http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
OP mag ook wel eens een update krijgenquote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Zal ik het even doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
OP mag ook wel eens een update krijgen
Als je een bericht stuurt naar een persoon die je heeft geblokkeerd, komt er idd alleen maar één vinkje te staan en het bericht komt dus niet aan. Als de persoon je deblokkeert, dan komt het bericht ook niet meer aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Gladif het volgende:
Als iemand je geblokkeerd heeft en je stuurt een bericht naar degene, krijg je dan bij voorbaat slechts één vinkje of kunnen het ook twee vinkjes zijn? Dat het berichtje dus wel bij degene aankomt, alleen dat degene het niet ziet omdat WhatsApp het er uitfiltert omdat jij in diens lijst van geblokkeerde contacten staat.
Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef Gladif het volgende:
Heb het idd net ff getest. Klopt wat je zegt idd.
Als iemand je geblokkeerd hebt, zie je slechts de 'laatst gez.' om tijdstip dat ie je blokkeerde van die persoon.
In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij/zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg getest met mijn eigen twee telefoons)quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hoort, volgens mij, niks te zien als iemand je heeft geblokkeerd, dus geen 'laast gezien om...' of 'online'.
Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de anderquote:Op maandag 21 mei 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
In het begin nog wel, pas na een paar keer on/offline gaan verschijnt er niks meer bij de naam van diegene die jou geblokkeerd heeft. Als hij /zij de blok er even afhaalt dan krijg je weer even een laatst gezien bericht eronder...die later dus weer verdwijnt (heb het stom genoeg geteset met mijn eigen twee telefoons)
Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkerenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bizar dat dat dus zichtbaar is voor de ander
Maar om een "laatst gezien" te laten tonen schiet ook niet op...dan blijf je maar denken dat diegene je ook gewoon negeert.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heeft Whatsapp niet goed geregeld wat betreft blokkeren. Lijkt me niet dat je wil dat de persoon weet dat je hem/haar hebt geblokkeerd.
Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.quote:Op maandag 21 mei 2012 02:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Als je iemand blokkeert komt er maar 1 vinkje te staan en ontvang je het bericht ook niet. Maar wat als het toestel zeg maar 1 weekendje uitstaat en daarna aan, dan krijg je ook maar 1 vinkje te zien maar worden de berichten nog wel afgeleverd?
quote:Op maandag 21 mei 2012 02:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ja, tweede vinkje staat los van of het toestel aan of uit staat. Gaat er alleen om dat het andere toestel (zijn server...of hoe dat dan ook heet) het heeft ontvangen. Heeft ook niks met wel of niet gelezen te maken.
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift
niet eens gebruiken om hun daadwerkelijke status aan te geven.
Wat zeg ik: Ze weten niet eens dat je dit kunt editten/veranderen.
Bijna iedereen heeft " Hey i'm using whatsapp " onder zijn naam staan.
Bij mij staat nu: Geniet van Pinksteren buitenshuis.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
Dit dus. Vrij kansloos om die ala MSN Messenger vroeger de hele tijd aan te passen naar iets actueels. Net zo idioot als die mensen die over twitter de hele tijd laten weten wat ze gaan eten en of ze naar de WC geweest zijn. Of eigenlijk erger, aangezien de meesten het niet eens zullen zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die status zie je ook bijna nergens terug, alleen in de contactenlijst die ik zelden tot nooit gebruik.
Echt een superleuk verhaal. Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2012 12:34 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste lieden die in mijn whatsapp staan het onderschrift
niet eens gebruiken om hun daadwerkelijke status aan te geven.
Wat zeg ik: Ze weten niet eens dat je dit kunt editten/veranderen.
Bijna iedereen heeft " Hey i'm using whatsapp " onder zijn naam staan.
Bij mij staat nu: Geniet van Pinksteren buitenshuis.
er is nu ook een extra app waarmee je kunt tekenen in je berichtenquote:
Staat niet in de app market?quote:
Nee hiermee kan je alle kleuren zelf aanpassen van tekst achtergrond, linker/rechter bubbel, ronde bubbles of vierkant. noem maar op kijk de OP maar op dat forum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is nu ook een extra app waarmee je kunt tekenen in je berichten
Klopt is van een xda-developer hij maakt gebruik van de originele whatsapp met wat aanpassingen dus niet mogelijk om in de market te hebben vandaar dat ik ook de link toevoeg.quote:
Yesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kan je sinds de nieuwe update nu ook zelf een profielfoto toevoegen ?
Heb ik ook een hele tijd gehad, echt heel irritant. Heb het opgelost door alles opnieuw te installeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:50 schreef NatteKrant het volgende:
Ik heb een melding gekregen dat mijn verbruik is verlengd. Leuk natuurlijk, maar die melding komt nu elke keer als ik een nieuw bericht krijg weer voorbij. Bekend probleem?
Gewoon ff reinstallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef justmattie het volgende:
Ik wil m'n chatgeschiedenis wissel, maar de drie grootste gesprekken worden niet verwijderd. Iemand tips/ ervaring met hetzelfde? Ik heb een iPhone 4S.
Heb bijna 48.000 berichten ontvangen, en het grootste gedeelte zitten dus ik deze 3 gesprekken.
Yes. Bekend probleem als ik zo op iPhoneclub lees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Meer mensen problemen met de profielfoto die je sinds de update van vandaag kunt toevoegen op de iPhone?
Is misschien wel beter jaquote:
Blijft in je lijst staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vraagje die ik nog niet tegengekomen ben:
Als iemand van telnr wisselt of whatsapp eraf gooit, blijft diegene dan wel met zijn oude nr in je lijst staan of verdwijnt dat whatsapp contact dan van je lijst?
Ja ik, soms kan het een halve dag duren voor ze echt aankomen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd ook wat problemen dat berichten met een vertraging door komen? Dan staat er 1 groen vinkje en duurt het een eeuwigheid tot de ander die ontvangt (en er 2 vinkjes staan).
Dat is dan niet bij één persoon (dat hun telefoon vertraagd ontvangt), maar juist bij meerdere contacten tegelijk?
Bij mij hielp her installeren helaas niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik probeer nu maar even te her-installeren. Kijken of dat werkt. Maar dan ben ik tenminste niet de enige met dat probleem!
Komt wel goed denk ik.... Hoop ik..quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal het wel een bug binnen whatsapp zijn zeker!Dat ze het maar gauw fixen!
Werkt niet goed op mijn HOX. De letters in de invoerbalk zijn wit, waardoor ik niet kan zien wat ik aan het tikken ben. Het is over algemeen wel fraaier, meer kleuriger, netter zelfs dan de originele whatsapp.quote:
Ik vind het jammer dat Whatsapp zichzelf niet echt verder ontwikkeld. Er is nog zoveel meer mogelijk. De wallpapers in dat pakketje zijn lachwekkend lelijk en dom. Als ik bij mijn chick haar foto als achtergrond wil gebruiken heeft ineens elke contactpersoon die achtergrondfoto ook. De theme zou aanpasbaar moeten zijn. Mijn vader heeft moeite met lezen, ook al zijn de letters op zijn maximaalst. Hij had liever zwarte achtergrond en witte letters gehad, bij zijn smsjes kan het wel ingesteld worden maar niet bij whatsapp.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Vooral naar het buitenland is Whatsapp bij mij traag op dit moment. Binnen Nederland iets vertraging, soms. Buiten Nederland, vaak langere vertraging.
mail de maker via de playstore / applestore..quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Whatsapp zichzelf niet echt verder ontwikkeld. Er is nog zoveel meer mogelijk. De wallpapers in dat pakketje zijn lachwekkend lelijk en dom. Als ik bij mijn chick haar foto als achtergrond wil gebruiken heeft ineens elke contactpersoon die achtergrondfoto ook. De theme zou aanpasbaar moeten zijn. Mijn vader heeft moeite met lezen, ook al zijn de letters op zijn maximaalst. Hij had liever zwarte achtergrond en witte letters gehad, bij zijn smsjes kan het wel ingesteld worden maar niet bij whatsapp.
Misschien dat dat whatsapp plus dat wel kan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Whatsapp zichzelf niet echt verder ontwikkeld. Er is nog zoveel meer mogelijk. De wallpapers in dat pakketje zijn lachwekkend lelijk en dom. Als ik bij mijn chick haar foto als achtergrond wil gebruiken heeft ineens elke contactpersoon die achtergrondfoto ook. De theme zou aanpasbaar moeten zijn. Mijn vader heeft moeite met lezen, ook al zijn de letters op zijn maximaalst. Hij had liever zwarte achtergrond en witte letters gehad, bij zijn smsjes kan het wel ingesteld worden maar niet bij whatsapp.
Alsof dat zou helpen en alsof er verder niemand hun ooit mailt hierover.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
mail de maker via de playstore / applestore..
Zou kunnen, werkt echter niet goed op mijn HOX. Dus weer verwijderd, wel jammer, was wel in voor een ander uiterlijk. Whatsapp gebruik ik nu al zo ontzettend lang en het is nooit qua uiterlijk veranderd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien dat dat whatsapp plus dat wel kan?
ja, dat is de chatgeschiedenis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef roos85 het volgende:
Even een vraagje, ik heb een toestel van samsung en ben bezig het geheugen wat op te schonen.
Als ik via instellingen naar applicaties ga, dan applicaties beheren kan ik per applicatie zien wat het data gebruik is.
Bij WA is dat op dit moment zo'n 12 MB, als ik de data wis ben ik dan mijn chat geschiedenis kwijt?
Want die wil ik niet kwijt namelijk..
oke dankje! dan bewaren we hem lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, dat is de chatgeschiedenis.
Ik ga ook eens kijken of het wat is en of het werkt op m'n desire.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zou kunnen, werkt echter niet goed op mijn HOX. Dus weer verwijderd, wel jammer, was wel in voor een ander uiterlijk. Whatsapp gebruik ik nu al zo ontzettend lang en het is nooit qua uiterlijk veranderd.
Je kan de geschiedenis toch naar je mailadres laten sturen? Dan heb je het ook, maar ergens anders .quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke dankje! dan bewaren we hem lekker
HOLO?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
Whatsapp plus HOLO, ik ga nooit meer terug.
Wat is HOLO dan? Je laat screenshotjes zien van whatsapp plus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel mooier. vind ik persoonlijk.
Dat is HOLO, met een holo uiterlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is HOLO dan? Je laat screenshotjes zien van whatsapp plus.
De theme van die whatsapp plus is dus HOLO? Kan je uit meerdere kiezen of is er maar 1 standaard theme?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is HOLO, met een holo uiterlijk.
Vooral 1e plaatje.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1624514quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De theme van die whatsapp plus is dus HOLO? Kan je uit meerdere kiezen of is er maar 1 standaard theme?
Ik ga hem wel ff opnieuw installeren en zelf ff kijken...
Edit: ja maar dat zag ik meteen al bij het installeren bij de 1e poging. Ik heb nergens iets opgevangen over HOLO, jij begint erover geloof ik?
Je kan het aanpassen, had ik ook namelijk ik heb er zwart van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Aha. Als je de topictitel leest: [APP][MOD] WhatsApp PLUS v1.83 (05/07/2012) zie je het niet. Maar nu ik eens naar de gedownloade apk kijk zie ik wel holo in de naam staan. Ik had zoals ik al eerder zei hetzelfde als wat op de screenshotjes te zien waren. Maar de letters in de invoerveld waren wit, net als de veld zelf, waardoor ik niet kon zien wat ik aan het tikken was. Ik kijk nu ff of het nu ineens wel goed werkt en of het op te lossen is.
Op de iPhone kun je het beeld heel makkelijk negatief maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan die optie niet vinden? Wat me wel opvalt is dat heel veel opties standaard uitstaan, zoals het last seen en online status.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kan het aanpassen, had ik ook namelijk ik heb er zwart van gemaakt.
Menu -> PLUS -> Conversation screen -> Chat Colors -> helemaal naar beneden naar Text Entry, de laatste 3 zijn bij mij zwart.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan die optie niet vinden? Wat me wel opvalt is dat heel veel opties standaard uitstaan, zoals het last seen en online status.
Die heb ik aangevinkt en de kleur zwart gekozen en daarboven zijn er nog 2 en die heb ik ook aangevinkt en stonden al op zwart. Maar de letters blijven hoe dan ook wit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Menu -> PLUS -> Conversation screen -> Chat Colors -> helemaal naar beneden naar Text Entry, de laatste 3 zijn bij mij zwart.
Text entry coler kan je ook wijzigen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Werkt niet goed op mijn HOX. De letters in de invoerbalk zijn wit, waardoor ik niet kan zien wat ik aan het tikken ben. Het is over algemeen wel fraaier, meer kleuriger, netter zelfs dan de originele whatsapp.
even veranderen naar rood bijvoorbeeld en dan weer terugquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die heb ik aangevinkt en de kleur zwart gekozen en daarboven zijn er nog 2 en die heb ik ook aangevinkt en stonden al op zwart. Maar de letters blijven hoe dan ook wit?
Veranderen naar rood en dan naar zwart deed het hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Text entry coler kan je ook wijzigen.
[..]
even veranderen naar rood bijvoorbeeld en dan weer terug
Hier HOX met 4.0.3 en nee, nooit meegemaakt. Tobo is bij mij swiftkey3. Bij jou swype meen ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef DemonRage het volgende:
Heeft iemand anders hier ook het probleem dat Whatsapp vastloopt als je een toegestuurde foto opent wanneer het toetsenbord in beeld is?
(ik draai het op een Samsung Galaxy S2 met Android 4.0.3)
Dat is waarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan de geschiedenis toch naar je mailadres laten sturen? Dan heb je het ook, maar ergens anders .
Graag gedaan, als het bedankje voor mij bedoeld tenminstequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog ff een bedankje van mijn vriendin, ze vind de paarse WAplus geweldig...
Kan niet, technisch onmogelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef equma het volgende:
Weet iemand hoe je bij whatsapp instelt dat bij pushberichten de naam uit je contactlijst weergegeven moet worden? en dus niet de zelf opgegeven naam?(iphone 4s)
Bij iPhones en Windows Mobile misschien wel ja, maar niet bij Androidphones, wij hebben de vrijheid om iedereen andere namen te geven en kunnen niet eens zien welke naam ze zelf opgeven.quote:
Op Whatsapp voor Symbian gebeurt dat ook gewoonquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij iPhones en Windows Mobile misschien wel ja, maar niet bij Androidphones, wij hebben de vrijheid om iedereen andere namen te geven en kunnen niet eens zien welke naam ze zelf opgeven.
Voor profielfotos lijkt dit niet op te gaan, hun keuze foto overruled mijn keuze foto (misschien moet ik nog ff beter kijken of het echt zo is)
Aldus Whatsapp.quote:WhatsApp for iPhone is free for a limited time... Tell your friends.
Jawel is mogelijk, kijk maar eens in dit draadjequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog steeds niet bekend hoe je crypt files uit je database kunt openen?
Ja kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen al Whatsapp
Lukt me nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Jawel is mogelijk, kijk maar eens in dit draadje
Voor Iphone en Android dan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021
Pyton -> Python misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/programfiles/pyton27 terwijl deze er wel is
Typo.quote:
Wederom typo of heb je echt / getikt ipv \ u?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lukt me niet
Hij vind de pyton directory niet in c:/program files/python27 terwijl deze er wel is
Is er geen andere manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |