SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En nu in het Nederlands?quote:
Whehe nicequote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Antquarium gekregen voor m'n verjaardag van m'n 2 beste buddies..![]()
Malibu/melkquote:
bio nerdsquote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Antquarium gekregen voor m'n verjaardag van m'n 2 beste buddies..![]()
huilliequote:
huiliequote:
Dit, bovenal ditquote:
neequote:Op zondag 16 september 2012 14:05 schreef j95 het volgende:
Is er eigenlijk ook een topic over de politie ergens?
neequote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Esses het volgende:
Heb jij ook zo'n genoeg van je smerige opgezwollen varkenslijf?
Kan jij ook niet meer tegen de permanente alles overheersende onkeur van zweet, pis en kots? Ben jij het ook spuugzat dat er frituurvet door je aderen stroomt?
Dat je hijgt als een gepensioneerde poedel met astma nadat je als een verlamd zwijn de trap hebt geklommen?
Gebruik dan Heroïne!
Het nieuwe middel tegen eetlust en ergernissen!
Wanneer u Heroïne gebruikt verdwijnen al uw twijfels en zult u zich niet meer druk maken over het oer van uw bestaan
Heroïne, zwemmen in een eindeloze zee van niks!
Heroïne!
Prachtigquote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ik kwam je rijschool nog tegen http://www.gataar.nl
neequote:Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Prachtig
http://defenestratie.nl/gataar/?page_id=40
neequote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Al poetins stoere acties waren nep. Tof. Russen zijn nep. Alle russen zijn nep.
Zei het jeugdjournaal net, die tijger uit 2008 bijvoorbeeld was tamquote:
Thanks thanks!quote:Op zondag 16 september 2012 16:12 schreef Esses het volgende:
NWS zijn the_system en mistress_x weer bezig als een stel idioten
Lachen die mister_X
zapp gemist?quote:
Moet je eens een naga etenquote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef paintmeester het volgende:
Geniet nu van het thais van gisteren, it burns
Vanavond lekker boerekool met worst gegeten
neequote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Thanks thanks!
Ik weet het Esses....je bent jaloers![]()
Watjequote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef paintmeester het volgende:
Wel met spekjes er in aubquote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje
Maar boerenkool met worst is ook lekker
Uiteraard met spekjesquote:
Idee voor morgenquote:
quote:
Heb wel vaker Thais gegeten, zo spannend vwb scherp vind ik dat niet.quote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef paintmeester het volgende:
Hangt ook van het restaurant af. De mild bij de de ene Thai is spicey bij de andere.quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb wel vaker Thais gegeten, zo spannend vwb scherp vind ik dat niet.
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt ook van het restaurant af. De mild bij de de ene Thai is spicey bij de andere.
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.
Goed gezienquote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.
Moet je Lightning ff vragenquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zit hier ook iemand bij de KLU met richting Avionica Electronica Chinook, CAT B2 part 66
Ja, zoietsquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
was die geen piloot op de Chinook ?
Alleen is hij steeds gebanned vanwege zijn uitspraken dacht ik.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alleen is hij steeds gebanned vanwege zijn uitspraken dacht ik.
Lightning_NLquote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand zijn exacte username ?
Lightning bij mijn weten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand zijn exacte username ?
Kan alleen zijn dat het even duurt voor je antwoord krijgt. Ik geloof dat hij ook mee doet aan Peregrine Sword.quote:
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eetquote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.
maakt niet uitquote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan alleen zijn dat het even duurt voor je antwoord krijgt. Ik geloof dat hij ook mee doet aan Peregrine Sword.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eet
Wat zit gij met mijn TT te kloten?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat zit gij met mijn TT te kloten?
Op mijn verzoek dronken posterquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat zit gij met mijn TT te kloten?
U riep?quote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zit hier ook iemand bij de KLU met richting Avionica Electronica Chinook, CAT B2 part 66
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eet
Huillie. Was eindelijk weer eens een pracht TTquote:
Pracht TTquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Huillie. Was eindelijk weer eens een pracht TT
Zo, baas zeg, push-ups doen en tegelijkertijd posten op FOK!quote:
Haha, tijdens de 30 tot 60 seconden rust tussen de sets doorquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, baas zeg, push-ups doen en tegelijkertijd posten op FOK!
Juist dan begint het een beetje lekker te wordenquote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yes CAT b2 opleiding gedaan? Das toch een mbo 3 opleiding?
hoe lang heb jij over je
Geldt eigenlijk wel voor alle buitenlandse restaurants. Ook in het buitenland ga ik altijd op zoek naar de tentjes waar de lokale bevolking komtquote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist dan begint het een beetje lekker te worden
Je hebt je laatste zin niet afgemaakt voor je postequote:
jup mbo 3quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe lang heb jij over je
quote:
Ik zou ook een kloontje moeten hebben...quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou ook een kloontje moeten hebben...
Thaboel heeft ook CAT b3 gedaan meen ik..quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe lang heb jij over je
Dit klopt ook!quote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef Schild het volgende:
[..]
Thaboel heeft ook CAT b3 gedaan meen ik..
quote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef Esses het volgende:
Het is hier zo gezellig... de vaste gasten lijst toont het.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Schild het volgende:
Thaboel werkt nu bij de Kwikfit als scooter-bandenplakker.
Danwel landenquote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edit: en bewaken onze overzeese gemeentes
kwikfitquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1870793
/5/25#116868138]zondag 16 september 2012 21:34[/url] schreef Schild het volgende:
Eilanden dan toch?quote:
Klopt, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten zijn geen gemeenten, maar zelfstandige landen binnen het Nederlands Koninkrijkquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eilanden dan toch?
Echte overzeese gebiedsdelen hebben we toch niet meer?
Kijk, zo blijft FOK! leerzaamquote:Op zondag 16 september 2012 21:50 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Klopt, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten zijn geen gemeenten, maar zelfstandige landen binnen het Nederlands Koninkrijk
chinook monteur hoor!quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Schild het volgende:
Dus de aangewezen persoon om Chuck's vragen te beantwoordenquote:
hij heeft net een dmquote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de aangewezen persoon om Chuck's vragen te beantwoorden
Het is nog voor 2200 dus je hebt nog een kans dat je een zinnig antwoord krijgt ookquote:
Topweekendquote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, zo blijft FOK! leerzaam
Heb je een goed weekend Remco? De mijne is al weer bijna over, en had zeker niet de zon en zee die jij tot jouw beschikking hebt.
Zinnig is het nooit als Thaboel iets post.quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Het is nog voor 2200 dus je hebt nog een kans dat je een zinnig leesbaar antwoord krijgt ook
quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Topweekend
Gisteren de hele dag op het strand gelegen en 's avonds was er in de bar een stout en fout feestje georganiseerd. Vandaag doe ik het lekker rustig aan, want morgen begint de oefening op Bonaire. Het enige probleem is ons vervoer, namelijk de Hr. Ms. Pelikaan en laat ik nou net geen zeebenen hebben
quote:
Sammie, Chuck is echt geen kloonquote:
Sammie kan het nog steeds niet uitstaan dat ik het kloontje van Esses eerder ontmaskerd had dan hemquote:
Ach, iemand heeft het hek van de kleuterschool weer open laten staanquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zie het al, mijn aanwezigheid wordt niet gewaardeerd. Ik neem mijn vertrek, dag vrienden.
ok doeiquote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zie het al, mijn aanwezigheid wordt niet gewaardeerd. Ik neem mijn vertrek, dag vrienden.
Impliceren dat je hier vrienden hebtquote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind het wel leuk om Sammie te plagenquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Impliceren dat je hier vrienden hebt
quote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Thaboel het volgende:
Jongens jongens... Ik post hier alleen maar nuttige dingen
quote:
Huilliequote:
Ik ben een meisje, dus ik mag huilenquote:
Samsung Galaxy S2, moet je even op marktplaats kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Kan iemand een goeie smartphone aanraden voor niet teveel poen?
iphone 5quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Kan iemand een goeie smartphone aanraden voor niet teveel poen?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2, moet je even op marktplaats kijken
Die heeft wel wat faaltjes.quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S2, moet je even op marktplaats kijken
Noem mij een smartphone die geen faaltjes heeft.quote:
quote:
HTCquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noem mij een smartphone die geen faaltjes heeft.
Dat jij er nou niet mee om kan gaanquote:
Wie ben jij!?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Schild het volgende:
Niet offtopic gaan jongens, Puma gaat boos worden.
Wie ben jij?quote:
En jij bent?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Schild het volgende:
Niet offtopic gaan jongens, Puma gaat boos worden.
Sorry ik ben net zo autistisch als jijquote:
Je vergat een i*quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Sorry ik ben net zo autistisch als jij
Godverdomme autistischquote:
Kut. Dan hebben we nu een overspannen en een die na-aapt. Kut zeg... Misschien moeten we hier maar eens collectief zelfmoord plegen...quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Schild het volgende:
[..]
Invaller van Pumatje, hij is overspannen.
En wie heeft jou getipt?quote:
Dit is godverdomme ONZE rel...quote:
there was a Fok Def forumquote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Long long ago, in a galaxy far away.
Met deze users/mods niet lang meerquote:
Weg jij.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
Kan je er niet mee omgaan?
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
wisten jullie dat de kfc in polen ook kebab heeft?
neequote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
Je hebt echt de verkeerde P.I.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik wil wel van deze gelegenheid gebruik maken om mijn volledige steun voor Pumatje als DEF-mod te geven. Zijn immer doordachte meningen en zijn intelligentie zijn een baken van licht in deze SC alsmede dit forum. Zijn eruditie, vooral op het gebied van de (krijgs) geschiedenis, is enorm. Niet haten op deze man.
Omdat het lekker is.quote:
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Maar Esses heeft zijn zin, er gebeurt hier weer wat
Nu niet meerquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.
Dat klopt.quote:
Dat probeerde ik me net te herinneren maar kon er niet op komenquote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, zie nu net pas dat fotograaf hier (in de DEF-SC) alleen maar post als er iets rellerigs aan de hand is.
SAMMIE ..... van wie is het een kloon?
Misschien heb je mij aangemaakt tijdens een van jouw wilde zuipavondenquote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik me net te herinneren maar kon er niet op komen.
Oja, nou weet ik het weer.quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
Misschien heb je mij aangemaakt tijdens een van jouw wilde zuipavonden
nah... tijd voorquote:
Een korte maar gedegen samvatting al zeg ik het zelf.quote:
het filmpje waarin hij een keukenbrandje probeert te blussen met tomatensaus vond ik geestigerquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een korte maar gedegen samvatting al zeg ik het zelf.
Check het FB topic.quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef 026Remco het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer, waar gaat al dat gerel nou over?
Geen gerel, gewoon wat oud zeer wat via Foxtrot Bravo, DEF-style wordt bediscussieerdquote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef 026Remco het volgende:
Zit je al bijna op de Peliconjo zeeziek te wezen?quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef 026Remco het volgende:
Morgenquote:Op zondag 16 september 2012 23:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit je al bijna op de Peliconjo zeeziek te wezen?
Straks!!!quote:
Strak plan. Tijd voor een pauze en koffie.quote:
Ik zit aan de whiskyquote:Op maandag 17 september 2012 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strak plan. Tijd voor een pauze en koffie.
quote:
quote:
quote:
Rennen na dienst om een lege barkruk te pakken te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil weer in de oude Rode Bef zijn
En anders trokken we er wel eentje af die er niet thuishoordequote:Op maandag 17 september 2012 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rennen na dienst om een lege barkruk te pakken te krijgen.
Of door de wachtcommandant laten omroepen dat er telefoon voor iemand was en dan zijn kruk pakken als hij naar de wacht liep.quote:Op maandag 17 september 2012 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En anders trokken we er wel eentje af die er niet thuishoorde
hahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of door de wachtcommandant laten omroepen dat er telefoon voor iemand was en dan zijn kruk pakken als hij naar de wacht liep.
Slimme vent.quote:Op maandag 17 september 2012 00:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha
Onze wachtcommandant was simpel. Hij liet de korporaal van dienst dat dan oplossen
Ach, was wel een goede gozert hoor, veel mee gelachen, maar die KVV korporaal mocht hem totaal nietquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 01:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, was wel een goede gozert hoor, veel mee gelachen, maar die KVV korporaal mocht hem totaal niet
Het werkte, hoe? al slaje me dood. De luit zagen we nooit,ja 1 maal, toen we aantradenquote:
Trustequote:
thanks, licht gaat nu uit!!quote:
Wij hebben vorig jaar 3 dagen zonder intranet gezeten, i feel yaquote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef Lotusss het volgende:
Mijn meest belangrijke computerprogramma op het werk is dood. Kan dus niks, moet wachten tot IT het oplost...
Volgende week de mijne, en dan vraag ik me af waarvoor ik werkquote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef jankaas020 het volgende:
Loonstrook weer binnen. Valt zoals gewoonlijk weer eens tegen.
Kan jij ook mee rappenquote:
Neequote:
En wat heeft dat met mij te maken?quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee
Maar lieverd, ik ga verwacht worden op een avond bij de Dorstige Types
Veel!!!quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken?
In dat geval: Veel plezier moppie en drink niet teveel hequote:
Moet je snel zijn. Ga er zo vantussen.quote:
Wat me altijd het meeste tegenvalt is die verschrikkelijke loonheffingquote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef jankaas020 het volgende:
Loonstrook weer binnen. Valt zoals gewoonlijk weer eens tegen.
Hoi.quote:
Goed en u?quote:
Tja def is echt snel...quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
goedheb helaas nog geen reactie gehad van defensie
wacht nog even rustig
Wil je een omscholing?quote:Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
goedheb helaas nog geen reactie gehad van defensie
wacht nog even rustig
Watdan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
was even weg![]()
zit er wel aan te denken ja
Avond allemaalquote:
Ow, mijn oren wat doe jequote:
Kapotmaken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |