Ik wordt nog steeds gillend wakkerquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken met bite marks rondgelopen na de meet![]()
Ik had het idee dat ze dat aaien juist niet zo fijn vondquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Ai. Van tijdens het slapen?quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik eng benquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Of jij eng bent of kwade intenties hebt
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereidquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?quote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Evie gemeet. Ze is best eng. Ze heeft een Magic Circle against Good. Dan is ze dus minstens level 5 Wiz/Sorc.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt nog steeds gillend wakker
Allemaal leugensquote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft juist een hoge aaibaarheidsfactor
Tweepersoonskamer, just don't roll over mequote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan mag je Evie altijd meevragen.. als je niet bang voor dr bent![]()
Hihihihihihiquote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
Evie is kampioene aambeeldslingeren. Oppassen voor deze deerne is het devies.
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 6 zussen, ik was al voorbereid
En ja kaneel, ze zijn allemaal bezet :d
Druid heeft geen Magic Circle spells.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]Niet ik ben een half elf druid dus .... kan niet against good..
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.quote:Op zondag 16 september 2012 19:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mij ook. Is ze enger dan mij?
Op je hoofd?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
HihihihihihiThnx.. je krijgt een menhir voor je verjaardag.. Want het zit eigenlijk zo.. Ik ben als kind in de ketel gevallen
Heb je ook zo'n peervormig figuur?quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijnquote:Op zondag 16 september 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik al eens gevraagd.
[..]
Druid heeft geen Magic Circle spells.
[..]
Ja. Maar dat is ook omdat jij 8 keer in haar past.
Nope... kan je mn feestboek niet zienquote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n peervormig figuur?
Dat heeft hij niet getest toch?quote:Op zondag 16 september 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]volgens de calculaties van WT heb ik een kont en geen reet
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?quote:Op zondag 16 september 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
En kan niet evil.. Hooguit chaotic neutral.. maar niet evil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |