Arme sloeberstudentequote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bij Evie moet je ook voor haar betalen
Ach wie weet wel wat eerderquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Over precies 32 jaar. Dan wil ik best met 50 plussers daten. Nu hou ik het wel bij mijn eigen leeftijd.
Als ik 49 zou dat ook kunnen ja.quote:
38 mooie leeftijd tochquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij straks een vet salaris hebt kun je mij op jouw kosten meenemen
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]Nadat de schuld is afbetaald misschien wel een keertje
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezenquote:Op zondag 16 september 2012 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch zo gepiept met 2500 de maand om mee te beginnen?
Ik ga m'n visjes voeren en dan lekker in bed liggen en een film kijken denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 19:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maak een schilderij voor benzin, omdat hij zo lief is.
Moet ik bang voor haar zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bent![]()
2000 dan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo gaat zijn..... beter inlezen
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Netto heb je het dan hoop ik over?quote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]Laten we idd hopen dat het niet minder gaat worden
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.quote:
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meetquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
Ik wordt nog steeds gillend wakkerquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meet![]()
Ik had het idee dat ze dat aaien juist niet zo fijn vondquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Ai. Van tijdens het slapen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik eng benquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Of jij eng bent of kwade intenties hebt
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereidquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
Allemaal leugensquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Tweepersoonskamer, just don't roll over mequote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bent![]()
Hihihihihihiquote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
Evie is kampioene aambeeldslingeren. Oppassen voor deze deerne is het devies.
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereid
En ja kaneel, ze zijn allemaal bezet :d
Druid heeft geen Magic Circle spells.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]Niet ik ben een half elf druid dus .... kan niet against good..
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Heb je ook zo'n peervormig figuur?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijnquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.
[..]
Druid heeft geen Magic Circle spells.
[..]
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.
Nope... kan je mn feestboek niet zienquote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n peervormig figuur?
Dat heeft hij niet getest toch?quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]volgens de calculaties van WT heb ik een kont en geen reet
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?quote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijn
Mono heeft het getest toen ik lag te slapenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mono heeft het getest toen ik lag te slapenEn ik kreeg een 10 van m
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Ik was altijd chaotic good.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?
kletskont.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Een evil druid, uit de serie Merlinquote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.
[..]
Ik heb geen idee wat dat is.
Zeker weten dat hij dan niet per ongeluk de verkeerde getest heeft?quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een evil druid, uit de serie Merlin
Nee, ik was een wizardquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.
Of was je geen druid?
[..]
Nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |