Hoezo?quote:
Okequote:
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Vandaar mijn vraagquote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 miljard mensen op die manier verwekt op deze aarde, kan je toch moeilijk spreken van een wonder.
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.quote:
Er verdwijnt wel meer en komt genoeg bijquote:Op zondag 16 september 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Logische redenatie verdwijnt bij de zwangerschap, dat moet het wel zijn.
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen altijd in verwachting van een wondertje?
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahahaquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch een wonder dat sommige vrouwen zwanger worden
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger wordenquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. van sommige zou je het echt niet verwachten hahaha
Dat is gewoon de speling der natuurquote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet zo praktisch als waar ik op hooptequote:Op zondag 16 september 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebt![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook die nooit zwanger worden
Gelukkig wel anders was de mensheid al lang uitgestorvenquote:Op zondag 16 september 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de speling der natuur.
Ik hoop mijn toekomstige vriendin iigquote:
Sommige zouden ook nooit zwanger mogen worden.quote:Op zondag 16 september 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?quote:Op zondag 16 september 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, veel aanbiedingen voor weekendjes weg is veelal voor twee personen. Snap nu Benzin wel. Hoog tijd om er twee van te maken dus
quote:Op zondag 16 september 2012 19:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ga je met een vriend of gewoon een vriendin.. ook geen probleem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |