Lol, dat stukjequote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen, dan ben je baas natuurlijk.
Mwaah, ik ben gewoon vreselijk slecht met meisjes en dat veroorzaakt bakken extra ellende. En zeker omdat ik mijn leven ook nog niet echt goed onder controle heb, wat ook bakken met energie kost, kan ik het gewoon niet opbrengen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat is de spijker op zijn kop.
Relaties kosten moeite, tijd en energie.
Benzin tijdens zijn presentatie voor de klant:quote:
De feestdagen zijn nog niet aangebroken benzin, geef de moed nog niet op.quote:Op zondag 16 september 2012 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik ben gewoon vreselijk slecht met meisjes en dat veroorzaakt bakken extra ellende. En zeker omdat ik mijn leven ook nog niet echt goed onder controle heb, wat ook bakken met energie kost, kan ik het gewoon niet opbrengen.
Ik baal er wel van dat ik nu met de feestdagen weer alleen ben, terwijl ik goede hoop had dat dat voor het eerst prachtig zou gaan worden.
Was vanochtend om 8 uur uit m'n bed. Ben niet de allerbeste in uitslapenquote:Op zondag 16 september 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, theorie aan het leren. Hoe is het met jou? Lekker geslapen?
Oei, klinkt vroeg op een zondagmorgenquote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Was vanochtend om 8 uur uit m'n bed. Ben niet de allerbeste in uitslapenMaar met mij is het goed hoor!
Neequote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei, klinkt vroeg op een zondagmorgen. Had je zo vroeg een afspraak staan?
Ik was om 6:30 al wakker.quote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Met of zonder reden?quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was om 6:30 al wakker.Op een zondag.
Ik herken het probleemquote:Op zondag 16 september 2012 16:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
NeeBen eigenlijk altijd vroeg wakker als ik in m'n ritme zit..
Hardlopenquote:
Ik red me ook wel alleen, maar het is gewoon heel jammer omdat ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren. Ben niet meer heel verdrietig, maar wel erg teleurgesteld.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De feestdagen zijn nog niet aangebroken benzin, geef de moed nog niet op.
Op wat voor manier heb je je leven dan nog niet onder controle?
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoorquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik herken het probleem. Ik ben standaard rond 8 uur wel wakker
. Alleen in het weekend draai ik me om
Komt goed dusquote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HardlopenWerken
Maar bijna klaar, en dan lekker uit
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmensquote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta doordeweeks op om half 7, en dan ben ik in het weekend altijd voor 9 uur wakker.. Niet altijd even fijn hoor
Dat klopt. Wat dat betreft ben ik meer een ochtendmens, om 12 uur ben ik ook echt moe hoorquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn wekker rammelt om 7 uur. Ik heb ook klussen gehad waarbij hij om 6 uur al ging, blegh ik ben een avondmens. Nee, lekker uitslapen zit er nooit echt in
. Ach, heb je wel meer aan je weekend zeg ik maar
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?quote:
oh. ik vind die meldingen alleen maar irritant en het interesseert me niet zo wie me wel en niet quote, dus uitgezet.quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kreeg net een melding dat ik iemand mij had gequote, maar die kan ik niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |