Dit is wel de manier om het te doen, er is geen anderequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/program files/python27 terwijl deze er wel is
Is er geen andere manier?
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom typo of heb je echt / getikt ipv \ u?
Nee dat is er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.
Er moet toch wel wat makkelijkers zijn..
Heb je soms 64 bits systeem? (ik dacht deze vraag al eens gesteld te hebben maar ik vind hem niet terug?) Zo ja, dan moet je wel ff (x86) erbij zetten he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.
Er moet toch wel wat makkelijkers zijn..
als je een bericht stuurt komt er zelfs na een maand geen tweede vinkje, goede indicatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef knapper023 het volgende:
Hallo,
Ik heb meerdere forums bekeken en wordt er maar niet wijs uit.
Als iemand jou blokkeert op whatsapp kan je dan wel of niet de status bekijken (laatst gezien/online) ?
Zijn er verder nog andere dingen waaraan je dit zou kunnen merken?
Groetjes
+63 is afkomstig van de Filipijnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is een nummer dat met +63 begint. Meteen maar geblokkeerd, maar zeer vreemd.
Volgens mij een spambot. Begon me ook al privé (in een onderlinge gesprek) lastig te vallen met een korte opmerking.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
+63 is afkomstig van de Filipijnen
Misschien typefout van die ander ?
Dat is te zien. Alleen je naam is alleen nog maar zichtbaar bij de anderen en niet meer je online status of laast online status.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:22 schreef Ziba het volgende:
Ha! Ik ga een paar mensen blokkeren maar ik heb zekerheid nodig dat die personen niet zien dat ik heb geblokkeerd. Is dat mogelijk of is het alsnog te zien?
Bedankt, dat is minder. Stom geregeld, whatsapp moet ook niet meteen alle nummers uit je telefoon in je whatsapp lijst plaatsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is te zien. Alleen je naam is alleen nog maar zichtbaar bij de anderen en niet meer je online status of laast online status.
Optie 2quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Calciatore het volgende:
Hoi, ik heb ff een whatsapp vraagje. Ik heb een nieuw nummer, en heb al begrepen dat ik een kopie van mijn chats moet maken, dan whatsapp moet verwijderen en vervolgens opnieuw moet installeren om het nieuwe nummer te koppelen.
Mijn vraag is: 'Weten' mijn contacten dan ook automatisch dat ik een nieuw nummer heb? Als zij een bericht sturen, gaat die dan automatisch naar mijn nieuwe nummer of moet ik aan iedereen gaan doorgeven dat ik een nieuw nummer heb?
Hoop dat jullie het snappen.
Nope, niet invidueel offline zetten. Als je iemand blockt lijk je offline maar je ontvangt de berichten van die persoon niet met terugwerkende kracht als je stopt met blocken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een idee of het mogelijk is om jezelf offline te zetten voor anderen?
1 ding: whatsapp compleet verwijderen is niet echt nodig, gewoon gegevens wissen aanklikken (ervan uitgaand dat je android hebt?) is afdoende. Is een soort fabrieksreset.quote:
Dat laatste moet ik hebben. Dan ziet dus niemand je meer online? (en zal dus niemand je berichten sturen?)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nope, niet invidueel offline zetten. Als je iemand blockt lijk je offline maar je ontvangt de berichten van die persoon niet met terugwerkende kracht als je stopt met blocken.
Whatsapp killen met een killprogrammaatje kan ook maar dan ontvang je dus van helemaal niemand iets meer tot je whatsapp weer aanzet en dan krijg je wel met terugwerkende kracht je berichtjes binnen.
"Toegang tot de webpagina is geblokkeerd door ESET NOD32 Antivirus. De webpagina staat op de lijst met websites met potentieel gevaarlijke inhoud"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is nu toch makkelijker te doen
http://www2.unsec.net/whatsapp/
Oke, ik heb hier nergens last van.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Toegang tot de webpagina is geblokkeerd door ESET NOD32 Antivirus. De webpagina staat op de lijst met websites met potentieel gevaarlijke inhoud"
Ik ga liever af op NOD32quote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Oke, ik heb hier nergens last van.
Ik las het ook maar als tip, wellicht niet gebruiken dan, excuses![]()
Of zou NOD er ook naast kunnen zitten ?
Thanks, maar het bleek makkelijk te zijn. Ik had alleen de verkeerde versie van het een of ander.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is nu toch makkelijker te doen
http://www2.unsec.net/whatsapp/
Volgens mij niet nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:07 schreef outcast_within het volgende:
vraagje. Ik moest vandaag de app updaten en nu zie ik in plaats van mijn geweldig uitgekozen pics voor mijn contacten, saaie fotos die ze zelf hebben uitgekozen. Is dit nog te veranderen?
Ik heb hetzelfde probleem, Whatsapp Plus biedt ook geen uitkomstquote:Op donderdag 6 september 2012 08:07 schreef outcast_within het volgende:
vraagje. Ik moest vandaag de app updaten en nu zie ik in plaats van mijn geweldig uitgekozen pics voor mijn contacten, saaie fotos die ze zelf hebben uitgekozen. Is dit nog te veranderen?
typisch, hier geen last van gehadquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waren storingen, al de hele dag
Nergens last van..quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waren storingen, al de hele dag
sommige users hebben er last van, sommige niet. Tijd om eens met z'n allen over te stappen naar een app ala Ebuddy XMS. Altijd zijn die up and runningquote:
Is dat nog wel zo als we met zijn allen overstappen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
sommige users hebben er last van, sommige niet. Tijd om eens met z'n allen over te stappen naar een app ala Ebuddy XMS. Altijd zijn die up and running
Ja, want die krijgen geen problemen als er miljarden berichten per dag verstuurd worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
sommige users hebben er last van, sommige niet. Tijd om eens met z'n allen over te stappen naar een app ala Ebuddy XMS. Altijd zijn die up and running
ChatOn heeft dat ook, denk dat hun ook users gaan winnen daardoor. www.chaton.comquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, want die krijgen geen problemen als er miljarden berichten per dag verstuurd worden?
Whatsapp is koning omdat je telefoonnummer je UID is. Elke andere dienst die dat niet heeft, op Faceook na, zal falen.
Kan ook zijn dat ze een iPhone heeft en op een iPhone kan je dat uitzetten...quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:43 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik kan niet meer zien wanneer mijn contacten voor het laatst online zijn geweest, en zij ook niet van mij. Maar ik heb niks gedaan aan de instellingen oid. Timestamp staat nog gewoon aan..
is dat een storing?
Ja dat klopt, we hebben thuis allemaal een iPhone, maar ik ken mijn moeder, die "kloot" nergens in zonder het eerst aan mij te vragen..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze een iPhone heeft en op een iPhone kan je dat uitzetten...
Loopt idd weer soepel. Maar wat zijn de nieuwe opties?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
Nieuwe Whatsapp update voor Windows Phone is wel lekker sneller geworden met paar leuke nieuwe opties. Vet!
hoeveel ongelezen berichtjes, status in beginscherm wat toegankelijker, en nog wel meer..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loopt idd weer soepel. Maar wat zijn de nieuwe opties?
Dat laatste was al, maar hadden ze in de vorige versie ineens weggehaaldquote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoeveel ongelezen berichtjes, status in beginscherm wat toegankelijker, en nog wel meer..
Tussenschermpje bij foto's uit album, zodat je nog kun accepteren (heb je wel goede foto etc)
Die smilies zitten niet in Whatsapp, maar in iOS. Het is wachten totdat Whatsapp de nieuwe smilies kopieert en toevoegt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef zoz het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds haar update naar ios 6 nieuwe smileys in whatsapp gekregen. Kan ik deze op een of ander manier ook installeren op mijn samsung s3?
Ik kan een smiley in een chat wel kopiëren en plakken. Opslaan lukt alleen niet. Ik zou graag willen dat ze bij mij ook onder de smiley knop rechtsboven komen te staan.
Gisteren WA geüpdatet, stonden wel wat nieuwe smileys tussen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die smilies zitten niet in Whatsapp, maar in iOS. Het is wachten totdat Whatsapp de nieuwe smilies kopieert en toevoegt.
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Veel mensen lijken nog niet te weten dat je een usericoontje kan kiezen bij Whatsapp valt mij op.
Ach... Dat is natuurlijk relatief.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?
Het overschrijft het plaatje dat iemand voor jou had ingesteld. Dus als iemand een hele lelijke foto van je heeft als contactpersoonplaatje dan stel je je eigen WhatsApp-plaatje in en is dat probleem verholpenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?
Ik had gister dat probleem. Een vriend van me heeft de laatste tijd ook moeite.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik kan ineens geen foto's meer versturen. Hebben meer mensen dat?
Bij Nokia bestond meen ik die functie geeneensquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het overschrijft het plaatje dat iemand voor jou had ingesteld. Dus als iemand een hele lelijke foto van je heeft als contactpersoonplaatje dan stel je je eigen WhatsApp-plaatje in en is dat probleem verholpen
Bestaat nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij Nokia bestond meen ik die functie geeneens
Yep. Zal wel weer iets tijdelijks zijnquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan bij niemand meer een "last seen" status zien, behalve bij online mensen staat er "online". Hebben meer mensen daar last van?
Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan bij niemand meer een "last seen" status zien, behalve bij online mensen staat er "online". Hebben meer mensen daar last van?
Op twitter staan allemaal berichten dat whatsapp het verwijderd zou hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
yes...quote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Dacht al, waarom reageert ze niet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Ziba het volgende:
Wat is dit toch voor iets? Ik heb letterlijk de hele dag geen verbinding gehad. En heel af en toe wel. En nu de hele tijd weer wel. Pff.
Zet je telefoon eens uit en aan.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Ziba het volgende:
Wat is dit toch voor iets? Ik heb letterlijk de hele dag geen verbinding gehad. En heel af en toe wel. En nu de hele tijd weer wel. Pff.
Hihi, doet het nu wel weer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dacht al, waarom reageert ze niet.
Ja, had ik al gedaan, meerdere keren. Wa heeft gewoon echt de hele dag niet gewerkt, zo kut.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens uit en aan.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef eriksd het volgende:
Is het mogelijk een conversatie met één persoon te kopieren/verplaatsen naar een groep?
Oke, dan stuur ik het wel naar de betrokken los door. Bedankt.quote:
Ws verkeerde machtiging, dat hij op één of andere manier geen toestemming heeft de camera te gebruiken. Opnieuw installeren, misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef stoeltafel het volgende:
Heb net een nieuwe tel, samsung note 2. Nu kan ik via whatsapp geen foto's versturen. Als ik de foto wil verzenden dan zegt whatsapp dat het niet kan. Echter als ik via galerij de foto wil versturen via whatsapp lukt het wel. Ligt dit aan whatsapp of aan de note 2?
Ga het ff testen. Werkt nog steeds niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ws verkeerde machtiging, dat hij op één of andere manier geen toestemming heeft de camera te gebruiken. Opnieuw installeren, misschien dat dat helpt.
Me2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb weer geen "last seen.." Statussen meer..
Idem hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is het weer down, want ik kreeg berichtjes binnen, maar ik kan ze niet lezen, continu "connecting...".
Kennelijk.. Werkt hier ook niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Is de laatste tijd wel vaak raak of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |