Ja kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen al Whatsapp
Lukt me nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jawel is mogelijk, kijk maar eens in dit draadje
Voor Iphone en Android dan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021
Pyton -> Python misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/programfiles/pyton27 terwijl deze er wel is
Typo.quote:
Wederom typo of heb je echt / getikt ipv \ u?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/program files/python27 terwijl deze er wel is
Is er geen andere manier?
Dit is wel de manier om het te doen, er is geen anderequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/program files/python27 terwijl deze er wel is
Is er geen andere manier?
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wederom typo of heb je echt / getikt ipv \ u?
Nee dat is er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.
Er moet toch wel wat makkelijkers zijn..
Heb je soms 64 bits systeem? (ik dacht deze vraag al eens gesteld te hebben maar ik vind hem niet terug?) Zo ja, dan moet je wel ff (x86) erbij zetten he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, typo.. snap er niks van hoe het kan.. sowieso veel te omslachtig als je het mij vraagt.
Er moet toch wel wat makkelijkers zijn..
als je een bericht stuurt komt er zelfs na een maand geen tweede vinkje, goede indicatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef knapper023 het volgende:
Hallo,
Ik heb meerdere forums bekeken en wordt er maar niet wijs uit.
Als iemand jou blokkeert op whatsapp kan je dan wel of niet de status bekijken (laatst gezien/online) ?
Zijn er verder nog andere dingen waaraan je dit zou kunnen merken?
Groetjes
+63 is afkomstig van de Filipijnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is een nummer dat met +63 begint. Meteen maar geblokkeerd, maar zeer vreemd.
Volgens mij een spambot. Begon me ook al privé (in een onderlinge gesprek) lastig te vallen met een korte opmerking.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
+63 is afkomstig van de Filipijnen
Misschien typefout van die ander ?
Dat is te zien. Alleen je naam is alleen nog maar zichtbaar bij de anderen en niet meer je online status of laast online status.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:22 schreef Ziba het volgende:
Ha! Ik ga een paar mensen blokkeren maar ik heb zekerheid nodig dat die personen niet zien dat ik heb geblokkeerd. Is dat mogelijk of is het alsnog te zien?
Bedankt, dat is minder. Stom geregeld, whatsapp moet ook niet meteen alle nummers uit je telefoon in je whatsapp lijst plaatsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is te zien. Alleen je naam is alleen nog maar zichtbaar bij de anderen en niet meer je online status of laast online status.
Optie 2quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef Calciatore het volgende:
Hoi, ik heb ff een whatsapp vraagje. Ik heb een nieuw nummer, en heb al begrepen dat ik een kopie van mijn chats moet maken, dan whatsapp moet verwijderen en vervolgens opnieuw moet installeren om het nieuwe nummer te koppelen.
Mijn vraag is: 'Weten' mijn contacten dan ook automatisch dat ik een nieuw nummer heb? Als zij een bericht sturen, gaat die dan automatisch naar mijn nieuwe nummer of moet ik aan iedereen gaan doorgeven dat ik een nieuw nummer heb?
Hoop dat jullie het snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |