Neequote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei, klinkt vroeg op een zondagmorgen. Had je zo vroeg een afspraak staan?
Ik was om 6:30 al wakker.quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Met of zonder reden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was om 6:30 al wakker.Op een zondag.
Ik herken het probleemquote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Hardlopenquote:
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De feestdagen zijn nog niet aangebroken benzin, geef de moed nog niet op.
Op wat voor manier heb je je leven dan nog niet onder controle?
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik herken het probleem. Ik ben standaard rond 8 uur wel wakker
. Alleen in het weekend draai ik me om
Komt goed dusquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HardlopenWerken
Maar bijna klaar, en dan lekker uit
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmensquote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoor
Dat klopt. Wat dat betreft ben ik meer een ochtendmens, om 12 uur ben ik ook echt moe hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmens. Nee, lekker uitslapen zit er nooit echt in
. Ach, heb je wel meer aan je weekend zeg ik maar
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?quote:
oh. ik vind die meldingen alleen maar irritant en het interesseert me niet zo wie me wel en niet quote, dus uitgezet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?
Vind het wel handigquote:Op zondag 16 september 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik vind die meldingen alleen maar irritant en het interesseert me niet zo wie me wel en niet quote, dus uitgezet.
wat een rust.
Want dan?quote:Op zondag 16 september 2012 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar tot je 5+ jaar op fok! actief bent.
dan zie je fok! voor wat het echt is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook geen wonderen verwachten van jezelf, in een relatief korte tijd.quote:Op zondag 16 september 2012 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.
Ik heb op veel manieren mijn leven niet onder controle. Het feit dat ik nu (in het weekend, zie eerdere discussie) zit te werken betekent dat ik mijn tijd niet goed gebruik, het feit dat ik het werk dat ik zit te doen eigenlijk niet leuk vind zegt ook wel wat. Ik sport nog steeds niet echt, ik slaap vaak te weinig, ik heb nog steeds bijna geen vrienden. Dat vriendinnetje is gewoon niet gelukt en ik weet ook niet of het er gaat komen. Ik mis sowieso nog steeds gewoon de vaardigheid om met vrouwen om te gaan op een leuke ontspannen manier. Als een meisje contact heeft gelegd of contact noodzakelijk is en ik even kan wennen dan gaat het uiteindelijk wel, maar nog steeds wat stroef en gespannen.
De andere kant is dat ik wel wat positiever en volwassener ben geworden en er in elk geval allemaal iets minder mee zit dan ik deed. Ik doe op sommige gebieden wel echt mijn best ondanks dat veel nog niet lukt. Ben een klein beetje tevreden.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie je fok! voor wat het echt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor pizza heb je besteld?
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:Op zondag 16 september 2012 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
deluxe, met paprika, rode ui, bacon, champs, en pepperoni.
Nee, maar toch. Uiteindelijk wil ik gewoon dat het allemaal een keer werkt. Het zou fantastisch zijn om een keer met de feestdagen of valentijnsdag een vriendinnetje te hebben. Het zou sowieso al mooi zijn als ik wat ontspannender zou worden in contact met meisjes.quote:Op zondag 16 september 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook geen wonderen verwachten van jezelf, in een relatief korte tijd.
Je hebt nu (weer) een korte tijd een relatie gehad. Je bent er wijzer van geworden. Dit neem je gewoon mee naar je volgende relatie.
Ook eens serieus gaan bedenken of je je tijd anders in kan delen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.
Ik heb op veel manieren mijn leven niet onder controle. Het feit dat ik nu (in het weekend, zie eerdere discussie) zit te werken betekent dat ik mijn tijd niet goed gebruik, het feit dat ik het werk dat ik zit te doen eigenlijk niet leuk vind zegt ook wel wat. Ik sport nog steeds niet echt, ik slaap vaak te weinig, ik heb nog steeds bijna geen vrienden. Dat vriendinnetje is gewoon niet gelukt en ik weet ook niet of het er gaat komen. Ik mis sowieso nog steeds gewoon de vaardigheid om met vrouwen om te gaan op een leuke ontspannen manier. Als een meisje contact heeft gelegd of contact noodzakelijk is en ik even kan wennen dan gaat het uiteindelijk wel, maar nog steeds wat stroef en gespannen.
De andere kant is dat ik wel wat positiever en volwassener ben geworden en er in elk geval allemaal iets minder mee zit dan ik deed. Ik doe op sommige gebieden wel echt mijn best ondanks dat veel nog niet lukt. Ben een klein beetje tevreden.
Zou ik moeten doen, maar ik weet niet goed hoe.quote:Op zondag 16 september 2012 17:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook eens serieus gaan bedenken of je je tijd anders in kan delen.
Nja, als leeftijdsgenoten ineens beginnen te verloven en trouwen om je heen terwijl je nog nooit een keer heel even een vriendinnetje hebt gehad dan begin je je toch wel zorgen te maken.quote:Op zondag 16 september 2012 17:29 schreef debeterebob het volgende:
Maar benzin, niet te druk maken om vrouwen. Schiet niks op.
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.quote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als leeftijdsgenoten ineens beginnen te verloven en trouwen om je heen terwijl je nog nooit een keer heel even een vriendinnetje hebt gehad dan begin je je toch wel zorgen te maken.
Maar ik zal proberen me niet teveel zorgen te maken
Goed gezegdquote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.
Dat jij je gelukkig voelt is een stuk belangrijker. Alhoewel als jij je pas echt gelukkig voelt in een relatie dan is er inderdaad een 'probleempje' en is er nog wat werk te verzetten.
Hoewel je ook dan nog kan bedenken dat ook gescheiden mensen op hun 50e (weer) geluk vinden en zelfs dan nog tig jaren van geluk kunnen beleven.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal hier niet anders zijn. Veel uit de vriendengroep hebben al wat jaartjes een relatie. Een enkele is ondertussen net een jaar getrouwd. Bij een stuk of 3 verwacht ik snel wel iets van kinderen ofzow (met eventueel ook huwelijk in dat geval). Maar goed, dat maakt zulke figuren niet beter of slechter dan jij bent. Het is heus ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hier. Twee uit de groep kregen ook vrij jong al een kind en kunnen ondertussen al spreken van een ex-man.
Dat jij je gelukkig voelt is een stuk belangrijker. Alhoewel als jij je pas echt gelukkig voelt in een relatie dan is er inderdaad een 'probleempje' en is er nog wat werk te verzetten.
Hoewel je ook dan nog kan bedenken dat ook gescheiden mensen op hun 50e (weer) geluk vinden en zelfs dan nog tig jaren van geluk kunnen beleven.
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skillsquote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Leer mij je gelukkig-zonder-relatie-skills![]()
Gewoon realiseren, dat ondanks wat voor een ellende in je leven en in je gebeurde en toekomstige leven, je oprecht gelukkig kan zijn met jezelf en met wat je wel hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is meer een mindset.. En daarnaast heb ik dat natuurlijk niet altijd.
Heb je altijd je moodswings en je betere en slechtere tijden, maar ondanks dat kan je gelukkig zijn, al heb je geen geld, al ben je ziek, al is het allemaal sores en ellende door te kijken naar wat je bereikt hebt, door te kijken naar wie je bent, naar je leven en degene om je heen om wie je geeft.
dus
Weekendjes weg zijn altijd leuk!quote:Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Nog maar eens even kijken om een weekendje weg te zijn, kerstmarkt Düsseldorf of gewoon in NL ergens. Gewoon zin om even ergens anders te zijn
Omdat je mij recent nog gemeet hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]Goed bezig! Ik vroeg me al af waarom ik niet eenzaam ben en best wel gelukkig atm
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
High-five woman!quote:
+1.quote:Op zondag 16 september 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
Jeej
Gelukkig zonder relatie
![]()
Goede krant is dat.quote:
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
Toch nog iets het vermelden waard over 'rquote:Op zondag 16 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat Kabouter Wesley jouw UI is.
En bedankt!quote:Op zondag 16 september 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toch nog iets het vermelden waard over 'r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |