En jij bent?quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef Schild het volgende:
Niet offtopic gaan jongens, Puma gaat boos worden.
Sorry ik ben net zo autistisch als jijquote:
Je vergat een i*quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Sorry ik ben net zo autistisch als jij
Godverdomme autistischquote:
Kut. Dan hebben we nu een overspannen en een die na-aapt. Kut zeg... Misschien moeten we hier maar eens collectief zelfmoord plegen...quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef Schild het volgende:
[..]
Invaller van Pumatje, hij is overspannen.
En wie heeft jou getipt?quote:
Dit is godverdomme ONZE rel...quote:
there was a Fok Def forumquote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Long long ago, in a galaxy far away.
Met deze users/mods niet lang meerquote:
Weg jij.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
Kan je er niet mee omgaan?
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
wisten jullie dat de kfc in polen ook kebab heeft?
neequote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Nibb-it het volgende:
Je hebt echt de verkeerde P.I.quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik wil wel van deze gelegenheid gebruik maken om mijn volledige steun voor Pumatje als DEF-mod te geven. Zijn immer doordachte meningen en zijn intelligentie zijn een baken van licht in deze SC alsmede dit forum. Zijn eruditie, vooral op het gebied van de (krijgs) geschiedenis, is enorm. Niet haten op deze man.
Omdat het lekker is.quote:
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Maar Esses heeft zijn zin, er gebeurt hier weer wat
Nu niet meerquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je mij niet voor aankijken. Ik zei dat het stil was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |