Ik ook hoor, als men zich achterlijk gedraagt, dan mag daar ook aandacht aan worden gegeven. Doofpotten hebben we al genoeg.quote:Op zondag 16 september 2012 11:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ik vond hetzelf wel een goede actie dus.
Idd.quote:Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als men zich achterlijk gedraagt, dan mag daar ook aandacht aan worden gegeven. Doofpotten hebben we al genoeg.
Zo dan... die reacties zijn niet mals, dat kan op het AD/Telegraaf niet hoorquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef asco het volgende:
Reacties van Belgen op de rellen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)out.dhtml?show=react
Gelukkig mept de belgische politie er af en toe flink op los:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Borgerhout.dhtml
Er gaan in deze tijden weer heel wat oogjes open her en der.
Christenen veroorzaken een stuk minder problemen dan moslims. En Nederland kent een christelijke traditie dus het zou wat vreemd zijn om de eigen bevolking te deproteren. Ik heb het overgens nergens over deportati, ik zeg alleen dat verscvhillende elementen uit het moslim geloof hier niet passen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde elementen uit het Christelijke geloof die achterlijk zijn. Moeten we Christenen dan ook maar deporteren?
zuiderkempenquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef asco het volgende:
Reacties van Belgen op de rellen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)out.dhtml?show=react
Gelukkig mept de belgische politie er af en toe flink op los:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Borgerhout.dhtml
Er gaan in deze tijden weer heel wat oogjes open her en der.
Wat heb je ze gestuurd dan?? ( en wat was het antwoord...)quote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef sonnyspek het volgende:
Er is door een PVV'er gereageerd op mijn email over stichting Cleopatra.
Ik kan die email niet letterlijk kopieren maar: Het ging erover dat ik het achterlijk vond dat de Stichting Cleopatra subsidie ontvangt wat maar even moet worden opgehoest door ons, terwijl zij niet bezig zijn met vrouwenrechten in de Islam. Nee integendeel, ze organiseren een protest dat juist haaks staat voor vrijheid en waarbij oa. de holocaust werd ontkend. En omdat dat een strafbaar feit is of ze daar aandacht aan willen geven.quote:Op zondag 16 september 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat heb je ze gestuurd dan?? ( en wat was het antwoord...)
quote:Op zondag 16 september 2012 12:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik kan die email niet letterlijk kopieren maar: Het ging erover dat ik het achterlijk vond dat de Stichting Cleopatra subsidie ontvangt wat maar even moet worden opgehoest door ons, terwijl zij niet bezig zijn met vrouwenrechten in de Islam. Nee integendeel, ze organiseren een protest dat juist haaks staat voor vrijheid en waarbij oa. de holocaust werd ontkend. En omdat dat een strafbaar feit is of ze daar aandacht aan willen geven.
Het antwoordt van J.j van Klaveren:
> Geachte heer *******,
>
> Hartelijk dank voor uw bemoedigende en informatieve mail. We zullen uw bericht zeker meenemen in de komende debatten.
>
> Hierbij stuur ik u tevens de gisteren gestelde vragen toe mbt dit onderwerp.
>
En daaronder zette hij de kamervragen.![]()
Ze houden zich bezig met zaken waarmee ze zich niet moeten mee bemoeien. Ze krijgen daar geen geld voor, maar voor andere dingen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef Re het volgende:
Ik mis even wat dat hier precies mee te maken heeft? Protesteren mag toch gewoon? Rellen en vernielen niet (en ja ontkennen van holocaust ook niet, maar zegt Cleopatra dat zelf?)
Waarmee dan precies?quote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ze houden zich bezig met zaken waarmee ze zich niet moeten mee bemoeien.
Vind het niet echt iets voor een stichting die van 'westers geld' leeft, te gaan demonstreren tegen het westen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef Re het volgende:
Ik mis even wat dat hier precies mee te maken heeft? Protesteren mag toch gewoon? Rellen en vernielen niet (en ja ontkennen van holocaust ook niet, maar zegt Cleopatra dat zelf?)
Sinds wanneer staat dit filmpje gelijk aan 'het westen'?quote:Op zondag 16 september 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Vind het niet echt iets voor een stichting die van 'westers geld' leeft, te gaan demonstreren tegen het westen.
Een standpunt gaan innemen dat je de profeet niet mag beledigen. Maar wel opkomen voor vrouwenrechten? Zogenaamd.quote:
Smoel dicht dus? Omdat je iets krijgt raak je je basisrechten kwijt? Lijkt verdomd veel op iets...quote:Op zondag 16 september 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Vind het niet echt iets voor een stichting die van 'westers geld' leeft, te gaan demonstreren tegen het westen.
Ah...quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
Smoel dicht dus? Omdat je iets krijgt raak je je basisrechten kwijt? Lijkt verdomd veel op iets...
Offtopic maar plan en mis... Gaat over het recht om demonstreren denk ik, niet over kleuters en inferieure dieren?quote:Op zondag 16 september 2012 12:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah...
Stichting opzetten t.b.v. kleuters in de wijk. Ontvangen subsidie gebruiken om moslims weg te zetten als inferieure dieren.
Eens kijken hoe lang dat duurt voor je hier door het dak schiet.
Op die fiets. Je volgt de discussie erover niet maar staat wel gelijk op de planken te schreeuwen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef Re het volgende:
[..]
Offtopic maar plan en mis... Gaat over het recht om demonstreren denk ik, niet over kleuters en inferieure dieren?
Zover komt het niet, of ze moeten het zelf gaan uitlokken. Dat kan tegenwoordig hier niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
Smoel dicht dus? Omdat je iets krijgt raak je je basisrechten kwijt? Lijkt verdomd veel op iets...
Een paar.quote:Op zondag 16 september 2012 10:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo iedereen over 1 kam scheren? Als een paar idiote Moslims gaan rellen, betekent het niet dat ze dat allemaal doen.
Zo fiatteren ze hun eigen gemoedsrust.quote:
Ik vroeg me alleen af wat het met dit onderwerp te maken had, daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op die fiets. Je volgt de discussie erover niet maar staat wel gelijk op de planken te schreeuwen.
Advies: teruglezen en pas dan terug komen.
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paarquote:
Achja, het komt je niet uit en dan ga je maar klagen over kleine relevante zijsprongen van de grote discussie.quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Re het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af wat het met dit onderwerp te maken had, daar kreeg ik geen antwoord op
Het gaat om het idee dat er steeds malloten zijn die vinden dat wij tolerant moeten zijn en hen niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paar
Ja natuurlijk joh.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paar
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om wat voor percentage hebben we het eigenlijk? 0,75%? 1%?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?.
Oh oke dan is het prima..quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Echt puur gratis reclame dit voor de PVV en N-VA.quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef erik666 het volgende:
Google laat in ieder geval het filmpje staan.
En vanmiddag weer rellen in Amsterdam.
Geen idee, 0,001%?quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?.
Wij vallen mensen aan? Wij bestormen ambassades? Heb ik wat gemist of zo?quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee, 0,001%?Ik snap alleen niet dat je datgene wat je hekelt (primitief neanderthalergedrag) gebruikt als legitimatie om precies hetzelfde te doen.
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij vallen mensen aan? Wij bestormen ambassades? Heb ik wat gemist of zo?
Lijkt me niet zo verstandig eigenlijk, daar hebben we de ME voor. Als ze zich gedragen doen ze maar lekker, ze zetten zichzelf al genoeg buitenspel zo.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Zou fijn zijn als Nederlanders nou eens massaal vanmiddag naar A'dam gaan en eens flink tegengas gaan geven, het is echt genoeg geweest met die gasten.
Tekort dag voor zoiets, ik roep al een paar maanden dat er een keer een tegen demonstratie moet komen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Zou fijn zijn als Nederlanders nou eens massaal vanmiddag naar A'dam gaan en eens flink tegengas gaan geven, het is echt genoeg geweest met die gasten.
Oh vind jij dat? Nou dat is dan genoteerd, prettige dag verder nog.quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.
Komt ook pas nadat ze er een chaos van hebben gemaakt tot doden aan toe.quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.
Dat is eigenlijk een taak voor die antifa beweging, die rellen toch altijd tegen alles wat fascistisch is? Of gaat dat alleen op als het blanke fascisten zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Tekort dag voor zoiets, ik roep al een paar maanden dat er een keer een tegen demonstratie moet komen.
Yups.quote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een taak voor die antifa beweging, die rellen toch altijd tegen alles wat fascistisch is? Of gaat dat alleen op als het blanke fascisten zijn?
Dat zeg ik niet, als men hier in Nederland demonstreert dan mag dat, misdraag je je dan krijg je hopelijk een knuppel in je nek.quote:
Normaal en radicaal zit wel degelijk een verschil in.quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
Normaal of radicaal maakt niet uit hoor, is echt een denkfoutje van je.
Alle moslims volgen dezelfde weg, vergis je daar niet in.
Jep. 's Nachts communiceren ze via een oude radio met de Taliban en smeden ze snode plannen om de wereld over te nemen. Ook die gematigde buurman van je, hou 'm in de gaten!quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
We gaan gewoon een facebook oprichten voor de demonstratie.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef erik666 het volgende:
@sonnyspek Komt zeker goed, dat we tegengas gaan geven.
Nee, ook niet. Iedereen beleeft het weer anders.quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef erik666 het volgende:
Ja de een is fanatieker dan de ander, dat begrijp ik .
Maar het doel van ALLE MOSLIMS is hetzelfde.
Yeah surequote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het alleen echt tegenvallen van moslims in Nederland. Net als de moslims in dit topic, je moet toch gewoon inzien dat dit debiel is, hier protesteren, tegen 1 man die toevallig in Amerika een kutfilmpje heeft gemaakt.
En dan maandag wel verwachten dat men staat te springen om je aan te nemen zeker?
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.
Ik ben jaloers op je dat je bij alle moslims in hun hoofd kan kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef erik666 het volgende:
@HeatWave Jou aardige moslim buurman, hij is misschien oprecht een aardige vent, vindt dit allemaal prima, al zal hij wat anders zeggen.
Ah net als alle Duitsers nog steeds moeten boeten voor dat rare mannetje wat daar in 1933 aan de macht kwamquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.
Dat kon jij toch ook?:quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je dat je bij alle moslims in hun hoofd kan kijken
quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.
Nee, dat vind IK niet, maar Nederlanders worden in Australie ook erg veel geweigerd bij het seizoenswerk, zijn alle nederlanders lui en kut? Neuh, maar na een paar jaar nare ervaringen houdt het gewoon op.quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.
Ik ga met moslims om, ja eng hequote:
Correct.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind IK niet, maar Nederlanders worden in Australie ook erg veel geweigerd bij het seizoenswerk, zijn alle nederlanders lui en kut? Neuh, maar na een paar jaar nare ervaringen houdt het gewoon op.
Is het netjes, terecht? Nee, niet echt, maar is het begrijpelijk, zeker wel.
Juist 'm. Als ik ergens een baan wil moet ik ook altijd op m'n blote knieën 3 trappen op lopen zodat ik laat zien dat het me spijt dat er zoveel geweld is tegen ambulance-personeel. En de TBS-klinieken vol zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ah net als alle Duitsers nog steeds moeten boeten voor dat rare mannetje wat daar in 1933 aan de macht kwam
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga met moslims om, ja eng heDie interesseert het niets
Moet je ook mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga met moslims om, ja eng heDie interesseert het niets
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Rhalius het volgende:
Moslims, christenen, Atheisten, Budhisten, Hindoes.. het blijven allemaal uiteindelijk wel mensen.
Ik neem aan dat er genoeg moslims in Nederland zijn die hier een normaal bestaan hebben opgebouwd, gewoon werken voor hun geld en evengoed meedoen met een buurt barbeque.
Die zitten ook niet te wachten op dit soort achterlijk tuig die hun een slechte naam geeft.
Zo zit ik zelf ook niet te wachten op die achterlijke Nederlanders die niet willen betalen in griekse restaurants. Ik schaam me kapot voor dat soort volk, en die zijn alleen nog maar kinderachtig bezig en gebruiken geen geweld.
Kan je na gaan hoe een beschaafde moslim zich zou voelen?
Hebben allebei geen punt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?
Dan heeft die ander toch een punt
Nee, ze sympathiseren het allemaal. Alleen zullen ze dat nooit hardop uit spreken. En als ze dan zeggen dat ze het veroordelen doen ze aan taqiyya.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Knap dat je weet met hoeveel moslims ik omgaquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?
Dan heeft die ander toch een punt
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.quote:
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Ik hoef me niet uit een valkuil te redden hoorquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.
En jij dan? Bangerik.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Nee, jij?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Er is maar één genoeg om een land in rep en roer te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om wat voor percentage hebben we het eigenlijk? 0,75%? 1%?
Ja, dat zeg ik. Ze doen aan taqiyya. En zo hebben we alle moslims monddood gemaakt. Briljant.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik erg vind is dat een deel van de moslims zo makkelijk te beinvloeden is. Het grootste deel van die relschoppers heeft dat filmpje waarschijnlijk helemaal niet gezien. Anders hadden ze geweten dat het broddelwerk is en niet serieus te nemen. En toch laten ze zich zo makkelijk te kijk zetten.
Ik had anders niet eens geweten van het bestaan ervan
Nou en.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Die wens is er ook; ze willen namelijk tot elkaar komen om de wereld te veroveren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied. Eens keer laten zien vanaf "bovenaf" dat er een wens is tot nader tot elkaar komen.
Omdat zo.quote:
Oh, die zijn er wel, maar dat noemen we gewoon de boel bij elkaar liegen om de schijn op te houden. Dat doen ze om domme mensen het idee te geven dat er ook nog moslims zijn die net zo zijn als jij en ik. Maar daar trappen we niet in natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor geen enkele stichting het veroordelen anders.
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied.
Bij de Holocaust zijn doden gevallen, onschuldige.quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.
- het Westen meet met twee maten. Mohammed kan naar hartelust beledigd worden, maar de holocaust kan niet ontkend worden. Hypociet is het woord dat veelvuldig valt.
- het is de schuld van de joden die Moslims haten/Zionistische media/Israeli's
- de lastercampagne tegen de Islam is onderdeel van een bredere Westerse trend die gepaard gaat met invasies van Moslimlanden en het in stand houden van dictaturen
Weinig hoop hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |