quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef somebody het volgende:
tegen de Guardia Ceville durven ze dit niet hoor.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef korterdan17meter het volgende:
Arrenstantieteam is er ook!!!!
In dit geval verwarrend: na het snijden van uien stinken je handen naar ui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Handen stinken naar snijden ui.
Zelfs als hij geen uien gesneden heeft?
Dat mensen het verschil niet weten tussen 'na' en 'naar' vind ik toch wel triest hoor
Voorbereiden, zou een passend werkwoord zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:33 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Het is mijn fout dat ik niet de juiste bewoordingen soms in het nederlands kan vinden en aanneem dat iedereen de engelse wel snapt.
Niet in de aangevoerde betekenis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat is het beste. Kende jij het trouwens 'primen'?
Twee grondlagen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef sp3c het volgende:
ik ken primen ook als grondverf
eerst wit, dan zwart, dan kleur
Ik was begonnen aan een dm, want ik snapte de Chinezen al niet. Ik dacht aan loodwit en lood-/ijzermenie, maar lood is inmiddels verboden. Helaas/terecht.quote:
teveel gedoe voor mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan een dm, want ik snapte de Chinezen al niet. Ik dacht aan loodwit en lood-/ijzermenie, maar lood is inmiddels verboden. Helaas/terecht.
Oker is een redelijk neutrale kleur, maar waarom geen mengsel van grond- en aflakverf? Is minder ingewikkeld, ook in de verflaag.
Nou snap ik het niet meer. We praten wel heel erg buiten de orde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
teveel gedoe voor mij
games workshop dingetjes gebruik ik het voor en dat komt kant en klaar
offtopic iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou snap ik het niet meer. We praten wel heel erg buiten de orde.
Ik ben wel geïnteresseerd, maar dat valt buiten dit forum, denk ik.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
offtopic idd
als ik een topic maak voor mijn dingetjes krijg je de eerste dm
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:22 schreef Dale. het volgende:
Hehehe, nou hier zie je de kracht dus van social media. Je onderschat die kwablijkelijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:18 schreef iemand het volgende:
Iemand een idee hoe het komt dat ik in whatsapp de profielfoto's van veel van mijn contacten niet meer zie naar het updaten naar iOS6?
quote:
Nieuw soort pantalon?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's aan die avond ja
Nee, meer dat ik nog trauma's over/van die avond hebquote:
Ik vind 'm mooiquote:
Ik denk het wel. De premies bezorgen mensen vaak hartkloppingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef LelijKnap het volgende:
Maar jij denkt niet dat de hartkloppingen het gevolg zijn van het zelfverzekerheids-probleem ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |