Geldt eigenlijk wel voor alle buitenlandse restaurants. Ook in het buitenland ga ik altijd op zoek naar de tentjes waar de lokale bevolking komtquote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist dan begint het een beetje lekker te worden
Je hebt je laatste zin niet afgemaakt voor je postequote:
jup mbo 3quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yes CAT b2 opleiding gedaan? Das toch een mbo 3 opleiding?
hoe lang heb jij over je
quote:
Ik zou ook een kloontje moeten hebben...quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 20:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou ook een kloontje moeten hebben...
Thaboel heeft ook CAT b3 gedaan meen ik..quote:Op zondag 16 september 2012 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yes CAT b2 opleiding gedaan? Das toch een mbo 3 opleiding?
hoe lang heb jij over je
Dit klopt ook!quote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef Schild het volgende:
[..]
Thaboel heeft ook CAT b3 gedaan meen ik..
quote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef Esses het volgende:
Het is hier zo gezellig... de vaste gasten lijst toont het.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Schild het volgende:
Thaboel werkt nu bij de Kwikfit als scooter-bandenplakker.
Danwel landenquote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edit: en bewaken onze overzeese gemeentes
kwikfitquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1870793
/5/25#116868138]zondag 16 september 2012 21:34[/url] schreef Schild het volgende:
Eilanden dan toch?quote:
Klopt, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten zijn geen gemeenten, maar zelfstandige landen binnen het Nederlands Koninkrijkquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eilanden dan toch?
Echte overzeese gebiedsdelen hebben we toch niet meer?
Kijk, zo blijft FOK! leerzaamquote:Op zondag 16 september 2012 21:50 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Klopt, maar Aruba, Curacao en Sint Maarten zijn geen gemeenten, maar zelfstandige landen binnen het Nederlands Koninkrijk
chinook monteur hoor!quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Schild het volgende:
Dus de aangewezen persoon om Chuck's vragen te beantwoordenquote:
hij heeft net een dmquote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de aangewezen persoon om Chuck's vragen te beantwoorden
Het is nog voor 2200 dus je hebt nog een kans dat je een zinnig antwoord krijgt ookquote:
Topweekendquote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, zo blijft FOK! leerzaam
Heb je een goed weekend Remco? De mijne is al weer bijna over, en had zeker niet de zon en zee die jij tot jouw beschikking hebt.
Zinnig is het nooit als Thaboel iets post.quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Het is nog voor 2200 dus je hebt nog een kans dat je een zinnig leesbaar antwoord krijgt ook
quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Topweekend
Gisteren de hele dag op het strand gelegen en 's avonds was er in de bar een stout en fout feestje georganiseerd. Vandaag doe ik het lekker rustig aan, want morgen begint de oefening op Bonaire. Het enige probleem is ons vervoer, namelijk de Hr. Ms. Pelikaan en laat ik nou net geen zeebenen hebben
quote:
Sammie, Chuck is echt geen kloonquote:
Sammie kan het nog steeds niet uitstaan dat ik het kloontje van Esses eerder ontmaskerd had dan hemquote:
Ach, iemand heeft het hek van de kleuterschool weer open laten staanquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zie het al, mijn aanwezigheid wordt niet gewaardeerd. Ik neem mijn vertrek, dag vrienden.
ok doeiquote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zie het al, mijn aanwezigheid wordt niet gewaardeerd. Ik neem mijn vertrek, dag vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |