tijd en energie.
Benzin tijdens zijn presentatie voor de klant:quote:
De feestdagen zijn nog niet aangebroken benzin, geef de moed nog niet op.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik ben gewoon vreselijk slecht met meisjes en dat veroorzaakt bakken extra ellende. En zeker omdat ik mijn leven ook nog niet echt goed onder controle heb, wat ook bakken met energie kost, kan ik het gewoon niet opbrengen.
Ik baal er wel van dat ik nu met de feestdagen weer alleen ben, terwijl ik goede hoop had dat dat voor het eerst prachtig zou gaan worden.
Was vanochtend om 8 uur uit m'n bed. Ben niet de allerbeste in uitslapenquote:Op zondag 16 september 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, theorie aan het leren. Hoe is het met jou? Lekker geslapen?
Oei, klinkt vroeg op een zondagmorgenquote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Was vanochtend om 8 uur uit m'n bed. Ben niet de allerbeste in uitslapenMaar met mij is het goed hoor!
Neequote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei, klinkt vroeg op een zondagmorgen. Had je zo vroeg een afspraak staan?
Ik was om 6:30 al wakker.quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Met of zonder reden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was om 6:30 al wakker.Op een zondag.
Ik herken het probleemquote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Hardlopenquote:
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De feestdagen zijn nog niet aangebroken benzin, geef de moed nog niet op.
Op wat voor manier heb je je leven dan nog niet onder controle?
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik herken het probleem. Ik ben standaard rond 8 uur wel wakker
. Alleen in het weekend draai ik me om
Komt goed dusquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HardlopenWerken
Maar bijna klaar, en dan lekker uit
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmensquote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoor
Dat klopt. Wat dat betreft ben ik meer een ochtendmens, om 12 uur ben ik ook echt moe hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmens. Nee, lekker uitslapen zit er nooit echt in
. Ach, heb je wel meer aan je weekend zeg ik maar
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?quote:
oh. ik vind die meldingen alleen maar irritant en het interesseert me niet zo wie me wel en niet quote, dus uitgezet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?
Vind het wel handigquote:Op zondag 16 september 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik vind die meldingen alleen maar irritant en het interesseert me niet zo wie me wel en niet quote, dus uitgezet.
wat een rust.
Want dan?quote:Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar tot je 5+ jaar op fok! actief bent.
dan zie je fok! voor wat het echt is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook geen wonderen verwachten van jezelf, in een relatief korte tijd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.
Ik heb op veel manieren mijn leven niet onder controle. Het feit dat ik nu (in het weekend, zie eerdere discussie) zit te werken betekent dat ik mijn tijd niet goed gebruik, het feit dat ik het werk dat ik zit te doen eigenlijk niet leuk vind zegt ook wel wat. Ik sport nog steeds niet echt, ik slaap vaak te weinig, ik heb nog steeds bijna geen vrienden. Dat vriendinnetje is gewoon niet gelukt en ik weet ook niet of het er gaat komen. Ik mis sowieso nog steeds gewoon de vaardigheid om met vrouwen om te gaan op een leuke ontspannen manier. Als een meisje contact heeft gelegd of contact noodzakelijk is en ik even kan wennen dan gaat het uiteindelijk wel, maar nog steeds wat stroef en gespannen.
De andere kant is dat ik wel wat positiever en volwassener ben geworden en er in elk geval allemaal iets minder mee zit dan ik deed. Ik doe op sommige gebieden wel echt mijn best ondanks dat veel nog niet lukt. Ben een klein beetje tevreden.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie je fok! voor wat het echt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor pizza heb je besteld?
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 16 september 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
deluxe, met paprika, rode ui, bacon, champs, en pepperoni.
Nee, maar toch. Uiteindelijk wil ik gewoon dat het allemaal een keer werkt. Het zou fantastisch zijn om een keer met de feestdagen of valentijnsdag een vriendinnetje te hebben. Het zou sowieso al mooi zijn als ik wat ontspannender zou worden in contact met meisjes.quote:Op zondag 16 september 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook geen wonderen verwachten van jezelf, in een relatief korte tijd.
Je hebt nu (weer) een korte tijd een relatie gehad. Je bent er wijzer van geworden. Dit neem je gewoon mee naar je volgende relatie.
Ook eens serieus gaan bedenken of je je tijd anders in kan delen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.
Ik heb op veel manieren mijn leven niet onder controle. Het feit dat ik nu (in het weekend, zie eerdere discussie) zit te werken betekent dat ik mijn tijd niet goed gebruik, het feit dat ik het werk dat ik zit te doen eigenlijk niet leuk vind zegt ook wel wat. Ik sport nog steeds niet echt, ik slaap vaak te weinig, ik heb nog steeds bijna geen vrienden. Dat vriendinnetje is gewoon niet gelukt en ik weet ook niet of het er gaat komen. Ik mis sowieso nog steeds gewoon de vaardigheid om met vrouwen om te gaan op een leuke ontspannen manier. Als een meisje contact heeft gelegd of contact noodzakelijk is en ik even kan wennen dan gaat het uiteindelijk wel, maar nog steeds wat stroef en gespannen.
De andere kant is dat ik wel wat positiever en volwassener ben geworden en er in elk geval allemaal iets minder mee zit dan ik deed. Ik doe op sommige gebieden wel echt mijn best ondanks dat veel nog niet lukt. Ben een klein beetje tevreden.
Zou ik moeten doen, maar ik weet niet goed hoe.quote:Op zondag 16 september 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook eens serieus gaan bedenken of je je tijd anders in kan delen.
Nja, als leeftijdsgenoten ineens beginnen te verloven en trouwen om je heen terwijl je nog nooit een keer heel even een vriendinnetje hebt gehad dan begin je je toch wel zorgen te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef debeterebob het volgende:
Maar benzin, niet te druk maken om vrouwen. Schiet niks op.
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.quote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als leeftijdsgenoten ineens beginnen te verloven en trouwen om je heen terwijl je nog nooit een keer heel even een vriendinnetje hebt gehad dan begin je je toch wel zorgen te maken.
Maar ik zal proberen me niet teveel zorgen te maken
Goed gezegdquote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.
Dat jij je gelukkig voelt is een stuk belangrijker. Alhoewel als jij je pas echt gelukkig voelt in een relatie dan is er inderdaad een 'probleempje' en is er nog wat werk te verzetten.
Hoewel je ook dan nog kan bedenken dat ook gescheiden mensen op hun 50e (weer) geluk vinden en zelfs dan nog tig jaren van geluk kunnen beleven.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.
Dat jij je gelukkig voelt is een stuk belangrijker. Alhoewel als jij je pas echt gelukkig voelt in een relatie dan is er inderdaad een 'probleempje' en is er nog wat werk te verzetten.
Hoewel je ook dan nog kan bedenken dat ook gescheiden mensen op hun 50e (weer) geluk vinden en zelfs dan nog tig jaren van geluk kunnen beleven.
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skillsquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skills![]()
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
dus
Weekendjes weg zijn altijd leuk!quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Nog maar eens even kijken om een weekendje weg te zijn, kerstmarkt Düsseldorf of gewoon in NL ergens. Gewoon zin om even ergens anders te zijn
Omdat je mij recent nog gemeet hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
High-five woman!quote:
+1.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
Goede krant is dat.quote:
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
Toch nog iets het vermelden waard over 'rquote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
En bedankt!quote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toch nog iets het vermelden waard over 'r
quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
De toekomst van de single mannen in dit topic.
[ afbeelding ]
Die is nog steeds Junghund Holland Sieger.quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het met de Hitlerjugend-hond van je vriendin?
En vrouwen?quote:
Hoezo?quote:
Okequote:
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.quote:
Er verdwijnt wel meer en komt genoeg bijquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahahaquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger worden
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahaha
Dat is gewoon de speling der natuurquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet zo praktisch als waar ik op hooptequote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebt![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger worden
Gelukkig wel anders was de mensheid al lang uitgestorvenquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de speling der natuur.
Ik hoop mijn toekomstige vriendin iigquote:
Sommige zouden ook nooit zwanger mogen worden.quote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, veel aanbiedingen voor weekendjes weg is veelal voor twee personen. Snap nu Benzin wel. Hoog tijd om er twee van te maken dus
quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef geenvetzak het volgende:
Blij dat we niet schuw zijn van ff lekker kinderachtig doen
Ditquote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?
Ik kom vaak genoeg mensen tegen met een stok in hun reet die het gewoon niet snappenquote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?
Gelukkig zijn er voor die mensen ook andere mensen die bij elkaar passenquote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg mensen tegen met een stok in hun reet die het gewoon niet snappen
Wat als je nou niet zoveel vrienden (en helemaal geen vriendinnen) hebt?quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan ben je al gek genoegquote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die aan het andere eind van de stok zittenquote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voor die mensen ook andere mensen die bij elkaar passen
Dan ga je met die vrienden.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als je nou niet zoveel vrienden (en helemaal geen vriendinnen) hebt?
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bentquote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Of alleen gaan en daarna iemand ontmoetenquote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bent![]()
Wat lief, eind goed al goed.quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Straks zitten er alleen maar stellen en 50 plussers in dat hotel.quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of alleen gaan en daarna iemand ontmoeten
Voor een vakantieliefde kan dat best een keertjequote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks zitten er alleen maar stellen en 50 plussers in dat hotel.
Bahquote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een vakantieliefde kan dat best een keertje
Ooit word jij ook zo oudquote:
Oh ja klopt de wereld vergaat op 21-12-2012quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit tijnNiet van die gekke uitspraken doen hoor
Maak een schilderij voor benzin, omdat hij zo lief is.quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik verveel me echt de tering.
Alleen bij Evie moet je ook voor haar betalenquote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan met de vrienden die je hebt, inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Over precies 32 jaar. Dan wil ik best met 50 plussers daten. Nu hou ik het wel bij mijn eigen leeftijd.quote:
Arme sloeberstudentequote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bij Evie moet je ook voor haar betalen
Ach wie weet wel wat eerderquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Over precies 32 jaar. Dan wil ik best met 50 plussers daten. Nu hou ik het wel bij mijn eigen leeftijd.
Als ik 49 zou dat ook kunnen ja.quote:
38 mooie leeftijd tochquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij straks een vet salaris hebt kun je mij op jouw kosten meenemen
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]Nadat de schuld is afbetaald misschien wel een keertje
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezenquote:Op zondag 16 september 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?
Ik ga m'n visjes voeren en dan lekker in bed liggen en een film kijken denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maak een schilderij voor benzin, omdat hij zo lief is.
Moet ik bang voor haar zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
2000 dan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezen
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Netto heb je het dan hoop ik over?quote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.quote:
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meetquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
Ik wordt nog steeds gillend wakkerquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meet![]()
Ik had het idee dat ze dat aaien juist niet zo fijn vondquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Ai. Van tijdens het slapen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik eng benquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Of jij eng bent of kwade intenties hebt
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereidquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
Allemaal leugensquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Tweepersoonskamer, just don't roll over mequote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
Evie is kampioene aambeeldslingeren. Oppassen voor deze deerne is het devies.
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereid
En ja kaneel, ze zijn allemaal bezet :d
Druid heeft geen Magic Circle spells.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]Niet ik ben een half elf druid dus .... kan niet against good..
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Heb je ook zo'n peervormig figuur?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijnquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.
[..]
Druid heeft geen Magic Circle spells.
[..]
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.
Nope... kan je mn feestboek niet zienquote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n peervormig figuur?
Dat heeft hij niet getest toch?quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]volgens de calculaties van WT heb ik een kont en geen reet
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?quote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijn
Mono heeft het getest toen ik lag te slapenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mono heeft het getest toen ik lag te slapenEn ik kreeg een 10 van m
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Ik was altijd chaotic good.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kletskont.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Een evil druid, uit de serie Merlinquote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.
[..]
Ik heb geen idee wat dat is.
Zeker weten dat hij dan niet per ongeluk de verkeerde getest heeft?quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een evil druid, uit de serie Merlin
Nee, ik was een wizardquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.
Of was je geen druid?
[..]
Nooit van gehoord.
Ja, gaat ook goed! Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Idem.quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk wou ik huishouden gaan doen vandaag, maar verder dan een wassie draaien ben ik niet gekomen
Ik ben nooit zo goed in Wizard. Te breekbaar.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik was een wizard
En ik begon als neutral maar werd later good
Mwa, was een rustig daggie vandaag. Beetje gegamed met een vriend van me. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, gaat ook goed! Nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik cheattequote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idem.
[..]
Ik ben nooit zo goed in Wizard. Te breekbaar.
Ik vind druid het vetst, want wildshape en natural spell.
Vriendin is hier geweest, was gezelligquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwa, was een rustig daggie vandaag. Beetje gegamed met een vriend van me. Jij nog wat leuks gedaan?
Pics van je vriendinquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vriendin is hier geweest, was gezellig
Gezelligquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vriendin is hier geweest, was gezellig
Nee, was heel vet. Gewoon wat tekstbestandjes veranderen een hoppa! L9 spells als L5 wizardquote:
Ik kon niet op het woord komenquote:Op zondag 16 september 2012 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
hat.
maar oh oh wat geniaal die kerel.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
zo gelachen toen. die chick flippen, prachtig!quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kon niet op het woord komen
Haha I cast level 5 eroticism
quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kaas en knoflook. God, ik houd van knoflook
.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Opeens allemaal abracadabra in het topic.
d&d kwatschquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Ach, er zijn slechtere onderwerpenquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Dat snap ik. Maar spel moet wel in balans blijven.quote:Op zondag 16 september 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Modden is gewoon heel tof
Boh.quote:
Noem er eens drie.quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere onderwerpen
Ongesteld zijn, Kree zijn 4 sterren maaltijden en het hebben over een dag uit het leven van de ééndagsvlieg?quote:
Dus ook betere? Noem er eens eenquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere onderwerpen
Het was ook nog wel 'redelijk' in balansquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar spel moet wel in balans blijven.
Voetbal, seks,quote:
Voetbal niet. Ik ben altijd degene die voor de hapjes en drankjes zorgtquote:
Jaquote:
Auto's, voetbal, bier, borsten, billen, seks, actiefilms, Sammers, sport, Ferrari's bij Wegmisbruikers.quote:
Ik heb niets met voetbal of andere sportenquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voetbal niet. Ik ben altijd degene die voor de hapjes en drankjes zorgt
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Auto's, voetbal, bier, borsten, billen, seks, actiefilms, Sammers, sport, Ferrari's bij Wegmisbruikers.
Het nadeel van Magic vind ik dat het aankomt op "hoe meer geld je uitgeeft, hoe beter je deck" en zelf ben ik meer van de "gelijke kansen en de meest skillvolle wint"quote:
Voetbalquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was ook nog wel 'redelijk' in balans
Ik ging nog steeds af en toe dood
Sammers zelf mag ook welquote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
evie nakend onder een witte jas en pics vd vriendin van sammers.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu met DDO, ik heb een fighter. Met tower shield, beste armor die ik kan krijgen, 3 keer extra hitpoints (1 belt, 2 enchantments). Level 4, armorclass van 34, 100 hitpoints en nog is het praktisch onmogelijk om een klein groepje vijanden te verslaan. WTF. ;")
Mijn stem heb je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
evie nakend onder een witte jas en pics vd vriendin van sammers.
Aaah, kut. Ik had mooi een tosti kunnen maken. Nou ja, morgen weer een dag.quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt al bijna als een goede tosti, juffrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |