Rennen na dienst om een lege barkruk te pakken te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil weer in de oude Rode Bef zijn
En anders trokken we er wel eentje af die er niet thuishoordequote:Op maandag 17 september 2012 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rennen na dienst om een lege barkruk te pakken te krijgen.
Of door de wachtcommandant laten omroepen dat er telefoon voor iemand was en dan zijn kruk pakken als hij naar de wacht liep.quote:Op maandag 17 september 2012 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En anders trokken we er wel eentje af die er niet thuishoorde
hahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of door de wachtcommandant laten omroepen dat er telefoon voor iemand was en dan zijn kruk pakken als hij naar de wacht liep.
Slimme vent.quote:Op maandag 17 september 2012 00:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha
Onze wachtcommandant was simpel. Hij liet de korporaal van dienst dat dan oplossen
Ach, was wel een goede gozert hoor, veel mee gelachen, maar die KVV korporaal mocht hem totaal nietquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 01:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, was wel een goede gozert hoor, veel mee gelachen, maar die KVV korporaal mocht hem totaal niet
Het werkte, hoe? al slaje me dood. De luit zagen we nooit,ja 1 maal, toen we aantradenquote:
Trustequote:
thanks, licht gaat nu uit!!quote:
Wij hebben vorig jaar 3 dagen zonder intranet gezeten, i feel yaquote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef Lotusss het volgende:
Mijn meest belangrijke computerprogramma op het werk is dood. Kan dus niks, moet wachten tot IT het oplost...
Volgende week de mijne, en dan vraag ik me af waarvoor ik werkquote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef jankaas020 het volgende:
Loonstrook weer binnen. Valt zoals gewoonlijk weer eens tegen.
Kan jij ook mee rappenquote:
Neequote:
En wat heeft dat met mij te maken?quote:Op maandag 17 september 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee
Maar lieverd, ik ga verwacht worden op een avond bij de Dorstige Types
Veel!!!quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |