Je kan zelf niks verzinnen maar wilde tog in dit topic aanwezig zijn geweest ?quote:
En je begrijpt ook wel wat ik bedoel, namelijk dat je gewoon een kloon of andere soort nep-user bentquote:
Laten we niet persoonlijk worden oke ?quote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je begrijpt ook wel wat ik bedoel, namelijk dat je gewoon een kloon bent.
Je bevestigt wel het vooroordeel dat SP-stemmers onopgeleide uitkeringtrekkers zijn hiermee. Of was dat je doel?quote:
Laten we niet persoonlijk worden oke ?quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bevestigt wel het vooroordeel dat SP-stemmers onopgeleide uitkeringtrekkers zijn hiermee. Of was dat je doel?
Jij bent echtquote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Laten we niet persoonlijk worden oke ?
Er is nog niet eens begonnen met onderhandelen en jij begint nu al te klagen dat het je allemaal te rechts wordt?quote:En dat terwijl ze tijdens de verkiezingen steets linkser werden en nu het er op aankomt gaan ze ineens de rechtsen uithangen.
Das je goed rechtquote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jij bent echtDan moet ik mijn vooroordelen met betrekking tot SP'ers nog even extra naar beneden bijstellen
Ja ik ken ze togquote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er is nog niet eens begonnen met onderhandelen en jij begint nu al te klagen dat het je allemaal te rechts wordt?
Paars was prima, alleen de VVD heeft het wat verpest.quote:Op maandag 17 september 2012 14:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja ik ken ze togBen je de puinhopen van 8 jaar paars vergeten ?
Wat is het alternatief dan volgens jou, we kunnen immers niet een jaar of 4 stuurloos rond blijven dobberen tot de volgende verkiezingen?quote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef MMXMMX het volgende:
Een stem op de PVDA is dus een stem op de VVD
Wat ik eerder al in dit topic het gezecht Verkiezingen over doen zeker nu de kiezers weten dat een stem op gematicht links uitkomt bij rechtsquote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan volgens jou, we kunnen immers niet een jaar of 4 stuurloos rond blijven dobberen tot de volgende verkiezingen?
Nee het gaat er om dat een stem op links uitkomt bij rechts !!!!quote:Op maandag 17 september 2012 14:27 schreef Roellie80 het volgende:
De PvdA heeft JUIST een hele goede onderhandelingspositie. Nog beter als de VVD. Maar het is weer eens niet goed omdat ze de SP er niet bij betrekken?
Dus Nederland moet weer het hele verkiezingscircus nog een keer doorgaan om MMXMMX niet tevreden is met de uitslag?quote:Op maandag 17 september 2012 14:28 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat ik eerder al in dit topic het gezecht Verkiezingen over doen zeker nu de kiezers weten dat een stem op gematicht links uitkomt bij rechts
Nou moe, nu werkt Nederland opeens met coalities.quote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat een stem op links uitkomt bij rechts !!!!
Je kent het hele idee van compromissen sluiten?quote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat een stem op links uitkomt bij rechts !!!!
Nee omdat het verkiezings bedrog zou zijn als de PVDA met rechts in zee gaatquote:Op maandag 17 september 2012 14:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dus Nederland moet weer het hele verkiezingscircus nog een keer doorgaan om MMXMMX niet tevreden is met de uitslag?
Wat is er bedrog aan? het is toch algemene kennis dat men in Nederland alleen de Tweede Kamer kiest en niet de premier en het kabinet?quote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee omdat het verkiezings bedrog zou zijn als de PVDA met rechts in zee gaat
Ja klopt de VVD heeft gewonnen en wil het achterste uit de kan halen en dus zal links er niet al te best van af komenquote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je kent het hele idee van compromissen sluiten?
Je weet ook dat de VVD gewonnen heeft?
En had je al gezien dat links geen meerderheid heeft?
Wat ik al zei in de TS de PVDA werd linkser en linkser tijdens de verkiezingen en nu dreigen ze met rechts in zee te gaan . Ik noem dat bedrogquote:Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat is er bedrog aan? het is toch algemene kennis dat men in Nederland alleen de Tweede Kamer kiest en niet de premier en het kabinet?
Dat heeft compromissen sluiten, staat dat woord niet in het Grote Boxmeerse woordenboek der Nederlandsche taal?quote:Op maandag 17 september 2012 14:33 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat ik al zei in de TS de PVDA werd linkser en linkser tijdens de verkiezingen en nu dreigen ze met rechts in zee te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |