neequote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Thanks thanks!
Ik weet het Esses....je bent jaloers![]()
Watjequote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef paintmeester het volgende:
Geniet nu van het thais van gisteren, it burns
Vanavond lekker boerekool met worst gegeten
Wel met spekjes er in aubquote:Op zondag 16 september 2012 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje
Maar boerenkool met worst is ook lekker
Uiteraard met spekjesquote:
Idee voor morgenquote:
quote:
Heb wel vaker Thais gegeten, zo spannend vwb scherp vind ik dat niet.quote:Op zondag 16 september 2012 18:49 schreef paintmeester het volgende:
Geniet nu van het thais van gisteren, it burns
Vanavond lekker boerekool met worst gegeten
Hangt ook van het restaurant af. De mild bij de de ene Thai is spicey bij de andere.quote:Op zondag 16 september 2012 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb wel vaker Thais gegeten, zo spannend vwb scherp vind ik dat niet.
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt ook van het restaurant af. De mild bij de de ene Thai is spicey bij de andere.
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.
Goed gezienquote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.
Moet je Lightning ff vragenquote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zit hier ook iemand bij de KLU met richting Avionica Electronica Chinook, CAT B2 part 66
Ja, zoietsquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
was die geen piloot op de Chinook ?
Alleen is hij steeds gebanned vanwege zijn uitspraken dacht ik.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alleen is hij steeds gebanned vanwege zijn uitspraken dacht ik.
Lightning_NLquote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand zijn exacte username ?
Lightning bij mijn weten.quote:Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand zijn exacte username ?
Kan alleen zijn dat het even duurt voor je antwoord krijgt. Ik geloof dat hij ook mee doet aan Peregrine Sword.quote:
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eetquote:Op zondag 16 september 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij de Thai in 040, boven in de heuvelgalerie heb ik letterlijk eens echt m'n bek verbrand.
maakt niet uitquote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan alleen zijn dat het even duurt voor je antwoord krijgt. Ik geloof dat hij ook mee doet aan Peregrine Sword.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eet
Wat zit gij met mijn TT te kloten?quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat zit gij met mijn TT te kloten?
Op mijn verzoek dronken posterquote:Op zondag 16 september 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat zit gij met mijn TT te kloten?
U riep?quote:Op zondag 16 september 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zit hier ook iemand bij de KLU met richting Avionica Electronica Chinook, CAT B2 part 66
quote:Op zondag 16 september 2012 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, jij zweet al als je kip tandoori eet
Huillie. Was eindelijk weer eens een pracht TTquote:
Pracht TTquote:Op zondag 16 september 2012 19:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Huillie. Was eindelijk weer eens een pracht TT
Zo, baas zeg, push-ups doen en tegelijkertijd posten op FOK!quote:
Haha, tijdens de 30 tot 60 seconden rust tussen de sets doorquote:Op zondag 16 september 2012 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, baas zeg, push-ups doen en tegelijkertijd posten op FOK!
Juist dan begint het een beetje lekker te wordenquote:Op zondag 16 september 2012 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat als er voornamelijk Aziatische gasten zitten, ik echt geen spicey moet bestellen.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yes CAT b2 opleiding gedaan? Das toch een mbo 3 opleiding?
hoe lang heb jij over je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |