quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.
Dat jij je gelukkig voelt is een stuk belangrijker. Alhoewel als jij je pas echt gelukkig voelt in een relatie dan is er inderdaad een 'probleempje' en is er nog wat werk te verzetten.
Hoewel je ook dan nog kan bedenken dat ook gescheiden mensen op hun 50e (weer) geluk vinden en zelfs dan nog tig jaren van geluk kunnen beleven.
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skillsquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skills![]()
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
dus
Weekendjes weg zijn altijd leuk!quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Nog maar eens even kijken om een weekendje weg te zijn, kerstmarkt Düsseldorf of gewoon in NL ergens. Gewoon zin om even ergens anders te zijn
Omdat je mij recent nog gemeet hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
High-five woman!quote:
+1.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
Goede krant is dat.quote:
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
Toch nog iets het vermelden waard over 'rquote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
En bedankt!quote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toch nog iets het vermelden waard over 'r
quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
De toekomst van de single mannen in dit topic.
[ afbeelding ]
Die is nog steeds Junghund Holland Sieger.quote:Op zondag 16 september 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het met de Hitlerjugend-hond van je vriendin?
En vrouwen?quote:
Hoezo?quote:
Okequote:
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.quote:
Er verdwijnt wel meer en komt genoeg bijquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahahaquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger worden
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahaha
Dat is gewoon de speling der natuurquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet zo praktisch als waar ik op hooptequote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebt![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger worden
Gelukkig wel anders was de mensheid al lang uitgestorvenquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de speling der natuur.
Ik hoop mijn toekomstige vriendin iigquote:
Sommige zouden ook nooit zwanger mogen worden.quote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, veel aanbiedingen voor weekendjes weg is veelal voor twee personen. Snap nu Benzin wel. Hoog tijd om er twee van te maken dus
quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?quote:Op zondag 16 september 2012 19:09 schreef geenvetzak het volgende:
Blij dat we niet schuw zijn van ff lekker kinderachtig doen
Ditquote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?
Ik kom vaak genoeg mensen tegen met een stok in hun reet die het gewoon niet snappenquote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook op je datingsiteprofiel staan dat je van 'lekker gek doen' houdt?
Gelukkig zijn er voor die mensen ook andere mensen die bij elkaar passenquote:Op zondag 16 september 2012 19:13 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg mensen tegen met een stok in hun reet die het gewoon niet snappen
Wat als je nou niet zoveel vrienden (en helemaal geen vriendinnen) hebt?quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan ben je al gek genoegquote:Op zondag 16 september 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die aan het andere eind van de stok zittenquote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voor die mensen ook andere mensen die bij elkaar passen
Dan ga je met die vrienden.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als je nou niet zoveel vrienden (en helemaal geen vriendinnen) hebt?
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bentquote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Of alleen gaan en daarna iemand ontmoetenquote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bent![]()
Wat lief, eind goed al goed.quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Straks zitten er alleen maar stellen en 50 plussers in dat hotel.quote:Op zondag 16 september 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of alleen gaan en daarna iemand ontmoeten
Voor een vakantieliefde kan dat best een keertjequote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks zitten er alleen maar stellen en 50 plussers in dat hotel.
Bahquote:Op zondag 16 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een vakantieliefde kan dat best een keertje
Ooit word jij ook zo oudquote:
Oh ja klopt de wereld vergaat op 21-12-2012quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit tijnNiet van die gekke uitspraken doen hoor
Maak een schilderij voor benzin, omdat hij zo lief is.quote:Op zondag 16 september 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik verveel me echt de tering.
Alleen bij Evie moet je ook voor haar betalenquote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan met de vrienden die je hebt, inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 19:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Over precies 32 jaar. Dan wil ik best met 50 plussers daten. Nu hou ik het wel bij mijn eigen leeftijd.quote:
Arme sloeberstudentequote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bij Evie moet je ook voor haar betalen
Ach wie weet wel wat eerderquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Over precies 32 jaar. Dan wil ik best met 50 plussers daten. Nu hou ik het wel bij mijn eigen leeftijd.
Als ik 49 zou dat ook kunnen ja.quote:
38 mooie leeftijd tochquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij straks een vet salaris hebt kun je mij op jouw kosten meenemen
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]Nadat de schuld is afbetaald misschien wel een keertje
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezenquote:Op zondag 16 september 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?
Ik ga m'n visjes voeren en dan lekker in bed liggen en een film kijken denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maak een schilderij voor benzin, omdat hij zo lief is.
Moet ik bang voor haar zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
2000 dan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezen
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Netto heb je het dan hoop ik over?quote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.quote:
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meetquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |