Mono heeft het getest toen ik lag te slapenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mono heeft het getest toen ik lag te slapenEn ik kreeg een 10 van m
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Ik was altijd chaotic good.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet evil? Neutral Evil kan toch als Druid?
kletskont.quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Een evil druid, uit de serie Merlinquote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono is uitermate onbetrouwbaar als het over zulke metingen gaat. Dat is algemeen bekend.
[..]
Ik heb geen idee wat dat is.
Zeker weten dat hij dan niet per ongeluk de verkeerde getest heeft?quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
Mijn kont krijgt een 10
![]()
![]()
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was altijd chaotic good.
Veelste braaf, veelste vergeetachtig
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Een evil druid, uit de serie Merlin
Nee, ik was een wizardquote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druid moet altijd neutral zijn geloof ik.
Of was je geen druid?
[..]
Nooit van gehoord.
Ja, gaat ook goed! Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Idem.quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk wou ik huishouden gaan doen vandaag, maar verder dan een wassie draaien ben ik niet gekomen
Ik ben nooit zo goed in Wizard. Te breekbaar.quote:Op zondag 16 september 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik was een wizard
En ik begon als neutral maar werd later good
Mwa, was een rustig daggie vandaag. Beetje gegamed met een vriend van me. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 16 september 2012 19:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, gaat ook goed! Nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik cheattequote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idem.
[..]
Ik ben nooit zo goed in Wizard. Te breekbaar.
Ik vind druid het vetst, want wildshape en natural spell.
Vriendin is hier geweest, was gezelligquote:Op zondag 16 september 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwa, was een rustig daggie vandaag. Beetje gegamed met een vriend van me. Jij nog wat leuks gedaan?
Pics van je vriendinquote:Op zondag 16 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Vriendin is hier geweest, was gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |