Als door die user omschreven? Nee. En ik ben nog wel in my prime.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef OeJ het volgende:
Dat is het beste. Kende jij het trouwens 'primen'?
Is Engels je eerste taal?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als door die user omschreven? Nee. En ik ben nog wel in my prime.
Nee. Wel mijn tweede werktaal.quote:
Een nieuwe ondersoort ontdekt!?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:35 schreef Phone het volgende:
Net bij Appie geweest, die is jarig en trakteert op gratis lekkere bonbons, gebak en nog meer en bovendien kun je sjoelen en er is een rat van fortuyn. Waar wachten jullie nog op.
"We noemen hem Pimquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:57 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Een nieuwe ondersoort ontdekt!?
Ik zie acuut een Masterchefbevalling voor me.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk, maar er wordt wel ingeknipt, en niet zo subtiel. Slechte ondertiteling ook soms. Toch blijft het wel leuk om naar te kijken.
Linkse kannen staan altijd horizontaalquote:Op maandag 17 september 2012 14:32 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja klopt de VVD heeft gewonnen en wil het achterste uit de kan halen en dus zal links er niet al te best van af komen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef somebody het volgende:
tegen de Guardia Ceville durven ze dit niet hoor.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef korterdan17meter het volgende:
Arrenstantieteam is er ook!!!!
In dit geval verwarrend: na het snijden van uien stinken je handen naar ui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Handen stinken naar snijden ui.
Zelfs als hij geen uien gesneden heeft?
Dat mensen het verschil niet weten tussen 'na' en 'naar' vind ik toch wel triest hoor
Voorbereiden, zou een passend werkwoord zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is mijn fout dat ik niet de juiste bewoordingen soms in het nederlands kan vinden en aanneem dat iedereen de engelse wel snapt.
Niet in de aangevoerde betekenis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat is het beste. Kende jij het trouwens 'primen'?
Twee grondlagen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef sp3c het volgende:
ik ken primen ook als grondverf
eerst wit, dan zwart, dan kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |