Dat laatste was al, maar hadden ze in de vorige versie ineens weggehaaldquote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoeveel ongelezen berichtjes, status in beginscherm wat toegankelijker, en nog wel meer..
Tussenschermpje bij foto's uit album, zodat je nog kun accepteren (heb je wel goede foto etc)
Die smilies zitten niet in Whatsapp, maar in iOS. Het is wachten totdat Whatsapp de nieuwe smilies kopieert en toevoegt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef zoz het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds haar update naar ios 6 nieuwe smileys in whatsapp gekregen. Kan ik deze op een of ander manier ook installeren op mijn samsung s3?
Ik kan een smiley in een chat wel kopiëren en plakken. Opslaan lukt alleen niet. Ik zou graag willen dat ze bij mij ook onder de smiley knop rechtsboven komen te staan.
Gisteren WA geüpdatet, stonden wel wat nieuwe smileys tussen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die smilies zitten niet in Whatsapp, maar in iOS. Het is wachten totdat Whatsapp de nieuwe smilies kopieert en toevoegt.
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Veel mensen lijken nog niet te weten dat je een usericoontje kan kiezen bij Whatsapp valt mij op.
Ach... Dat is natuurlijk relatief.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?
Het overschrijft het plaatje dat iemand voor jou had ingesteld. Dus als iemand een hele lelijke foto van je heeft als contactpersoonplaatje dan stel je je eigen WhatsApp-plaatje in en is dat probleem verholpenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb er ook geen ingesteld, wat is het nut?
Ik had gister dat probleem. Een vriend van me heeft de laatste tijd ook moeite.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik kan ineens geen foto's meer versturen. Hebben meer mensen dat?
Bij Nokia bestond meen ik die functie geeneensquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het overschrijft het plaatje dat iemand voor jou had ingesteld. Dus als iemand een hele lelijke foto van je heeft als contactpersoonplaatje dan stel je je eigen WhatsApp-plaatje in en is dat probleem verholpen
Bestaat nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij Nokia bestond meen ik die functie geeneens
Yep. Zal wel weer iets tijdelijks zijnquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan bij niemand meer een "last seen" status zien, behalve bij online mensen staat er "online". Hebben meer mensen daar last van?
Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan bij niemand meer een "last seen" status zien, behalve bij online mensen staat er "online". Hebben meer mensen daar last van?
Op twitter staan allemaal berichten dat whatsapp het verwijderd zou hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
yes...quote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef silliegirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |