Ik was begonnen aan een dm, want ik snapte de Chinezen al niet. Ik dacht aan loodwit en lood-/ijzermenie, maar lood is inmiddels verboden. Helaas/terecht.quote:
teveel gedoe voor mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan een dm, want ik snapte de Chinezen al niet. Ik dacht aan loodwit en lood-/ijzermenie, maar lood is inmiddels verboden. Helaas/terecht.
Oker is een redelijk neutrale kleur, maar waarom geen mengsel van grond- en aflakverf? Is minder ingewikkeld, ook in de verflaag.
Nou snap ik het niet meer. We praten wel heel erg buiten de orde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
teveel gedoe voor mij
games workshop dingetjes gebruik ik het voor en dat komt kant en klaar
offtopic iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou snap ik het niet meer. We praten wel heel erg buiten de orde.
Ik ben wel geïnteresseerd, maar dat valt buiten dit forum, denk ik.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
offtopic idd
als ik een topic maak voor mijn dingetjes krijg je de eerste dm
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:22 schreef Dale. het volgende:
Hehehe, nou hier zie je de kracht dus van social media. Je onderschat die kwablijkelijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:18 schreef iemand het volgende:
Iemand een idee hoe het komt dat ik in whatsapp de profielfoto's van veel van mijn contacten niet meer zie naar het updaten naar iOS6?
quote:
Nieuw soort pantalon?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's aan die avond ja
Nee, meer dat ik nog trauma's over/van die avond hebquote:
Ik vind 'm mooiquote:
Ik denk het wel. De premies bezorgen mensen vaak hartkloppingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef LelijKnap het volgende:
Maar jij denkt niet dat de hartkloppingen het gevolg zijn van het zelfverzekerheids-probleem ?
Snapte ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, meer dat ik nog trauma's over/van die avond heb
Oh...quote:Maar ik ben allochtoon dus ik mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |