Noem er eens drie.quote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere onderwerpen
Ongesteld zijn, Kree zijn 4 sterren maaltijden en het hebben over een dag uit het leven van de ééndagsvlieg?quote:
Dus ook betere? Noem er eens eenquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, er zijn slechtere onderwerpen
Het was ook nog wel 'redelijk' in balansquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar spel moet wel in balans blijven.
Voetbal, seks,quote:
Voetbal niet. Ik ben altijd degene die voor de hapjes en drankjes zorgtquote:
Jaquote:
Auto's, voetbal, bier, borsten, billen, seks, actiefilms, Sammers, sport, Ferrari's bij Wegmisbruikers.quote:
Ik heb niets met voetbal of andere sportenquote:Op zondag 16 september 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voetbal niet. Ik ben altijd degene die voor de hapjes en drankjes zorgt
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Auto's, voetbal, bier, borsten, billen, seks, actiefilms, Sammers, sport, Ferrari's bij Wegmisbruikers.
Het nadeel van Magic vind ik dat het aankomt op "hoe meer geld je uitgeeft, hoe beter je deck" en zelf ben ik meer van de "gelijke kansen en de meest skillvolle wint"quote:
Voetbalquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was ook nog wel 'redelijk' in balans
Ik ging nog steeds af en toe dood
Sammers zelf mag ook welquote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
evie nakend onder een witte jas en pics vd vriendin van sammers.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu met DDO, ik heb een fighter. Met tower shield, beste armor die ik kan krijgen, 3 keer extra hitpoints (1 belt, 2 enchantments). Level 4, armorclass van 34, 100 hitpoints en nog is het praktisch onmogelijk om een klein groepje vijanden te verslaan. WTF. ;")
Mijn stem heb je!quote:Op zondag 16 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
evie nakend onder een witte jas en pics vd vriendin van sammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |