wtf is het nou zeep of roestvrij staalquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[ afbeelding ]
En nou ophouden met zaniken
Roestvrij staal bestek helpt ook, evenals het wassen van de handen met tandpasta.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt. Meer hoef je niet te weten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
wtf is het nou zeep of roestvrij staal
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:18 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Het werkt. Meer hoef je niet te weten.
Staat precies in die advertentie wat het is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo'n type ben ik niet, wil weten wat het precies is voordat ik het gebruik.
erg duidelijk die ingredientenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Staat precies in die advertentie wat het is.
Roestvaststaal (nee, niet roestvrijquote:
Pak nou een lepel van roestvrij staal en probeer hetquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
zo'n type ben ik niet, wil weten wat het precies is voordat ik het gebruik.
Er zit E621 in en nog wat glucose-fructosestroop, verder nog wat gemodificeerd aardappelzetmeel en een klein beetje waterstofcyanide.quote:
TS moet dat bij jou even komen proberen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:37 schreef nutoj het volgende:
bij knoflook kun je iig je handen even poosje afvegen aan je wasbak, dat werkt als een tiet!
dus probeer dat hier ook even zou ik zeggen
nee, hier als in met uienquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
TS moet dat bij jou even komen proberen?
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |