nou alleen dat 2e had ie in seizoen 1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Chris is een favoriet van mij geworden. Geen idee hoe hij was in zijn seizoen, maar nu bij allstars doet ie het prima, heeft buitengewoon goed gevoel voor humor, werkt methodisch en is ook nog een behulpzaam naar z'n mede-kandidaten toe.
Morgen eerst een Masterclass.quote:
Ja geen Masterchef uurtje meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:57 schreef golfer het volgende:
Afkickverschijnselen. Na maanden niet meer elke dag een aflevering binnen hengelen.
Vind ik niks aan en de meest zogenaamde celebs zeggen mij niks.quote:
Seizoen 3 met Kate als winnaar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er in NL maar 2 eerdere series van Masterchef Australië uitgezonden of...?
Ik kan me Julie en Adam als winnaars herinneren, welke mis ik dan nu?
Had al ge-Google-d en die ken ik inderdaad wel.quote:
Ja dit jaar was dat op Net5. Nu seizoen 4 op dat net.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had al ge-Google-d en die ken ik inderdaad wel.
Maar is die het meest recent uitgezonden hier? Kan dat nergens terugvinden...
Damn, Alzheimer slaat kennelijk toe...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dit jaar was dat op Net5. Nu seizoen 4 op dat net.
Volgensmij heet net5 S3 voor S2 uitgezonden(of men heeft S2 het afgelopen voorjaar herhaald).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dit jaar was dat op Net5. Nu seizoen 4 op dat net.
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij heet net5 S3 voor S2 uitgezonden(of men heeft S2 het afgelopen voorjaar herhaald).
Ik dacht dat RTL5 de eerste twee seizonen uitzond en dat Net5 het vanaf S3(en daarna de herhaling van S2) de rechten had verkregen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee eerst S1, toen S2, toen S3, toen S1 en 2 weer en nu 4.
Neuh, kut reclamesquote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog mensen die gewoon net 5 kijken ipv online?
Ik kijk, maar er wordt wel ingeknipt, en niet zo subtiel. Slechte ondertiteling ook soms. Toch blijft het wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er nog mensen die gewoon net 5 kijken ipv online?
Ondertiteling is idd broddelwerk, de typos zijn ontelbaarquote:Op donderdag 20 september 2012 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kijk, maar er wordt wel ingeknipt, en niet zo subtiel. Slechte ondertiteling ook soms. Toch blijft het wel leuk om naar te kijken.
Welke winkel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag gisteren het boek van Adam (winnaar s1 of 2) in de winkel liggen. Ze mogen dus echt een kookboek maken.
Welke aflv was dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef Mylene het volgende:
Wat heeft Sam, die de verleidelijkheid proef won, dan gewonnen? Het fragment waarin hij dat te horen kreeg leek grof weggeknipt te zijn om plaats te maken voor dat verhaal van het eerste kookboek van Australië.
Donner in Rotterdam. Geen idee hoezo niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
Welke winkel?
En ja, hoezo zou dat niet zo zijn?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donner in Rotterdam. Geen idee hoezo niet eigenlijk.
Welk seizoen kijk jij dan? Kijk jij straks niet om 18:00 op Net5? Leuk joh, is seizoen 2012.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering nu: maak je lievelingsmenu.
Al had ik die varkenskop niet echt willen zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |